Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawór EGR
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-09-2013, 07:40   

Zobacz sobie http://forum.mitsumaniaki...6f10d00d8624147
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
gregoryjan 
Nowy Forumowicz

Auto: Outek 2.0 DiD 170KM Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Warszawie
Wysłany: 24-10-2013, 16:23   

Problem zniknął po wymianie przepustnicy. Stara przepustnica miala wyciete zeby :) i zwęglona elektronikę stad te błedy. Kupile fabrycznie nowa, bo istnialo ryzyko ze uzywka bedzie w podobnym stanie lub podziala krotko. Koszt 680.00 brutto - Pierburga.
Auto znowu zyje. Teraz czeka mnie rozrzad ... tez juz czesci mam oryg vW + pompa oryg VW :lol:

[ Dodano: 24-10-2013, 16:24 ]
Dzieki wszystkim za podpowiedzi...
_________________
Outek 2.0 DiD 170KM Intense Plus 2009
 
 
michu26 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2.0 170KM Pajero 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-11-2013, 00:02   

U mnie zdiagnozowali w serwisie niedziałający zawór EGR (na stałych obrotach samochód potrafił się przydławić na sekundę) koszt nowego w serwisie to 3600 + 2 roboczo godziny
ale od razu odesłali mnie do VW tam kosztuje 1600 pln a ja kupiłem NOWY za 780 pln internet
ale po 6 miesiącach problem wrócił , więc zajrzałem do starego zaworu bo coś mi nie grało z tym zaworem ,wyczyściłem sprawdziłem i założyłem sam to 3 śrubki i wszystko działa świetnie potem okazało się że te zawory mają jedną przypadłość ZACINAJĄ się gdy jest zadurzony nagaru z turbiny dodam że mam przejechane 82tyś km problem pojawił się przy 70 tyś km , wiec raz na 6 m wyciągam i czyszczę zawór EGR i nie ma problemu.
Kod błędy zaworu EGR jest taki sam jak Turbiny ale serwis zawsze zaczyna od najmniejszych kosztów a i tak zrobiłem sobie pełną diagnostykę Turbiny i silnika pod obciążeniem w servisie
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-11-2013, 12:51   

u mnie byłauszkodzona przepustnica a nie zawór egr ,ale dłuzszy czas jeżdziłem z odpiętą kostką i było ok ,ostatnio trafiłem przepustnice i wymieniłem jest też ok .Ale nawiasem skąd w aso takie ceny :x
_________________

 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-03-2014, 20:17   

Panowie, czy przepustnice wystarczy fizycznie wymienić , czy jeszcze coś trzeba po wymianie ustawić na komputerze auta?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-03-2014, 22:27   

Wiem że mechanik podpinał pod kompa ale chyba tylko żeby sprawdzić i wykasować błąd
_________________

 
 
krolyaro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II, ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-03-2014, 19:22   

przepustnica - zwana również klapą gaszącą . Problem - zacinanie się i zalanie elektroniki olejopodobnym mazidłem. Rozwiązanie : 3 godziny czasu , podstawowa wiedza z dziedziny mechaniki (jak używać klucza torx, imbus :-) ) i troche samozaparcia . Demontujemy egr + przepustnica = czas 30 min. Potem pucowanie egr`a i czyszczenie przepustnicy. Potem podważamy obudowę elektroniki i tutaj uwaga - jest sprężyna która wystrzeli i ochlapie wszystko w promieniu 1 m. Umyć , wysuszyć, poskładać i skasować błąd. (całość sie powiedzie oczywiście jeśli mechanizm + silnik nie jest uszkodzony); polecam też sprawdzenie bezpiecznika od przepustnicy - często jest przepalony. Na koniec komputer diagnostyczny i skasowanie błędu. (niektórzy nawiercają w obudowie elektroniki przepustnicy otwór i osad sam wypływa na bieżaco)
_________________
Mitsubishi ASX 1.8DID 2011
Mitsubishi Outlander 2.0 DID 2008
 
 
jedrys 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2014, 19:28   

Podłączę się do tematu. Outek II 2.0 z silnikiem VW.

Zaświeciła się kontrolka Check Engine, poświeciła, zgasła i tak znowu. Auto jeździło normalnie. Kod błędu wskazywał zawór EGR. Wyczyszczenie nie powiodło się, wymieniłem zawór. Wystarczyło na jeden dzień :) Co dalej? Sprawdzać/wymieniać przepustnicę? Szukać problemu gdzie indziej?
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2014, 21:25   

jedrys napisał/a:


. Kod błędu wskazywał zawór EGR.


Czyli jaki był nr kodu ?
Jeżeli P0487 - to wskazywał on u mnie przepustnicę.
 
 
jedrys 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2014, 21:45   

kaammyyk napisał/a:


Czyli jaki był nr kodu ?
Jeżeli P0487 - to wskazywał on u mnie przepustnicę.


Numeru nie pamiętam, odczytał go mechanik w warsztacie. Książka kodów wskazała zawór EGR.

A w ogóle witam kolegę z Gdyni :)
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2014, 21:57   

Hej :lol:
Poczytaj to :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=87140
 
 
jedrys 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-06-2014, 22:11   

kaammyyk napisał/a:
Hej :lol:
Poczytaj to :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=87140


Przeczytałem. Dlatego właśnie nabrałem podejrzenia, że winna jest przepustnica.

[ Dodano: 18-06-2014, 11:25 ]
Jak się okazuje, trybiki w przepustnicy wyrobiły się i trzeba ją wymienić :(
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-03-2015, 18:39   

krolyaro napisał/a:
przepustnica - zwana również klapą gaszącą . Problem - zacinanie się i zalanie elektroniki olejopodobnym mazidłem. Rozwiązanie : 3 godziny czasu , podstawowa wiedza z dziedziny mechaniki (jak używać klucza torx, imbus :-) ) i troche samozaparcia . Demontujemy egr + przepustnica = czas 30 min. Potem pucowanie egr`a i czyszczenie przepustnicy. Potem podważamy obudowę elektroniki i tutaj uwaga - jest sprężyna która wystrzeli i ochlapie wszystko w promieniu 1 m. Umyć , wysuszyć, poskładać i skasować błąd. (całość sie powiedzie oczywiście jeśli mechanizm + silnik nie jest uszkodzony); polecam też sprawdzenie bezpiecznika od przepustnicy - często jest przepalony. Na koniec komputer diagnostyczny i skasowanie błędu. (niektórzy nawiercają w obudowie elektroniki przepustnicy otwór i osad sam wypływa na bieżaco)


Witam,a czy możesz podać nr bezpiecznika(lub fotka) bo w instrukcji nie znalazłem....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.