Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach
Autor Wiadomość
eddie19 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Będzin
  Wysłany: 17-07-2014, 23:16   [COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach

Witam, mam olbrzymi problem już od tygodnia. Mój 4G92 nie odpala, zablokował się immobiliser. Wszystko jest, iskra, pompa działa, rozrusznik kręci, ale nie ma napięcia na wtryskach. Wie ktoś może jak skasować ten błąd bez pomocy drogiego ASO lub jak ominąć/wywalić immo? Odpinanie klem nic nie daje.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-07-2014, 23:39   

Albo dobry zakład elektroniczny i wykasowanie immo z ECU (w okolicy Michał Dróżdż powinien ogarnąc temat), albo kupić używany komplet ECU z IMO, wkładkami, stacyjka, kluczykami (mozliwie tańsza opcja)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
eddie19 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 18-07-2014, 00:33   

Michał Dróżdż? Skąd on jest? Bo znam osobę o tym imieniu i nazwisku O.o
 
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 18-07-2014, 03:16   

Stąd :
Auto-elektronika
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 18-07-2014, 16:20   

a antene od immo sprawdzales? znaczna czesc problemow z immo spowodowana jest wlasnie nia.
_________________

 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 18-07-2014, 20:30   

Ciekawe jest to co mówisz. Gdzie się znajduje ta antena?
_________________
161261
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 18-07-2014, 21:07   

w stacyjce a raczej w okolo niej. czasami kostka nie łaczy, w escorcie tez chcialem juz wywalac caly komplet immo, ale ruszylem kostka i dzialalo, styki mi zasniadzialy.
w dziale carismy widzialem ze bywaja z nia problemy wiec to moze byc trop.
_________________

 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 18-07-2014, 21:23   

Dzieki za info.
_________________
161261
 
 
eddie19 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 18-07-2014, 22:38   

U mnie niestety antenka jest sprawna ;/
Mam za to taką zmianę, że jak rano chciałem jeszcze raz sprawdzić błędy to był tylko błąd ABS... a auto dalej kręci i nie odpala;/
Majster do którego powyżej namiar mi daliście chyba zmienił numery, bo te dwa są nieaktywne...
 
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 19-07-2014, 13:05   

Jesli zestaw kluczyk,stacyjka ,moduł immo i ECU masz z tego samego auta to problem możesz mieć w połączeniach.Wiązki masz ori czy przerabiane ?
_________________
161261
 
 
eddie19 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 20-07-2014, 11:23   

FTOrek, wiązkę silnika mam z 1.6, a pod deską to co było wczesniej, bo nie widzę różnic i nikt mi o takowych nie wspominał.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz... przed włożeniem silnika był wymieniany rozrząd, czy jest opcja, że jeśli osoba która to robiła nie ustawiła go idealnie aby on blokował rozruch i paliwo ?
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 20-07-2014, 11:43   

wspomniales o swapie. miales wczesniej silnik 1.3 jak w profilu? czy ecu zostalo z 1.3 czy wlozyles z 1.6?
_________________

 
 
eddie19 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 20-07-2014, 20:09   

Aktualnie ECU jest z 1.6

Próbowałem potem podpiąć ecu 1.3, paliwo dostawał, ale wiadomo inne mapy itp i gasł od razu...
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 20-07-2014, 20:19   

eddie19 napisał/a:
Aktualnie ECU jest z 1.6

a immo z 1.3 czy z 1.6?
_________________

 
 
eddie19 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 21-07-2014, 10:29   

Immo też z 1.6.

Pisałem wcześniej, że został tylko błąd ABS. Wiecie dlaczego? Przetarły mi się kabelki zasilające ecu i kontrolka CE zgasła na zawsze. Podpiąłem to w nocy na krótko i znów wymrugało błąd immo. Kumpel mi przed chwilą doradził, abym dał plusa na krótko do wtrysków, bo plus jest tam stały, a minus jest podawany impulsywnie...

[ Dodano: 22-07-2014, 16:22 ]
Byłem u elektryka, który za stówę stwierdził, że kabelki jednak nie przetarte, ale jakiś błąd w instalacji jest, że CE się nie świeci...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.