Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...
Autor Wiadomość
osmoz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 19-05-2014, 17:45   [3.2 DID] Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...

Witam!
Od pol roku zmagam sie z problemem w moim Pajero. Rok po regeneracji pompy wtryskowej okazało się, ze auto ma takie same objawy jak przed regeneracja. Pompa poszla do serwisu BOSCHa gdzie byla robiona...stwierdzono uszkodzony rozdzielacz ( wiec go zrobilem)... pompa wrocila, a auto kopci i gasnie jak sie nagrzeje...Odwiedzilem Autoryzowany serwis gdzie powiedzieli: auto zerwalo łączność z komputerem diagnostycznym 4 razy, pompa wtryskowa pracuje prawidłowo, dawka paliwa ok, brak błędów...zalecili spr. ustawienia rozrzadu ( jest ok), szczelność cylindrów ( sprawdze na dniach) oraz elektryke...czy ma ktos jakis pomysl gdzie szukac??Moze ktoś poleci jakis warsztat w okolicach Wroclawia gdzie kompleksowo ogarną temat?Brak mi juz sił do tego auta:|
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-05-2014, 17:50   

Jeśli to wersja z EGR na podciśnienie. Na przepustnicy jest śrubka do regulacji przepustnicy, sprawdź jak daleko jest wkręcona.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 19-05-2014, 22:28   

Albo odetnij dolot do EGR i zobaczysz czy jest roznica.
 
 
osmoz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-05-2014, 09:54   

Sprawdze dzis ta przepustnice...Egr mam zaslepiony od jakiegos czasu.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 20-05-2014, 15:39   Re: Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...

osmoz napisał/a:
auto zerwalo łączność z komputerem diagnostycznym

Nad zrywaniem transmisji danych nie powinno się przechodzić do porządku dziennego...
Zasadniczo - zakładając sprawność obwodów OBD - zrywanie transmisji danych występuje w dwóch przypadkach: uszkodzenia na płycie sterownika oraz zakłóceń w zasilaniu sterownika; uszkodzenia czujników, nastawników i osprzętu silnika nie powodują rwania transmisji.
Przypadek uszkodzenia sterownika możemy sobie na razie darować, bo to inna bajka, natomiast wydolność zasilania płyty, czyli plusy ("30", "15") oraz masy, w tym wewnętrzną, łatwo sprawdzić - zrobi to każdy, nawet średnio zaawansowany elektronik mający do dyspozycji schemat połączeń ECU z instalacją auta.

- Pozdrawiam :wink:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-05-2014, 16:35   

Nie szukaj nic w sterowniku. Albo ktoś kręcił ta śrubą, albo coś z wiązka na pompie, albo któryś z czujników hala na pompie (sa dwa identyczne)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
osmoz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2014, 14:11   

Przepustnica sprawdzona, wszystkie czujniki dzialaja poprawnie...wiazka na pompie jest ok...pozostalo sprawdzic szczelnosc cylindrow ;/ najgorsze jest to ze auto po odpaleniu dymi na bialo, a nie zostalo przegrzane ;| We wroclawiu brak specow gotowych podjac sie naprawy...
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-06-2014, 14:17   

osmoz, spytaj usera deejay.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
osmoz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2014, 18:43   

Dzięki;) Napisalem do niego...moze cos podpowie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.