[EA5A/W 2.5] Wysokie spalanie, kopcenie, CE, sonda lambda |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-12-2012, 21:31
|
|
|
ukasz napisał/a: | wczoraj już przy ostrym mrozie jak go chciałem |
Ostrych mrozów to w tym roku jeszcze nie było
Na początek poczytaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602
O świecach żarowych jest wątek na forum. Dodatkowo wymień filtr paliwa. |
|
|
|
 |
Tomi89
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 1280 Skąd: Żerdź/Puławy
|
Wysłany: 30-05-2015, 16:42
|
|
|
Witam. Nie moge znalezc starego tematu wiec pisze tutaj. Na wstepie prosze o odpowiedz osoby ktore posiadaja w swoich galach LPG. Otoz czy wymienial ktos z Was sonde lambda PRZOD-DOL i czy to pomoglo i zgasl CE. Wczoraj mechanik wymienil mi ta sonde (zamiennik z parametrami ori) ale po przejechaniu kilkudziesieciu km na benzynie pozniej na LPG kontrolka znowu sie zaswiecila (zaznacze ze po wymianie auto chodzilo tylko na benzynie i pierwszym razem zaswiecila sie na tym paliwku). Teraz dalej sie swieci bez przerwy. Jak to bylo u Was po takiej wymianie? Czy moze problem tkwi w zlym polaczeniu przewodow i dlatego znowu problem wrocil? |
_________________ Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 31-05-2015, 12:04
|
|
|
Tomi89, z doświadczenia napisze. Ze pewnie masz złe ustawione mały na lpg, raczej za ubogo.
Skasuj błąd i przejedz sie 100 km na pb. Pozniej pewnie po włączeniu lpg znowu sie błąd pojawi.
A szybciej to mozesz sprawdzic (lub diagnosta) podglądając mapki (czasy lub lambde) w programie gazowym |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Tomi89
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 1280 Skąd: Żerdź/Puławy
|
Wysłany: 31-05-2015, 12:25
|
|
|
Bylem miesiac temu na ustawieniu gazu i wymianie filtrow i mieszanka byla ustawiona tak optymalnie plynnie wskazania chodzily. Ale przejade sie jeszcze w tym tygodniu i sprawdze tak jak mowisz
[ Dodano: 01-06-2015, 10:54 ]
Skasowalem bledy zrobilem ponad 100km na samej benzynie i wszystko ok, przelaczylem na LPG i po jakichs 5km wlaczyl sie CE takze KaWu tak jak mowiles. Jade jutro do gazownika to poprawic. |
_________________ Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-06-2015, 11:11
|
|
|
A jaki dokładnie błąd silnika zgłasza kontrolka CE?
[ Dodano: 01-06-2015, 11:13 ]
Napisz jeszcze jaką masz dokładnie instalację LPG czyli jaki sterownik, reduktor i wtryski i ile ma przejechane ta instalacja bo to też może mieć znaczenie. |
|
|
|
 |
Tomi89
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 1280 Skąd: Żerdź/Puławy
|
Wysłany: 01-06-2015, 12:37
|
|
|
Jaki blad dam znac pozniej bo musze jeszcze raz podpiac bo nie pamietam a jesli chodzi o instalacje to przelatala jakies 45tys instalacja BRC, na bebechach sie nie znam wiec napisze co mam w papierach ale czesc nie jest podpisana. Reduktor BRC typ GENIUS MB, wielozawor typ EUROPA 2 a to mam w zakladce "inne" CEN SEQUENT Plug&Drive, WTRY(ski?) BRC, PRZE(?) GAZ BRC 10 , czesc nazw ucieta i nie wiem dokladnie co to dlatego pisze co jest |
_________________ Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-06-2015, 17:13
|
|
|
Instalacje BRC nie są złe (kiedyś były znacznie lepsze) tylko najczęściej spaprany jest montaż lub strojenie lub jedno i drugie. Podczas strojenia najlepiej podglądać wskazania nie tylko samej sondy ale także korekty paliwowe czy zachowują się tak jak na benzynie. |
|
|
|
 |
Tomi89
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A + Colciak Cj0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 1280 Skąd: Żerdź/Puławy
|
Wysłany: 01-06-2015, 18:11
|
|
|
Odkad mi zamontowali ta instalacje (07.2012) nie bylo z nia problemow tylko standard filtry i komputer. Mialem dwa wybory instalacji druga LOVATO ale polecali BRC. Jutro jade do gazownika i zobaczymy czy problem zniknie po wzbogaceniu mieszanki.
[ Dodano: 05-06-2015, 12:18 ]
Wracajac do tematu sonda wymieniona po skasowaniu bledow i przejechaniu ok 10km zaswieca sie CE, blad P0125 Insufficient Coolant Temperature For Closed Loop Fuel Control.
Ktos sie juz z tym spotkal? Co tym razem moze byc nie tak, problem z termostatem? |
_________________ Moj Misiek - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92931 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-06-2015, 20:45
|
|
|
Tomi89 napisał/a: | lad P0125 Insufficient Coolant Temperature For Closed Loop Fuel Control.
Ktos sie juz z tym spotkal? | W maualu do Galanta ten bład wiąże się z opisem Feedback system, a możliwe przyczyny to uszkodzona przendia sponda lambda, lub jej złacze elektryczne (wiązka), nieprawidłowość w działaniu ECU/A-T ECU, trzeba zbadać parametry rzeczywiste pracy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
hedrik
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 28 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 11-07-2015, 20:19
|
|
|
Czasami problem tkwi poza instalacją, jak dobrze zamontowana i nie sprawiała Ci wcześniej problemów, a dbałeś o silnik. Mam nadzieję że już uporałeś się z problemem. Napisz co było faktycznie przyczyną, czy sonda czy coś innego |
|
|
|
 |
|