Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I 2.0T] olej do 2.0T
Autor Wiadomość
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-04-2015, 17:27   

A ja proponuję żebyś wlala 4 litry a po kilku godz.zrobić dolewkę u mnie w zasadzie wchodzi 4 L, po nocy sprawdzane, a 1L mam na cały rok na dolewki
_________________

 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 01-05-2015, 13:28   

lexus napisał/a:
u mnie w zasadzie wchodzi 4 L

Z tego co widzę to masz inny silnik więc "co ma piernik do wiatraka" :?:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 01-05-2015, 14:35   

Ja z reguły wlewam na początek 4l, odpalam silnik na chwilę, żeby olej się rozprowadził, czekam około pół godziny i uzupełniam jeszcze 0,4 - 0,5 l
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2015, 15:59   

Dziękuje za odpowiedzi. W takim razie sama sobie zrobię wszystko może będzie działać. zastanawiam się jeszcze co muszę wymienić po zakupie pojazdu (płyny, filtry itp) nie licząc rozrządu ale to może uda mi się znaleźć odpowiedni temat na forum i napisze.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 02-05-2015, 15:36   

Warto zajrzeć do tylnych hamulców, gdyż ich stan silnie wpływa na jakość hamowania samochodu, warto zmienić oleje w skrzyni, rozdziale napędu i dyfrze...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-05-2015, 20:49   

W@sio napisał/a:
Warto zajrzeć do tylnych hamulców, gdyż ich stan silnie wpływa na jakość hamowania samochodu, warto zmienić oleje w skrzyni, rozdziale napędu i dyfrze...


ooo dzięki bo jakoś nie mogłam namierzyć tematu co zrobić w pierwszej kolejności po zakupie Turbka. A jakieś paski, kable, świece itp też? Zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić aby przez najbliższy rok jeździć i niczym się nie martwić.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 02-05-2015, 22:49   

świece warto zmienić - odradzam bosch na nowych świecach mój gubił zapłon i denso (rozleciała się u Staszq i silnik do remontu) świece: NGK IGR 6a11. Warto też zmniejszyć szczelinę świec do 0,8 mm. Rozrząd to trzy paski, rolki, pompa wody i ewentualnie hydronapinacz. W
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
MadziaQ.. 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-05-2015, 23:14   

Czyli mam już sporo wiedzy, muszę wymienić:
kable, świece NGK, pompę wody, hydronapinacz, olej w skrzyni, rozdziale napędu i dyfrze... Pewnie jeszcze coś by się znalazło, na szczęście rozrząd mam już wymieniony.
Mam jeszcze pytanie co do tych rzeczy które muszę wymienić czy są jakieś polecane firmy tych części i olejów które lepiej wsadzić i wlać czy brać cokolwiek co będzie?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-05-2015, 11:41   

W@sio napisał/a:
Rozrząd to trzy paski


na pewno? Może 2 i liczysz dodatkowo pasek osprzętu?

A co do rozrządu to tylko ktoś to patrzy do dokumentacji albo zna 4G63 (ukryty wałek balansowy). Bo inaczej to proszenie się o problemy.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 03-05-2015, 12:04   

Liczę z paskiem osprzętu ;-) u mnie po 90k km kwalifikowal się do wymiany ;-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 03-04-2018, 18:45   

Sam sobie daje złotą łopatę.

Ale do rzeczy, w maju będzie rok od zakupu przed Wielkanocą stuknęło 10k, czas powoli pomyśleć o wymianie oleju.

Z karty serwisowej Mitsubishi:
Wymienić olej i filtr silnikowy w modelu Outlander Turbo tylko po przejechaniu pierwszych 7,5 tys. km (wyłącznie 10W30 lub 10W40 do specyfikacji ACEA A3), kolejna wymiana po przejechaniu 15 tys. km i co każde następne 15 tys. km

I taki właśnie wlali w Toyocie, gdzie kupowałem - 10W40 Castrol (jaki dokładnie - nie wiem).

W innych tematach (serwis pozakupowy) polecacie Millersy i Motule 5W40. Ale ja już nie mogę wlać 5W40 bo mam półsyntetyk - tak mnie zawsze uczono.

Czyli pozostaje 10W40 - tylko jaki?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-04-2018, 20:01   

nahar, ode mnie dostajesz złotą lupę za to że Ci się chciało szukać i kontynuować temat pomimo awarii szukajki. Postawa godna naśladowania. W imieniu wszystkich modów dziękuję ;-)


Co do Twojego pytania to pamiętaj że to nie polonez. Więc kupuj porządną płukankę z liqui moly te w czarnej puszce, a potem wlewaj 5w40, ja polecam także Liqui Moly 4100 top tech, inni polecają milersa lub motula.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-2018, 09:51   

Jaki świat szeroki i daleki tyle klas lepkościowych pasuje do tego auta :) )) Wszystko zależy od użytkowania. Sa tacy dla których topem będzie 0W40 a "upalacze" bez 10W60 nie przekroczą progu garażu. Choć fakt jest taki że 5W40 to taki trochę złoty środek jest.

A właśnie, płukanka - czarnej nigdy nie stosowałem. Zawszę tą zwykłą z Liqui Moly. Duża różnica jest ?
_________________

 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 04-04-2018, 12:12   

Ja nie stosuje w O1T żadnych, bo nie widzę takiej potrzeby na razie. Ale na podstawie doświadczeń innych, podobno czarna ma lepsze właściwości.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 05-04-2018, 18:42   

No dobra, po rozkminie kupilem Millersa 5w40 Trident Professional. Myslalem o 5W40 EE Nanotechnology ale przestraszylem sie ze jest C3 czyli ma cos tam mniej popiolow. Do O1T jest wpisany A3 wd instrukcji wiec taki kupilem. Zamiast proponowanej pulkanki takie cudo kupilem Xado

Co z tego wyjdzie zobaczymy, teraz jeszcze filtry musze zamowic. Jak zmienie to dam znac co i jak.

Myslalem o 10W60 ale to juz przesada chyba.

Oleje w mostach co ile zmieniamy? U mnie w czerwcu byl lany nowy olej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.