[3.2 DID] Anomalie po remoncie pompy wtryskowej... |
Autor |
Wiadomość |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-05-2014, 17:45 [3.2 DID] Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...
|
|
|
Witam!
Od pol roku zmagam sie z problemem w moim Pajero. Rok po regeneracji pompy wtryskowej okazało się, ze auto ma takie same objawy jak przed regeneracja. Pompa poszla do serwisu BOSCHa gdzie byla robiona...stwierdzono uszkodzony rozdzielacz ( wiec go zrobilem)... pompa wrocila, a auto kopci i gasnie jak sie nagrzeje...Odwiedzilem Autoryzowany serwis gdzie powiedzieli: auto zerwalo łączność z komputerem diagnostycznym 4 razy, pompa wtryskowa pracuje prawidłowo, dawka paliwa ok, brak błędów...zalecili spr. ustawienia rozrzadu ( jest ok), szczelność cylindrów ( sprawdze na dniach) oraz elektryke...czy ma ktos jakis pomysl gdzie szukac??Moze ktoś poleci jakis warsztat w okolicach Wroclawia gdzie kompleksowo ogarną temat?Brak mi juz sił do tego auta:| |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-05-2014, 17:50
|
|
|
Jeśli to wersja z EGR na podciśnienie. Na przepustnicy jest śrubka do regulacji przepustnicy, sprawdź jak daleko jest wkręcona. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 19-05-2014, 22:28
|
|
|
Albo odetnij dolot do EGR i zobaczysz czy jest roznica. |
|
|
|
 |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-05-2014, 09:54
|
|
|
Sprawdze dzis ta przepustnice...Egr mam zaslepiony od jakiegos czasu. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 20-05-2014, 15:39 Re: Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...
|
|
|
osmoz napisał/a: | auto zerwalo łączność z komputerem diagnostycznym |
Nad zrywaniem transmisji danych nie powinno się przechodzić do porządku dziennego...
Zasadniczo - zakładając sprawność obwodów OBD - zrywanie transmisji danych występuje w dwóch przypadkach: uszkodzenia na płycie sterownika oraz zakłóceń w zasilaniu sterownika; uszkodzenia czujników, nastawników i osprzętu silnika nie powodują rwania transmisji.
Przypadek uszkodzenia sterownika możemy sobie na razie darować, bo to inna bajka, natomiast wydolność zasilania płyty, czyli plusy ("30", "15") oraz masy, w tym wewnętrzną, łatwo sprawdzić - zrobi to każdy, nawet średnio zaawansowany elektronik mający do dyspozycji schemat połączeń ECU z instalacją auta.
- Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-05-2014, 16:35
|
|
|
Nie szukaj nic w sterowniku. Albo ktoś kręcił ta śrubą, albo coś z wiązka na pompie, albo któryś z czujników hala na pompie (sa dwa identyczne) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2014, 14:11
|
|
|
Przepustnica sprawdzona, wszystkie czujniki dzialaja poprawnie...wiazka na pompie jest ok...pozostalo sprawdzic szczelnosc cylindrow ;/ najgorsze jest to ze auto po odpaleniu dymi na bialo, a nie zostalo przegrzane ;| We wroclawiu brak specow gotowych podjac sie naprawy... |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
osmoz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2DID 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-06-2014, 18:43
|
|
|
Dzięki;) Napisalem do niego...moze cos podpowie:) |
|
|
|
 |
|