Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bordowy Lancer C66A
Autor Wiadomość
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-04-2014, 21:59   Bordowy Lancer C66A

Kiedy miesiąc temu czerwone BMW rozwaliło mi cały tył w moim E88A, nie wiedziałem, że dzisiaj będę właścicielem C66A :)

Tutaj poprzedni wątek od 2010 r :)
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53289&postdays=0&postorder=asc&start=0


Po prostu uznałem, że a dużo inwestuję w samochód a pasuje też mieć życie. Druga rzecz, że po prostu nie było mnie stać włożyć w niego aż tyle, ile bym uznał za stosowne i utrzymywanie go w „zadowalającym” stanie już nużyło.

Ja oraz moja druga połówka po naradzie uznaliśmy, że potrzebne jest auto „na przetrwanie”. Obejrzeliśmy jedno, planowaliśmy obejrzeć drugie ale przypomniałem sobie, że ktoś miał na sprzedaż pięknego Lancera IV. Po jednodniowej wymianie fotek i kilku telefonach auto zostało zakupione praktycznie o północy. Wróciło 240 km do domu ze średnią prędkością ponad 100km/h bez najmniejszego zająknięcia.

Lancer posiada silnik 1,6 113 km (4G92) oraz manualną skrzynię piątkę. Niestety (albo stety) ma baaaaardzo długie biegi i przyspieszenie średnie. Liczę jednak na rozsądne spalanie.

Jest jeszcze jedna ogromnie dla mnie ważna rzecz – Lance kompletnie skradł serce mej wybranki (będę zazdrosny) bo po prostu się jej podoba – dotąd była przeciwna rzeczom nietypowym ale tutaj po prostu nie może się oprzeć. Nawet posprzątała w środku i wrzuciła zapaszek oraz pomogła zamontować radio. Ogromnie też lubi nim jeździć. Nawet bardziej niż Galantem.... Wprawdzie silnik nie ten ale jakoś tak przyjemniej jest.

Zakupiłem sobie to autko od Mitsumaniaka o ksywce Mithirill – pamiętacie ten wóz ?









Tak – to ten. Niestety przeszedł gradobicie i wygląda teraz tak.








Zasadniczo nieźle – dostałem w gratisie do niego maskę i planuję ją wykorzystać. Resztę wgniotek się jakoś może ogarnie w przyszłości.

Zasadniczo autko jest całkowicie zdrowe od spodu (powierzchowne naloty rdzy) – jedynie dach oraz prawe tylne drzwi są trochę skorodowane. Ogólnie do ogarnięcia.









Pierwszą zrobioną rzeczą była naprawa instalacji LPG. Na miejscu – 20 minut i 60 zł :lol:

Potem zabawa z naprawą oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej. Spalone obie żarówki ale dostanie się do nich bez uszkodzenia czegokolwiek zajęło mojemu mechanikowi dobre dwie godziny (zardzewiałe śrubki). Do tego doszło tylne światło przeciwmgielne (spalił się przełącznik). Po tych operacjach auto przeszło przegląd śpiewająco :D

Obecnie do wymiany są tylne łożyska kół (jedzie się jak tramwajem 8) ), przednie przeguby zewnętrzne – niestety są wibracje czasami. Do tego zamówiłem tylne simerbloki wahaczy bo stukają oraz prawą gałkę kierowniczą. Luzu nie ma jeszcze ale osłona rozerwana...

Wszystko to ma być zrobione w tym tygodniu i maszyna ma śmigać aż miło.
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
Ostatnio zmieniony przez Wojciech Bogacz 27-03-2018, 10:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 28-04-2014, 22:25   

Piękny jest ;)

Wojciech Bogacz napisał/a:
Pierwszą zrobioną rzeczą była naprawa instalacji LPG. Na miejscu – 20 minut i 60 zł

Nieźle
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-04-2014, 22:31   

Technicznie to powinno się na dzień dobry rozrząd robić, ale ten ma dopiero 20 000 km więc jest git. Coś mi się jednak widzi, że trzeba wymienić plecionkę wydechu bo coś z pod auta spaliny słychać hehe
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20963
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-04-2014, 22:37   

Te lancerki mają w sobie coś :thumbright: .
Bezawaryjności :D .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2014, 22:44   

Jest przecudowny, znam te auto z forum. Dbaj o niego :wink:
Ogarnij tą niewielką rdzę, zakonserwuj go i się ciesz. Opisuj na bieżąco, nieskromnie dodam że o tych Lancerach wiem wszystko.

Tylne tuleje nie powinny się wybić, aż mi ciężko uwierzyć. Poza tym zamienniki są niedostępne. Jeśli coś stuka z tyłu, możliwe że to amortyzator.

Mithrill, coś ty zrobił.. :P
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-04-2014, 00:40   

Wspaniały ;-) Lancery C6x oraz CB0 to najlepsze wózki na swiecie :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-04-2014, 08:27   

Dziś moje kochanie dostało kluczyki i pojechało Lancerem do pracy - sądzę, że autostradka mu dobrze zrobi :mrgreen:

Zielu napisał/a:
Jest przecudowny, znam te auto z forum. Dbaj o niego

Zasadniczo ma jeździć - ale że się podoba nam, a także bardzo lubimy jak robi się zbiegowisko to będziemy o niego dbać :)

Bizi78 napisał/a:
Bezawaryjności .

Dzięki Bizi !

Zielu napisał/a:
Tylne tuleje nie powinny się wybić, aż mi ciężko uwierzyć. Poza tym zamienniki są niedostępne. Jeśli coś stuka z tyłu, możliwe że to amortyzator.

Z tulejkami dobrze wiedzieć - natomiast stuki są z przodu i przez zużyte simerbloki na wahaczach - już mam je kupione.

rosomak1983 napisał/a:
Wspaniały Lancery C6x oraz CB0 to najlepsze wózki na swiecie

Nooo - mój kombiaczek mechanicznie jest praktycznie niezniszczalny - nawet ruda traktuje go szacunkiem i nie gryzie nadmiernie 8)
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 29-04-2014, 09:42   

wooooow, Wojtek

gratuluję i zazdroszczę
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
krzysiakxxx 
Forumowicz

Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 176
Skąd: Miechów
Wysłany: 29-04-2014, 11:34   

Widziałem na żywo od razu po zakupie. Jak Wojtek ogarnie te kilka ognisk rdzy, wgniotki po gradzie i pryśnie fele na biało (obłazi z nich lakier więc i tak pasuje prysnąć) to będzie kocur :D
_________________
 
 
Mithrill 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 543
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 30-04-2014, 19:27   

Zielu napisał/a:
Mithrill, coś ty zrobił.. :P


Oddałem w dobre łapcie. :)
U mnie tylko by się niszczył i popadał w zapomnienie, ponieważ po tym gradobiciu całkowicie straciłem zapał.
A tak, być może, dostanie "trzecią młodość".
I na zlotach będzie się częściej pojawiał.

Felgi to była opcja awaryjna, kiedy po wsadzeniu zacisków od GTi okazało się, że poprzednie kółka nie pasują. :D
W planach była renowacja i biały kolor - miał to być zestaw na zimę.
Na lato mam 17" z Carismy Dynamics. Może wykorzystam je w następnym wózku...

Z tyłu chyba nic nie powinno stukać. Ja miałem wrażenie, że to zwoje sprężyn czasami się o siebie obijają.
Na 100% stuki są na przodzie. Sprawdź wszelkie gumy itd.
Troszkę pracy jest, więc powodzenia i oby dostarczył tylu cudownych wrażeń i wspomnień, co mnie.
Uwielbiałem nim jeździć po okolicy i na dłuższe trasy.
Strasznie dużo osób zaczepiało mnie na parkingach, stacjach bezn. itd. i wypytywało o Lancelota.
Kawał pięknego auta.
Japa cieszy się człowiekowi zwłaszcza w momencie, kiedy wychodzi ze sklepu, a Lancuś jest najcudowniejszym cacuszkiem na całym parkingu. :P



PS
Co do przyśpieszenia - on w tym momencie nie ma 113 koni. Nie ma takiej opcji.
Osiągi ma zbliżone do wycyckanego 1.5 Mousemana. Czyli jakieś 20 kucy poszło w las.
Jak robiłem mu taki pseudo test przyśpieszenia, to miał 11s do 100km/h.
Pełna butla LPG niestety strasznie go przymula.
A także niestandardowej wielkości koła.
Na węższych gumach jest całkiem fajnie.
Ja byłem na etapie szukania innego silnika z Eclipse do swapu.
Ale można zrobić większy remont obecnej jednostki i cieszyć się oryginałem.

EDIT

AAAaaa! Zapach spalin w kabinie - sprawdź czy uszczelka kolektora nie jest do wymiany.
Mówiłem Ci o tym... jak robiłem porządek z wydechem to była jedyna rzecz, której nie mogłem nigdzie dostać i trzeba było wsadzić starą uszczelkę. :(
Możliwe, że to ona przepuszcza.
Plecionki jednak nie wykluczam.
Równie dobrze ten delikatny spadek mocy może się brać właśnie z nieszczelności starej części wydechu.
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-04-2014, 20:36   

Wojtek, mijaliśmy się dzisiaj jak skręcałeś z Podbipięty w Zagłoby, nawet dawałem sygnały dźwiękowe, ale za bardzo zamyślony byłeś chyba.

ps. czemu na próbnych blachach?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 30-04-2014, 23:23   

No Wojtku w końcu poważne auto :D Dbaj chłopie

Mithrill napisał/a:
Osiągi ma zbliżone do wycyckanego 1.5 Mousemana.


No to tutaj sprawa diametralnie się zmieniła, po wizycie u DJ Bartek, okazało się że mam całkowicie zapłon przestawiony + dziura w dolocie. Po ustawieniu wszystkiego jak trzeba, nigdy bym się nie spodziewał że te 84 konie potrafią takie rzeczy. Zdrowe 113 koni w tej wadze, powinno dawać usmiech na twarzy. Proponuje wizyte na hamowni.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
promatti 
Mitsumaniak
bziuuuuuum


Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 685
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-05-2014, 10:00   

Jezusicku ile ja wzdychałem do tego auta jak je pierwszy raz widziałem na forum, mam nadzieje że zobacze kiedyś na żywo!!!! Auto pierwsza klasa, jak z salonu, ten kolor to serce w nie włożone i fajnie że zostanie na forum xD ahhhh
_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11104
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-05-2014, 01:44   

Gratki dobrego wyboru :)
_________________

 
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-05-2014, 07:31   

Gratuluję Wojtku! Zawsze mi się podobały te lancery :wink:
Może częściej będziesz się pojawiał na spotach? :twisted:
I ciekawe czy będziesz teraz taki ważny przy wjeżdzaniu na góre w Wierchomlii :P
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.