Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] problemy z obrotami na tzw luzie
Autor Wiadomość
lap-topy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: warszawa
  Wysłany: 03-01-2015, 10:23   [EA3A/W 2.4] problemy z obrotami na tzw luzie

Witam
Przepraszam na wstępie że może jest taki już post ale czytałem szukałem i nie znalazłem
Mama Galanta 2000 rok model Avance silnik 2,4 GDI benzyna skrzynia manual .

Samochód po sylwestra zrobił mi niespodziankę , wiadomo że był mróz a 2 stycznia przyszła odwilż i zaczęło się dziać tak .
Po odpaleniu silnika świeci się cheack engine , jak naciskam pedał gazu to obroty jakby jeszcze bardziej zwalniały na np orientacyjnie 400 , jak puszcze pedał obroty znów są na około 900 - 1000 , jak włączę 1 bieg i dodaje gazu samochód jakby prawie gasł.

Po odłączeniu akumulatora i nieważne czy to zrobię na 10 minut czy na 1 h , wszystko wraca do normy , i wówczas nie świeci się cheack engine silnik normalnie pracuje , samochód ma przyśpieszenie na obrotach i podczas jazdy , ale jak wyłączę silnik i znów włączam stacyjkę znów jest to samo , małe obroty pedał jakby martwy ja go naciskam a obroty w dół .

po odłączeniu takiego kabelka za filtrem powietrza obroty faluja 400-1000 , jak podłącze są stałe .
w silniku nic nie puka nic nie stuka , wszystkie płyny , oleje są , alternator pokazuje 14,11 - 14,13 V
proszę o pomoc
Z poważaniem
Paweł
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-01-2015, 11:38   

Rocznik 2000 przed liftem czy po lifcie w 2000 roku? (108 czy 110 KW?)

Jeżeli przed, czyli wersja 110 KW - łatwo odczytasz błąd, jeżeli po lifcie najłatwiej odczytać błąd w serwisie ;) - od tego musisz zacząć lub zalogowć się na forum.jasnowidz.pl
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2015, 11:54   

lap-topy napisał/a:
Po odpaleniu silnika świeci się cheack engine ,

Podłącz pin 1 z 4 w złączu OBD2 i włączasz zapłon - kontrolka silnika wymruguje błędy

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
lap-topy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-01-2015, 20:02   

po rozkręceniu tego elementu
i wyjęciu za filtrem powietrza ukazał mi się bardzo podobny przedmiot , ale ta część jakby plaster miodu był cały pogięty i leżał na ruże gumowej prawie w silniku
czy możliwe żeby sama odpadła , nadmienię że filtr powietrza jest cały nieporozrywany.
Możliwe że nie wytrzymał zmian temperatury mróz / odwilż i się odkleił ???
w ubiegłym roku wymieniałem filtr i ta część była cała


<br>
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-01-2015, 20:13   

Bez powodu ten element tam sie nie znalazł, tymbardziej że znajduje sie przed czujnikami pomiarowymi i po drodze w kierunku silnika napewno by sie z nimi spotkał najprawdopodobniej uszkadzając je.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 05-01-2015, 08:16   

ten plaster to coś w rodzaju kierownicy powietrza - jest niezbędny dla prawidłowego pomiaru MAF (mass air flow)
 
 
lap-topy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-01-2015, 10:04   

wyprostowałem go ale to nic nie daje.
po wyprostowaniu wiadomo powietrze i tak będzie się różnie rozchodziło .
Zastanawia mnie jedno dlaczego odpadł , filtr jest cały więc - hm ze starości :(

No nic kupiłem na alledrogo drugi od takiego samego silnika z tymi samymi numerami serii 501 i E5xxxxxx jak przyjdzie i podmienię dam informacje dla pozostałych użytkowników.
Pozdrawiam

[ Dodano: 16-01-2015, 10:31 ]
wymieniłem przepustnice kupiona na alledrogo i wszystko działało jak powinno 4 razy . Po 4 godzinach wsiadłem przekręcam stacyjke a tam znów to cholern..... żółte światło , i standardowo obroty do 2 - 3 tyś pedał w podłodze a on sunie jak towarowy na wiadukcie

Pozdrawiam

[ Dodano: 17-01-2015, 14:03 ]
po spięciu pinów mryga kontrolka silnika 9 razy długo i 5 razy krótko, oprócz tego mryga ABS

[ Dodano: 17-01-2015, 16:56 ]
oto chyba wszystkie kody OBD ale mojego nie widze

www.thegalantcenter.org/s...des-ALL-of-them

[ Dodano: 17-01-2015, 17:03 ]
a to filmik tego problemu
problem na filmie
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20962
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-01-2015, 10:46   

Up.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
lap-topy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-01-2015, 11:14   

up ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20962
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-01-2015, 11:44   

Co do błędu silnika:
95 - Throttle valve control servo motor (Motor 1st phase malfunction) system.

Co do ABS to błędy 21, 23,24.

[ Dodano: 18-01-2015, 11:52 ]
Tutaj masz opis błędów silnika CE w Twoim GDi:



Tutaj opis diagnozy błędu 95:

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-01-2015, 12:10   

lap-topy, padł siłownik przepustnicy - przepustnica do regeneracji o ile ktoś wczesniej w nią nie ingerował
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 19-01-2015, 10:11   

Myślę, że Bartek będzie w stanie pomóc - tam się odkleja coś w przepustnicy (magnes?) i mało kto potrafi to potem ustawić.
 
 
lap-topy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-01-2015, 12:08   

patrzyłem ceny Obłedne do silników 18 2.0 tanie jak barszacz 40 -80 zł nawet patrzyłem z bratem do BMW 740 cena 130 zł , a do mojego silnika 299 i w góre

[ Dodano: 19-01-2015, 12:14 ]
P.S jestem od niedawna na forum , czy jakiś kontakt do tegoż Pana można prosić
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20962
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-01-2015, 12:43   

lap-topy napisał/a:
czy jakiś kontakt do tegoż Pana można prosić

:arrow: http://forum.mitsumaniaki...viewprofile&u=6
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
PeresQ 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.4 GDi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 1
Skąd: Strzelino
Wysłany: 13-11-2015, 11:33   Galant 2.4 GDi faluje i gasnie

Witam wszystkich serdecznie

zwracam sie z prosba o pomoc

Mam problem z moim galantem gdy wlącze silnik i wrzuce luz to samochód falauje na obrotach i podczas jazdy na luzie potrafi zgasnąc podpinałem komputer i nie wykazało zadnego błedu mial ktos moze taki problem jezeli tak to porsze o pomoc pozdrawiam

Galant 2.4 Gdi 2000r
_________________
Galant 2.4 GDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.