[COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach |
Autor |
Wiadomość |
eddie19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 17-07-2014, 23:16 [COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach
|
|
|
Witam, mam olbrzymi problem już od tygodnia. Mój 4G92 nie odpala, zablokował się immobiliser. Wszystko jest, iskra, pompa działa, rozrusznik kręci, ale nie ma napięcia na wtryskach. Wie ktoś może jak skasować ten błąd bez pomocy drogiego ASO lub jak ominąć/wywalić immo? Odpinanie klem nic nie daje. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-07-2014, 23:39
|
|
|
Albo dobry zakład elektroniczny i wykasowanie immo z ECU (w okolicy Michał Dróżdż powinien ogarnąc temat), albo kupić używany komplet ECU z IMO, wkładkami, stacyjka, kluczykami (mozliwie tańsza opcja) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
eddie19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 18-07-2014, 00:33
|
|
|
Michał Dróżdż? Skąd on jest? Bo znam osobę o tym imieniu i nazwisku O.o |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 18-07-2014, 03:16
|
|
|
Stąd :
Auto-elektronika |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 18-07-2014, 16:20
|
|
|
a antene od immo sprawdzales? znaczna czesc problemow z immo spowodowana jest wlasnie nia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-07-2014, 20:30
|
|
|
Ciekawe jest to co mówisz. Gdzie się znajduje ta antena? |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 18-07-2014, 21:07
|
|
|
w stacyjce a raczej w okolo niej. czasami kostka nie łaczy, w escorcie tez chcialem juz wywalac caly komplet immo, ale ruszylem kostka i dzialalo, styki mi zasniadzialy.
w dziale carismy widzialem ze bywaja z nia problemy wiec to moze byc trop. |
_________________
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-07-2014, 21:23
|
|
|
Dzieki za info. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
eddie19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 18-07-2014, 22:38
|
|
|
U mnie niestety antenka jest sprawna ;/
Mam za to taką zmianę, że jak rano chciałem jeszcze raz sprawdzić błędy to był tylko błąd ABS... a auto dalej kręci i nie odpala;/
Majster do którego powyżej namiar mi daliście chyba zmienił numery, bo te dwa są nieaktywne... |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 19-07-2014, 13:05
|
|
|
Jesli zestaw kluczyk,stacyjka ,moduł immo i ECU masz z tego samego auta to problem możesz mieć w połączeniach.Wiązki masz ori czy przerabiane ? |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
eddie19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 20-07-2014, 11:23
|
|
|
FTOrek, wiązkę silnika mam z 1.6, a pod deską to co było wczesniej, bo nie widzę różnic i nikt mi o takowych nie wspominał.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz... przed włożeniem silnika był wymieniany rozrząd, czy jest opcja, że jeśli osoba która to robiła nie ustawiła go idealnie aby on blokował rozruch i paliwo ? |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 20-07-2014, 11:43
|
|
|
wspomniales o swapie. miales wczesniej silnik 1.3 jak w profilu? czy ecu zostalo z 1.3 czy wlozyles z 1.6? |
_________________
 |
|
|
|
 |
eddie19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 20-07-2014, 20:09
|
|
|
Aktualnie ECU jest z 1.6
Próbowałem potem podpiąć ecu 1.3, paliwo dostawał, ale wiadomo inne mapy itp i gasł od razu... |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 20-07-2014, 20:19
|
|
|
eddie19 napisał/a: | Aktualnie ECU jest z 1.6 |
a immo z 1.3 czy z 1.6? |
_________________
 |
|
|
|
 |
eddie19
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ6A mivec, Magna ES
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 21-07-2014, 10:29
|
|
|
Immo też z 1.6.
Pisałem wcześniej, że został tylko błąd ABS. Wiecie dlaczego? Przetarły mi się kabelki zasilające ecu i kontrolka CE zgasła na zawsze. Podpiąłem to w nocy na krótko i znów wymrugało błąd immo. Kumpel mi przed chwilą doradził, abym dał plusa na krótko do wtrysków, bo plus jest tam stały, a minus jest podawany impulsywnie...
[ Dodano: 22-07-2014, 16:22 ]
Byłem u elektryka, który za stówę stwierdził, że kabelki jednak nie przetarte, ale jakiś błąd w instalacji jest, że CE się nie świeci... |
|
|
|
 |
|