Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piski z okolic przedniego prawego koła
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 16-05-2011, 19:00   

Też miałem coś podobnego, ale wcześniej jechałem po jakimś szutrze i prawdopodobnie jakiś syf się dostał po paru km samo przestało.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-05-2011, 13:43   

lego86 napisał/a:
Tzn prawe a nie lewe ? a w którym miejscu dokładnie sprawdzać ?

no ja napisałem, że lewe :) sprawdzaj na środku felgi bo tylko tam felga ma kontakt z piastą ;)
możliwe też, że blaszki chociaż ja jeszcze tego nie przerabiałem bo zużywam moje pierwsze klocki :D
pozdrawiam
 
 
lego86 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 93
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18-05-2011, 21:49   

Taka dodatkowa rzecz którą zauważyłem to to że pisk zaczyna się dopiero po jakiś 2-3 km od rozpoczęcia jazdy.
_________________
Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-05-2011, 22:47   

lego86 napisał/a:
Taka dodatkowa rzecz którą zauważyłem to to że pisk zaczyna się dopiero po jakiś 2-3 km od rozpoczęcia jazdy.

no akurat jak się łożysko nagrzeje. Sprawdź sobie tą temperaturę "organoleptycznie" :) to będziesz mniej więcej wiedział czego się czepić. Jak nie będzie różnicy to problemu musisz szukać w hamulcach...
 
 
lego86 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 93
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 27-05-2011, 18:24   

No i okazało się że to klocki :) Wielkie dzięki wszystkim za pomoc :)


a tak przy okazji to idzie gdzieś dostać prowadnice do tylnego hamulca ? Bo obdzwoniłem wszystkie hurtownie jakie znam i nie ma. W końcu podjechałem do tokarza i zrobił mi takie :)
_________________
Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-06-2014, 08:09   

Może ktoś miał coś podobnego.
Popiskuje mi jakby prawe przednie koło podczas jazdy na wprost powiedzmy po ok 3-4km, słychać to w przedziale prędkości 40-70km/h. Wczoraj zrobiłem kpl regenerację zacisku PP (kolejny raz zresztą) i dalej piszczy :|
Tarcze i klocki nowe, luzu na łożysku nie ma. Podczas hamowania lub skrętu kierownicą popiskiwanie ustaje. Nie wiem już, sprawdzę jeszcze tył ale tam też niedawno zaglądałem i było wszystko ok. Nie mam już siły do tych hamulców :|
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2014, 09:03   

Tomii, może być kiepska jakość klocka i temu takie zachowanie, skoro ustaje przy skrecie i hamowaniu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-06-2014, 09:13   

robertdg napisał/a:
Tomii, może być kiepska jakość klocka i temu takie zachowanie, skoro ustaje przy skrecie i hamowaniu


Z przodu nowe EBC czarne, z tyłu roczne Oyodo - może to ten tył popiskuje. Mam nadzieję że nie przednie łożysko.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2014, 09:47   

Mi Ferrodo tak samo popiskiwało od momentu założenia to momentu utylizacji klocka, czasem trafi się paść no i co poradzisz, chociaz można pospekulować, że to sportowe hamulce i jak sie rozgrzają to niestety piszcza :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-06-2014, 09:56   

robertdg napisał/a:
to sportowe hamulce i jak sie rozgrzają to niestety piszcza :P


zdecydowanie wolę tą wersję ;)

[ Dodano: 27-06-2014, 09:30 ]
Popiskiwał mi jednak klocek prawy z tyłu. Górna prowadnica zacisku stała w rdzy. Dziwne bo rok temu smarowałem i uszczelki też zmieniałem, szybko się tam sucho robi.
 
 
bartnikj 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse Cross Exceed
Kraj/Country: UK
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 21
Skąd: GB
Wysłany: 30-04-2015, 20:52   Pisk w prawym kole przy ruchu kierownicą

Też mam problem z piskiem, podczas ruchu kierownicy słychać głośny pisk - coś jak tarcie gum - i nie ma znaczenia czy jadę czy stoję, również przy zgaszonym silniku. Dzisiaj podniosłem prawą stronę, ściągnąłem koło - pisk ustał przy ruchu kierownicy. Popsikałem wszystkie gumy silikonem, ale po opuszczeniu dalej piszczy. Co może być problemem? Za miesiąc muszę jechać na przegląd, wypada to naprawić :D . Auto ma ok. 250 tyś, nic nie robiłem z zawieszeniem ale chyba wszystko jest ok, przynajmniej tak mi się wydaje. Piszczenie zaczęło się wczoraj, ale jest strasznie irytujące :evil:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-04-2015, 23:25   

bartnikj napisał/a:
Piszczenie zaczęło się wczoraj, ale jest strasznie irytujące
No to lepiej sprawdź sworzeń wahacza prostego zanim wypadnie.
 
 
bartnikj 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse Cross Exceed
Kraj/Country: UK
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 21
Skąd: GB
Wysłany: 30-04-2015, 23:39   

Dzięki, ale jestem laikiem, trochę mnie przerażasz, ale co to jest? Czyli jazda tym samochodem jest niebezpieczna?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-05-2015, 10:10   

bartnikj, może być niebezpieczna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.