Zamknięty przez: mkm 24-04-2014, 06:19 |
Black DEVIL... |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 05-03-2014, 10:55
|
|
|
Krzyzak, JA myślę, że poprostu dodał przypadkowo jedno zero do ceny nowych tarcz. Kolega kupował ostatnio ceramikę do EVO IX i płacił okolo 3 tyś, nie sądze by w wieśku cena była 10 razy wyższa |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-03-2014, 11:12
|
|
|
No i jest napęd na tył jest moc, jest luksus i spalanie niższe niż w galancie |
|
|
|
 |
Sunderland86
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1050 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 05-03-2014, 12:27
|
|
|
Owczar napisał/a: | No i jest napęd na tył jest moc, jest luksus i spalanie niższe niż w galancie |
No to poprosimy zdjęcia |
_________________ 28.04.2014 [*]
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 05-03-2014, 13:08
|
|
|
Owczar, no pochwal się, wszyscy umierają z ciekawości |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-03-2014, 10:03
|
|
|
Pewnie przy jakiejś okazji podjadę
Tymczasem galant został wymyty i przygotowany na wiosnę
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 10-03-2014, 21:43
|
|
|
Pomyśl nad glebą, choćby fabryczny Eibach -35mm - wedle teorii Galant ma teraz "wyglądać", a komfort i wygoda to teraz LS |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-03-2014, 21:51
|
|
|
No raczej nie założę Eibacha. Już teraz komfort jest w nim jak w wozie drabiniastym
W porównaniu do golfa VI jest dużo twardszy. A że jeździ po mieście i dziuarwych drogach to byłby jak strzał w stopę |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-03-2014, 22:18
|
|
|
Owczar
Czy spoko czyścic się lakier na twoim galu? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-03-2014, 22:44
|
|
|
Bardzo dobrze szczotka, mycie z płynem, płukanie, wosk i woda demineralizowana na koniec
Jedynie szybko się brudzi, ale to już jak każdy czarnuch. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-03-2014, 13:19
|
|
|
Spoko, myślałem że ten "półmat" się cięzko czyści:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-03-2014, 20:06
|
|
|
Łożysko w galancie zmienione Jak to mówią, bez młota nie robota. Nawet prasa do wyjęcie nie była potrzebna. Ale zwrotnicę zdemontowałem dla wygody. Przegub wyszedł z piasty z luzem- smar jednak sporo daje.
Ale więcej czasu spędziłem na wymianie gumek w zaciskach Lexa. Łącznie do dopieszczenia 12 tłoczków. Praca prosta i przyjemna, ale strasznie czasochłonna
Rozwiązania zacisków, zawieszenia itd. dużo ciekawsze i prostsze niż w galancie. Większość elementów z aluminiom- w tym także zaciski i zwrotnice. Wszędzie są osłony-owiewki. W tym całe podwozie jest w plastikowych owiewkach. W zderzaku specjalne kanały doprowadzające powietrze przez nadkole na tarcze. Nadkola z miękkiego materiału... Aż przyjemnie pracować
Przy okazji zdjęcia Japńskich braci. Na żywo galant wygląda na dużo mniejszego, ale zdjęcia robione od strony galanta przez wzgląd na padające światło.
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-03-2014, 20:12
|
|
|
Owczar napisał/a: | Przy okazji zdjęcia Japńskich braci. |
Wolę tego od lewej |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 23-03-2014, 20:57
|
|
|
deejay napisał/a: | Wolę tego od lewej | ale na którym zdjęciu? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-03-2014, 21:03
|
|
|
No galant ma coś w sobie. Jest taki zadziorny, budzi emocje. Ale Lexus też potrafi pokazać pazur i zmienić swe oblicze o 180 stopni. Niewiarygodne jest to, jak te 280KM robi z tą masą co chce.
Za tydzień rejestracja lexusa, sprawdzenie luzów zaworowych, wymiana rozrządu i oleju.
Aaa zapomniałem jeszcze dodać, że podkleiłem uszczelki z mikrofibry pod fabryczne uszczelki drzwi w galancie. Różnicy nie widzę za bardzo. No może nie ma takich efektów jakby wiatr wpadał przez drzwi, ale hałas jak był tak jest - chociaż to miało miejsce głównie w wietrzną pogodę. Jedynie nowe łożysko już nie hałasuje |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-03-2014, 21:08
|
|
|
Galant bez porównania ładniejszy... ehhh - cieżko będzie projektantom pobić taką sylwetkę i szczegóły... no tylko jeszcze BMW E38 może się równać
tył lexa fajny - wygląda jak poprzednia S-klasa od Mercedesa |
|
|
|
 |
|