Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
03-08-2017, 20:49
[EA2A] Czarny Elegance
Autor Wiadomość
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 26-10-2014, 22:26   

Piękny :D

a co do sprzęgła to jak nie zmienia się płynu hamulcowego to robi się ciemny i bród z czasem może się wytrącić, i przy okazji psuje uszczelniacze... u siebie wymieniałem już ze 4 razy bo ktoś to zaniedbał i też się zapowietrzył i sprzęgło brało od podłogi
(strzykawką zebranie płynu ze zbiorniczka, wlanie nowego i odpowietrzenie do czasu aż będzie ładny przezroczysty wypływał przez odpowietrznik)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2014, 23:01   

A dzięki dzięki :D . U mnie było to zrobione trochę inaczej. Jedna osoba dmuchała przez wężyk od strony wysprzęglika, a druga osoba z długim kawałkiem węża wciągała płyn razem z tymi kawałkami. Wąż wziąłem na tyle długi, żeby nie zakrztusić się płynem :D Później przepłukaliśmy układ kilka razy denaturatem i później kilka razy płynem DOT4.
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2014, 17:43   

Ostatnio zauważyłem, że na biegu jałowym siedząc w środku da się wyczuć delikatne drgania. Jako, że we środę będę zmieniał oleje i filtry pomyślałem, że dobrze byłoby sprawdzić czy ten nieszczęsny balans jest dobrze ustawiony(przy zmianie rozrządu nie sprawdzaliśmy śrubokrętem). Myślicie, że da radę to zrobić samemu? Jak dobrze rozumiem manual to wystarczy zdjąć osłonę rozrządu, zakręcić kołem pasowym aby wszystko ustawiło się na znaki i wtedy odkręcić zaślepkę i wsadzić śrubokręt o średnicy mniejszej niż 8 mm na długość 6 cm? Jeżeli śrubokręt wejdzie tzn. że wszystko jest ok?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-12-2014, 22:53   

Jeżeli powyżej 3000rpm nie wystepują drgania to bym nie tykał rozrządu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2014, 23:08   

To za czym powinienem się rozglądać? Padająca poduszka silnika?
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2014, 07:57   

bielak930 napisał/a:
To za czym powinienem się rozglądać? Padająca poduszka silnika?


a jakie masz wolne obroty ? zrób fotkę
Tak jak pisze Robert, balansu nie ruszaj.
 
 
bielak930
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2014, 20:13   

Obroty tak jak na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=iHXNvXXAi88
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2014, 21:07   

Jest bardzo ładnie, pytanie czy wibracje nie wyspują wtedy gdy auto jest obciązone przez odbiorniki typu radio, ogrzewanie, etc oraz jednoczesnie wciśniety pedał hamulca :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2014, 21:09   

bielak930 napisał/a:
Obroty tak jak na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=iHXNvXXAi88


trochę niskie, zawsze tak miałeś ? u mnie też trochę telepie przy podobnych obrotach
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2014, 21:22   

Tomii, 750 +/-100rpm to wzorcowy przypadek :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2014, 21:30   

robertdg napisał/a:
Tomii, 750 +/-100rpm to wzorcowy przypadek :P


ja tam widzę momentami 600rpm
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2014, 21:31   

robertdg napisał/a:
750 +/-100rpm to wzorcowy przypadek
Ta kreska, na której zatrzymuje się wskazówka obrotomierza to 750 obr./min?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2014, 21:45   

Pogrubiona kreska to 500rpm, ta powyżej niej to 750rpm, aby wskazanie było na 600rpm to wskazówka musi poleciec trochę ponizej przedziału połowy między grubą a cieńką kreską ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2014, 21:53   

robertdg napisał/a:
Pogrubiona kreska to 500rpm, ta powyżej niej to 750rpm, aby wskazanie było na 600rpm to wskazówka musi poleciec trochę ponizej przedziału połowy między grubą a cieńką kreską ;-)


to coś tu jest trochu niesymetrycznie, mi ta pogrubiona krecha wygląda na ok 333rpm, brakuje skali do 0 ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2014, 22:19   

Nie ma symetrii
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.