Stożek czy wkładka w V6 |
Autor |
Wiadomość |
Audiox
Forumowicz

Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2014, 15:10
|
|
|
Odswieze temat bo mnie nurtuje zawor egr, jedni mowia zeby nie zaslepiac inni zeby zaslepiac a tak naprawde to co z nim zrobic?:D mam wkladke k&n i jest duza roznica po zwyklym filtrze |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-12-2014, 23:50
|
|
|
Audiox napisał/a: | jedni mowia zeby nie zaslepiac inni zeby zaslepiac a tak naprawde to co z nim zrobic? |
Jak dla mnie szukanie plusów w zaworze EGR to jak podłączenie sobie węża z nosa do tyłka i mówienie, że przynajmniej się nie przeziębisz bo ciepłe powietrze |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 08-12-2014, 22:20
|
|
|
Skoro oryginalnie w FTO GPX (MIVEC) nie ma EGR-u to zaślepienie w zwykłym V6 też nic złego nie zrobi, a pomoże zachować czystość W przeszczepionym starym V6 EGR został amputowany, na kolektorze wydechowym zaślepione i tak samo sama dziura w kolektorze ssącym przy przepustnicy zaspawana |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 30-12-2014, 22:02
|
|
|
Audiox w czym jest roznica?
bo ja testowalem u siebie opcje jazdy wogole bez filtra .i poza wiekszym halasem nie zauwazylem roznicy, wiec tym bardziej nie powinno byc z wkladka. Ale moze sie myle... |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Mandrake
Forumowicz
Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 170 Skąd: Międzyzdroje
|
Wysłany: 31-12-2014, 09:44
|
|
|
Filtr służy do filtrowania, a nie zwiększania mocy Ty różnicy bez filtra nie odczułeś ale twój kolektor, przepustnica i ściany cylindra mogły poczuć |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 31-12-2014, 10:13
|
|
|
Moje sciany cylindra sa w idealnym stanie.
Ja tak zrobilem na probe. Moze przejechalem z 1km.
Ale pytam w czym ta roznica, bo roznice w cenie znam i roznice w halasie spod maski.
I na poczatek jak dla mnie to sa dwie wady, a powiedz mi jaka jest zaleta takiej wkladki? |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Mandrake
Forumowicz
Auto: Galant 2.5V6 kombi Black Matte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 170 Skąd: Międzyzdroje
|
Wysłany: 31-12-2014, 11:20
|
|
|
Dla mnie tylko taka, że wyjmujesz, czyścisz i montujesz ponownie W skali paru lat wychodzi duuuużo taniej Wcześniej używałem K&N, ale po liku, co wrzucałem wcześniej przerzucam się na próbę na gąbkę Relację ze zdjęciami zdam na lato |
|
|
|
 |
|