Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I 2.0T] olej do 2.0T |
Autor |
Wiadomość |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-04-2015, 17:27
|
|
|
A ja proponuję żebyś wlala 4 litry a po kilku godz.zrobić dolewkę u mnie w zasadzie wchodzi 4 L, po nocy sprawdzane, a 1L mam na cały rok na dolewki |
_________________
 |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 01-05-2015, 13:28
|
|
|
lexus napisał/a: | u mnie w zasadzie wchodzi 4 L |
Z tego co widzę to masz inny silnik więc "co ma piernik do wiatraka" |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 01-05-2015, 14:35
|
|
|
Ja z reguły wlewam na początek 4l, odpalam silnik na chwilę, żeby olej się rozprowadził, czekam około pół godziny i uzupełniam jeszcze 0,4 - 0,5 l |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
MadziaQ..
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-05-2015, 15:59
|
|
|
Dziękuje za odpowiedzi. W takim razie sama sobie zrobię wszystko może będzie działać. zastanawiam się jeszcze co muszę wymienić po zakupie pojazdu (płyny, filtry itp) nie licząc rozrządu ale to może uda mi się znaleźć odpowiedni temat na forum i napisze. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 02-05-2015, 15:36
|
|
|
Warto zajrzeć do tylnych hamulców, gdyż ich stan silnie wpływa na jakość hamowania samochodu, warto zmienić oleje w skrzyni, rozdziale napędu i dyfrze... |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
MadziaQ..
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-05-2015, 20:49
|
|
|
W@sio napisał/a: | Warto zajrzeć do tylnych hamulców, gdyż ich stan silnie wpływa na jakość hamowania samochodu, warto zmienić oleje w skrzyni, rozdziale napędu i dyfrze... |
ooo dzięki bo jakoś nie mogłam namierzyć tematu co zrobić w pierwszej kolejności po zakupie Turbka. A jakieś paski, kable, świece itp też? Zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić aby przez najbliższy rok jeździć i niczym się nie martwić. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 02-05-2015, 22:49
|
|
|
świece warto zmienić - odradzam bosch na nowych świecach mój gubił zapłon i denso (rozleciała się u Staszq i silnik do remontu) świece: NGK IGR 6a11. Warto też zmniejszyć szczelinę świec do 0,8 mm. Rozrząd to trzy paski, rolki, pompa wody i ewentualnie hydronapinacz. W |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
MadziaQ..
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-05-2015, 23:14
|
|
|
Czyli mam już sporo wiedzy, muszę wymienić:
kable, świece NGK, pompę wody, hydronapinacz, olej w skrzyni, rozdziale napędu i dyfrze... Pewnie jeszcze coś by się znalazło, na szczęście rozrząd mam już wymieniony.
Mam jeszcze pytanie co do tych rzeczy które muszę wymienić czy są jakieś polecane firmy tych części i olejów które lepiej wsadzić i wlać czy brać cokolwiek co będzie? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-05-2015, 11:41
|
|
|
W@sio napisał/a: | Rozrząd to trzy paski |
na pewno? Może 2 i liczysz dodatkowo pasek osprzętu?
A co do rozrządu to tylko ktoś to patrzy do dokumentacji albo zna 4G63 (ukryty wałek balansowy). Bo inaczej to proszenie się o problemy. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 03-05-2015, 12:04
|
|
|
Liczę z paskiem osprzętu u mnie po 90k km kwalifikowal się do wymiany |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 03-04-2018, 18:45
|
|
|
Sam sobie daje złotą łopatę.
Ale do rzeczy, w maju będzie rok od zakupu przed Wielkanocą stuknęło 10k, czas powoli pomyśleć o wymianie oleju.
Z karty serwisowej Mitsubishi:
Wymienić olej i filtr silnikowy w modelu Outlander Turbo tylko po przejechaniu pierwszych 7,5 tys. km (wyłącznie 10W30 lub 10W40 do specyfikacji ACEA A3), kolejna wymiana po przejechaniu 15 tys. km i co każde następne 15 tys. km
I taki właśnie wlali w Toyocie, gdzie kupowałem - 10W40 Castrol (jaki dokładnie - nie wiem).
W innych tematach (serwis pozakupowy) polecacie Millersy i Motule 5W40. Ale ja już nie mogę wlać 5W40 bo mam półsyntetyk - tak mnie zawsze uczono.
Czyli pozostaje 10W40 - tylko jaki? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 03-04-2018, 20:01
|
|
|
nahar, ode mnie dostajesz złotą lupę za to że Ci się chciało szukać i kontynuować temat pomimo awarii szukajki. Postawa godna naśladowania. W imieniu wszystkich modów dziękuję
Co do Twojego pytania to pamiętaj że to nie polonez. Więc kupuj porządną płukankę z liqui moly te w czarnej puszce, a potem wlewaj 5w40, ja polecam także Liqui Moly 4100 top tech, inni polecają milersa lub motula. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-04-2018, 09:51
|
|
|
Jaki świat szeroki i daleki tyle klas lepkościowych pasuje do tego auta )) Wszystko zależy od użytkowania. Sa tacy dla których topem będzie 0W40 a "upalacze" bez 10W60 nie przekroczą progu garażu. Choć fakt jest taki że 5W40 to taki trochę złoty środek jest.
A właśnie, płukanka - czarnej nigdy nie stosowałem. Zawszę tą zwykłą z Liqui Moly. Duża różnica jest ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 04-04-2018, 12:12
|
|
|
Ja nie stosuje w O1T żadnych, bo nie widzę takiej potrzeby na razie. Ale na podstawie doświadczeń innych, podobno czarna ma lepsze właściwości. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 05-04-2018, 18:42
|
|
|
No dobra, po rozkminie kupilem Millersa 5w40 Trident Professional. Myslalem o 5W40 EE Nanotechnology ale przestraszylem sie ze jest C3 czyli ma cos tam mniej popiolow. Do O1T jest wpisany A3 wd instrukcji wiec taki kupilem. Zamiast proponowanej pulkanki takie cudo kupilem Xado
Co z tego wyjdzie zobaczymy, teraz jeszcze filtry musze zamowic. Jak zmienie to dam znac co i jak.
Myslalem o 10W60 ale to juz przesada chyba.
Oleje w mostach co ile zmieniamy? U mnie w czerwcu byl lany nowy olej. |
|
|
|
 |
|