Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wysokie spalanie, kopcenie, CE, sonda lambda
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-12-2012, 21:31   

ukasz napisał/a:
wczoraj już przy ostrym mrozie jak go chciałem


Ostrych mrozów to w tym roku jeszcze nie było :)

Na początek poczytaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602

O świecach żarowych jest wątek na forum. Dodatkowo wymień filtr paliwa.
 
 
Tomi89 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 1280
Skąd: Żerdź/Puławy
Wysłany: 30-05-2015, 16:42   

Witam. Nie moge znalezc starego tematu wiec pisze tutaj. Na wstepie prosze o odpowiedz osoby ktore posiadaja w swoich galach LPG. Otoz czy wymienial ktos z Was sonde lambda PRZOD-DOL i czy to pomoglo i zgasl CE. Wczoraj mechanik wymienil mi ta sonde (zamiennik z parametrami ori) ale po przejechaniu kilkudziesieciu km na benzynie pozniej na LPG kontrolka znowu sie zaswiecila (zaznacze ze po wymianie auto chodzilo tylko na benzynie i pierwszym razem zaswiecila sie na tym paliwku). Teraz dalej sie swieci bez przerwy. Jak to bylo u Was po takiej wymianie? Czy moze problem tkwi w zlym polaczeniu przewodow i dlatego znowu problem wrocil?
_________________
Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 31-05-2015, 12:04   

Tomi89, z doświadczenia napisze. Ze pewnie masz złe ustawione mały na lpg, raczej za ubogo.
Skasuj błąd i przejedz sie 100 km na pb. Pozniej pewnie po włączeniu lpg znowu sie błąd pojawi.
A szybciej to mozesz sprawdzic (lub diagnosta) podglądając mapki (czasy lub lambde) w programie gazowym
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Tomi89 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 1280
Skąd: Żerdź/Puławy
Wysłany: 31-05-2015, 12:25   

Bylem miesiac temu na ustawieniu gazu i wymianie filtrow i mieszanka byla ustawiona tak optymalnie plynnie wskazania chodzily. Ale przejade sie jeszcze w tym tygodniu i sprawdze tak jak mowisz

[ Dodano: 01-06-2015, 10:54 ]
Skasowalem bledy zrobilem ponad 100km na samej benzynie i wszystko ok, przelaczylem na LPG i po jakichs 5km wlaczyl sie CE takze KaWu tak jak mowiles. Jade jutro do gazownika to poprawic.
_________________
Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-06-2015, 11:11   

A jaki dokładnie błąd silnika zgłasza kontrolka CE?

[ Dodano: 01-06-2015, 11:13 ]
Napisz jeszcze jaką masz dokładnie instalację LPG czyli jaki sterownik, reduktor i wtryski i ile ma przejechane ta instalacja bo to też może mieć znaczenie.
 
 
Tomi89 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 1280
Skąd: Żerdź/Puławy
Wysłany: 01-06-2015, 12:37   

Jaki blad dam znac pozniej bo musze jeszcze raz podpiac bo nie pamietam a jesli chodzi o instalacje to przelatala jakies 45tys instalacja BRC, na bebechach sie nie znam wiec napisze co mam w papierach ale czesc nie jest podpisana. Reduktor BRC typ GENIUS MB, wielozawor typ EUROPA 2 a to mam w zakladce "inne" CEN SEQUENT Plug&Drive, WTRY(ski?) BRC, PRZE(?) GAZ BRC 10 , czesc nazw ucieta i nie wiem dokladnie co to dlatego pisze co jest
_________________
Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-06-2015, 17:13   

Instalacje BRC nie są złe (kiedyś były znacznie lepsze) tylko najczęściej spaprany jest montaż lub strojenie lub jedno i drugie. Podczas strojenia najlepiej podglądać wskazania nie tylko samej sondy ale także korekty paliwowe czy zachowują się tak jak na benzynie.
 
 
Tomi89 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 1280
Skąd: Żerdź/Puławy
Wysłany: 01-06-2015, 18:11   

Odkad mi zamontowali ta instalacje (07.2012) nie bylo z nia problemow tylko standard filtry i komputer. Mialem dwa wybory instalacji druga LOVATO ale polecali BRC. Jutro jade do gazownika i zobaczymy czy problem zniknie po wzbogaceniu mieszanki.

[ Dodano: 05-06-2015, 12:18 ]
Wracajac do tematu sonda wymieniona po skasowaniu bledow i przejechaniu ok 10km zaswieca sie CE, blad P0125 Insufficient Coolant Temperature For Closed Loop Fuel Control.
Ktos sie juz z tym spotkal? Co tym razem moze byc nie tak, problem z termostatem?
_________________
Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-06-2015, 20:45   

Tomi89 napisał/a:
lad P0125 Insufficient Coolant Temperature For Closed Loop Fuel Control.
Ktos sie juz z tym spotkal?
W maualu do Galanta ten bład wiąże się z opisem Feedback system, a możliwe przyczyny to uszkodzona przendia sponda lambda, lub jej złacze elektryczne (wiązka), nieprawidłowość w działaniu ECU/A-T ECU, trzeba zbadać parametry rzeczywiste pracy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
hedrik 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 28
Skąd: Lbn
Wysłany: 11-07-2015, 20:19   

Czasami problem tkwi poza instalacją, jak dobrze zamontowana i nie sprawiała Ci wcześniej problemów, a dbałeś o silnik. Mam nadzieję że już uporałeś się z problemem. Napisz co było faktycznie przyczyną, czy sonda czy coś innego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.