Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Hamulce!!
Autor Wiadomość
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 28-07-2015, 14:29   

a jest różnica jak będzie na dole
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-07-2015, 21:38   

Cytat:
a jest różnica jak będzie na dole
Nie wiem.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-07-2015, 07:39   

marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole

Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.
_________________

 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 29-07-2015, 08:08   

jacek11 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole

Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.
?????????????
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-07-2015, 19:06   

Próbowałem dzisiaj rozebrać pompę z Carismy i Galanta, ale nie poszło mi to w ogóle.
Na pompie z Carismy są takie oznaczenia, więc chyba średnica tłoczka to 23 mm:

A na pompie z Galanta tylko takie, ale Galant ma chyba średnicę tłoczka 23,6 mm:



Wiem już, że pompa z np. Colta CJ0 ma średnice tłoczka 20,6 mm i taką będzie trzeba zdobyć:
http://allegro.pl/mitsubi...5082985132.html

Cena bardzo przystępna, ale oczywiście wyjście rurki z boku musiało być z drugiej strony :? Są jakieś gotowe łączniki przewodów hamulcowych do kupienia żeby przedłużyć oryginalny przewód. Najlepsze jest to, że w Galancie są inne zakończenia rurek niż w Carismie, więc w Colcie będą pewnie też te co w Carismie...
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 29-07-2015, 22:11   

Hugo napisał/a:
wyjście rurki z boku musiało być z drugiej strony
A sprawdź czy to nie z anglika, lub czy z anglika nie jest lustrzanym odbiciem :) Bo jest taka opcja.

[ Dodano: 29-07-2015, 22:22 ]
Hugo napisał/a:
więc chyba średnica tłoczka to 23 mm
niekoniecznie, po przecinku nie podają na dolewach. To może być właśnie 23,8 jak w galancie

Hugo napisał/a:
Galant ma chyba średnicę tłoczka 23,6 mm
23,8 ma i też na niektórych pompach odlane po prostu 23.

[ Dodano: 29-07-2015, 22:23 ]
Hugo napisał/a:
w Galancie są inne zakończenia rurek niż w Carismie
jesteś pewien? jakie gwinty? większość ma M10x1
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-07-2015, 10:39   

Witek vel Mysza napisał/a:
A sprawdź czy to nie z anglika, lub czy z anglika nie jest lustrzanym odbiciem Bo jest taka opcja.
Ty geniuszu, no jasne. Muszę poszukać pompy z Colta CJ0 w wersji angielskiej i wyjścia będą tak jak mają być :mrgreen:
Witek vel Mysza napisał/a:
jesteś pewien?
Tak. W Galancie rurki są zakończone takim jakby stożkiem, a w Carismie są spłaszczone. Teraz myślę, że przecież Colt CJ0 był produkowany, podobnie jak Galant EA w Japonii, a nie w Holandii, jak Carisma czy Space Star, więc jest duża szansa, że zakończenia rurek będą te same... Gwinty rurek raczej będą te same, chociaż Carisma ma nakrętki na klucz 11, a Galant na 10.

[ Dodano: 30-07-2015, 10:48 ]
No i niestety wersja Colta CJ0 z kierownicą po prawej stronie ma tą samą pompe hamulcową:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-07-2015, 21:52   

Witek vel Mysza napisał/a:

jacek11 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole

Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.
?????????????

Sorki za zamieszanie.Nie widzę zdjęcia,i wydawało mi się,że chodzi o odpowietrznik :oops:
_________________

 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 02-08-2015, 22:41   

Hugo napisał/a:
W Galancie rurki są zakończone takim jakby stożkiem, a w Carismie są spłaszczone
Zależy od dna gniazda w pompie. Dokręcona rurka przyjmuje jego kształt. Powinno się dokręcić jeśli tylko pasuje gwint. Szkoda z coltem. Ja jeszcze wypatrzyłem pompę od hondy jazz (nie może być anglik i najlepiej początek produkcji). Na wygląd podejdzie. W praktyce nie wiem, muszę kupić jedną z alledrogo.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-08-2015, 15:30   

Ale czy od Hondy będzie pasowała na serwo...
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 03-08-2015, 17:34   

Dlatego chcę kupić z serwem ewentualnie. Ale "na oko" wygląda podobnie. Przejrzałem wiele tych pomp... Za 40 można kupić z komplecie, zaryzykuję i zamawiam.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-08-2015, 17:42   

Witek vel Mysza napisał/a:
zaryzykuję i zamawiam
No to trzymam kciuki. Koniecznie napisz czy przypasowała i ewentualnie jakie przeróbki były konieczne. Czekam z niecierpliwością. Jak się nie uda to ja kupuję od Colta CJ0/Lancera CK0 i zobaczymy.

[ Dodano: 03-08-2015, 17:48 ]
http://allegro.pl/honda-j...5150421988.html
Wygląda obiecująco, jak podejdzie to będzie sukces...
http://e-katalog.intercar...scr_dItems.html
Teraz widzę, że ona ma 22,2 mm średnicy, to jest sens kombinować? Gal ma 23,8 mm, to tylko 1,6 mm różnicy.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 03-08-2015, 23:12   

Hugo napisał/a:
Teraz widzę, że ona ma 22,2 mm średnicy, to jest sens kombinować?
Jest. W 2002 i 2003 miały średnicę 20,6 i taką zamówiłem. Na odlewie 13/16 czyli 13/16 cala, tj 20,6mm.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-08-2015, 08:22   

jestem ciekaw co z tego wyniknie bo faktycznie w galancie lhamulce tępe, nie biją ale i nie hamują jak trzeba w porównaniu np do 307sw gdzie po zmianie tarcz i klocków na ATE staje dębą przy muśnięciu.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 05-08-2015, 20:06   

Marcino napisał/a:
jestem ciekaw co z tego wyniknie bo faktycznie w galancie lhamulce tępe
Przyszła dziś pompa od jazza, już przeswapowałem. Różnica kolosalna. Opis na stronie mojego galanta: http://forum.mitsumaniaki...33ad98a978d#top

NIE JEST TO INSTRUKCJA JAK POPRAWIĆ HAMULCE, TO OPIS PRZERÓBEK KTÓRYCH DOKONAŁEM W MOIM SAMOCHODZIE NA WŁASNE RYZYKO. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE PRZERÓBKI W UKŁADACH HAMULCOWYCH ANI SKUTKI TYCH PRZERÓBEK WYKONANE PO PRZECZYTANIU TEGO OPISU. UKŁAD HAMULCOWY ZMIENIASZ NA WŁASNE RYZYKO!
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.