Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
słabe hamulce z tyłu
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 03-04-2014, 23:27   

Przód od 0,3 do 0,9
Tył od 0,2 do 0,7.

[ Dodano: 04-04-2014, 02:58 ]
A tak na marginesie przecież można sprawdzić błędy ABSu. A jeśli tak mocno uważasz że to tył jest winowajcą, to co za problem sprawdzić tarcze miernikiem? Pamiętaj, diabeł tkwi w szczegółach. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-04-2014, 08:29   

ja sprzedam jeszcze jeden ból miśków - jak masz zużyte łożyska (ja tak miałem) to jest bicie, i tarcze lecą... nawet może nie być ich tak słychać ale jak są wyrobione to lipa. Po wymianie łożysk i przetoczeniu tarcz problem zniknął :) pomaga też przed startem docisnąć pedał hamulca na max żeby się wszystko poukładało - jak hamujesz delikatnie cały czas i na trasie też to zauważyłem większe bicie, niż jak mocniej podhamujesz. przynajmniej u mnie taki efekt był (i znów się zaczyna ale już 15k na tarczach jest i chyba znów lewe łożysko do zmiany niestety.. :( )
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
HermeS 
Nowy Forumowicz


Auto: SIGMA 24V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-04-2014, 01:14   

https://www.youtube.com/watch?v=GClT7iiLudA - FILMIK DLA FASCYNATÓW MARKI ;)

[ Dodano: 05-04-2014, 01:19 ]
no szukałem dziś we wroc - tarcz i nic ;( padaka jakaś - nie ma dostępnych w car-zone - a byłem też w innych i tylko jakaś inna firma na zaporoskiej jest i nie zdążyłem - bo było po 17 - ale jeszcze u nich zapytam - co jak co unikat z tymi wszystkimi problemami - tylko kolejne pyt : jaka tolerancja z tymi czujnikami ABS powinna być - z zębami i czujnikiem to to ustawię na szczelinomierzu i będzie wiadomo ze to nie to ! ! ! że abs wreszcie sie uspokoił - bo na razie jest w rozsypce ;(


Od Lukasz12
Pozwoliłem sobie usnąć treści które raczej powinny iść na PW.
Natomiast Hermes doskonale wie jaki jest powód mojego zachowania w stosunku do niego. Będę konsekwentny. I wcale nie jest mi przykro z tego powodu.
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 05-04-2014, 02:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 07-04-2014, 11:46   

Właśnie skończyłem walkę z bijącymi hamulcami. Moja rada to cierpliwość i skrupulatność.

Pomierz jeszcze raz dokładnie wszystkie piasty i tarcze. Myślę, że wniosek nasunie się sam.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-04-2014, 14:47   

Mi po wymianie tarcz i klocków, łożyska, sworzni wahaczy i końcówek drążków oraz felg i opon na róniutkie bicie zniknęło forever.. ale mi zaciski się kończą :/
czy ktoś podjął by się gruntownej regeneracji "bardzo solidnej" zacisków hamulcowych - kompletu ? :) mam niby zapas i pasowało by mi zrobienie ich porządnie.

zaczęło mi tarczę lewą od środka mocniej zjadać...
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 07-04-2014, 15:31   

Co masz na myśli pisząc o gruntownej regeneracji zacisku?
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-04-2014, 15:34   

Bicie przy hamowaniu zaczyna się od nierównego zużycia tarczy albo od złej jakości tarczy która deformuje się od zmian temperaturowych... i ja nie chcę dopuścić żeby moje dobre tarcze się zepsuły :) więc chcę zaciski rozebrać do zera, wypiaskować , pomalować, dać im nowe uszczelnienia i smar oraz wszelkie inne gumki itd. po prostu od zera do bohatera. :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 07-04-2014, 21:19   

Czyli w sumie prościzna. Z tego najtrudniejsze jest odpowietrzenie. 8)
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-04-2014, 21:22   

taa - tylko prasa potrzebna :P i wiedzieć gdzie kupić kompletne zestawy naprawcze.. :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 07-04-2014, 21:30   

Do zacisków prasa? Po co?

kpl. naprawcze są IC
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 08-04-2014, 08:34   

A dobra - są - a zaciski zapieczone trzeba ruszyć :) Zobaczę jak to wygląda :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-04-2014, 16:26   

VirMan napisał/a:
chcę zaciski rozebrać do zera, wypiaskować , pomalować
Pamiętaj żeby przed piaskowaniem dobrze zabezpieczyć gniazdo tłoczka, odpowietrznik i otwory pod prowadnice bo jak te miejsca wypiaskujesz (szczególnie gniazdo) to zacisk będzie do kosza bo nie będzie już szczelny.
IMO lepiej zamiast piaskowania przeczyścić zacisk szczotką drucianą, w razie potrzeby szczotką na wiertarkę.
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16-04-2014, 17:33   

Ja przy piaskowaniu zostawiłem tłoczki ze starymi uszczelnieniami. dodatkowo wkręciłem śruby w miejsca odpowietrzników i mocowań. Dzięki temu miejsca które nie powinny być piaskowane zostały nienaruszone. Ważne jest by dać odpowiedni podkład prze natryskiem proszku. Nie wszędzie się do tego stosują bo zwiększa to koszty.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
bartek16 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 16v 90 km 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 40
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: 04-10-2017, 13:59   nie równomierna sila hamowania tyl

witam ostatnio u siebie wymienilem zaciski z tylu poniewaz sie do niczego nie nadawyly juz kupilem uzywane w dobrym stanie i po przejechaniu jakis 300 km widze ze lewe kolo slabiej hamuje recznego w ogole nie ma co widac po tarczy prowadnice wyczyszczone na smarowane przewody sprawdzilem czy gdzie sie nie poca tloczek tez suchy klocki nowe tarcze nowe odpowietrzlyem dwa razy na wlaczonym silniku prawa strona idealnie hamuje a lewa duzo slabiej co moze byc przyczyna??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.