[EA2A 2.0] Hamulce!! |
Autor |
Wiadomość |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 28-07-2015, 14:29
|
|
|
a jest różnica jak będzie na dole |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-07-2015, 21:38
|
|
|
Cytat: | a jest różnica jak będzie na dole | Nie wiem. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-07-2015, 07:39
|
|
|
marcinzam napisał/a: | a jest różnica jak będzie na dole |
Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 29-07-2015, 08:08
|
|
|
jacek11 napisał/a: | marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole
Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć. | ????????????? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-07-2015, 19:06
|
|
|
Próbowałem dzisiaj rozebrać pompę z Carismy i Galanta, ale nie poszło mi to w ogóle.
Na pompie z Carismy są takie oznaczenia, więc chyba średnica tłoczka to 23 mm:
A na pompie z Galanta tylko takie, ale Galant ma chyba średnicę tłoczka 23,6 mm:
Wiem już, że pompa z np. Colta CJ0 ma średnice tłoczka 20,6 mm i taką będzie trzeba zdobyć:
http://allegro.pl/mitsubi...5082985132.html
Cena bardzo przystępna, ale oczywiście wyjście rurki z boku musiało być z drugiej strony Są jakieś gotowe łączniki przewodów hamulcowych do kupienia żeby przedłużyć oryginalny przewód. Najlepsze jest to, że w Galancie są inne zakończenia rurek niż w Carismie, więc w Colcie będą pewnie też te co w Carismie... |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 29-07-2015, 22:11
|
|
|
Hugo napisał/a: | wyjście rurki z boku musiało być z drugiej strony | A sprawdź czy to nie z anglika, lub czy z anglika nie jest lustrzanym odbiciem Bo jest taka opcja.
[ Dodano: 29-07-2015, 22:22 ]
Hugo napisał/a: | więc chyba średnica tłoczka to 23 mm | niekoniecznie, po przecinku nie podają na dolewach. To może być właśnie 23,8 jak w galancie
Hugo napisał/a: | Galant ma chyba średnicę tłoczka 23,6 mm | 23,8 ma i też na niektórych pompach odlane po prostu 23.
[ Dodano: 29-07-2015, 22:23 ]
Hugo napisał/a: | w Galancie są inne zakończenia rurek niż w Carismie | jesteś pewien? jakie gwinty? większość ma M10x1 |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-07-2015, 10:39
|
|
|
Witek vel Mysza napisał/a: | A sprawdź czy to nie z anglika, lub czy z anglika nie jest lustrzanym odbiciem Bo jest taka opcja. | Ty geniuszu, no jasne. Muszę poszukać pompy z Colta CJ0 w wersji angielskiej i wyjścia będą tak jak mają być Witek vel Mysza napisał/a: | jesteś pewien? | Tak. W Galancie rurki są zakończone takim jakby stożkiem, a w Carismie są spłaszczone. Teraz myślę, że przecież Colt CJ0 był produkowany, podobnie jak Galant EA w Japonii, a nie w Holandii, jak Carisma czy Space Star, więc jest duża szansa, że zakończenia rurek będą te same... Gwinty rurek raczej będą te same, chociaż Carisma ma nakrętki na klucz 11, a Galant na 10.
[ Dodano: 30-07-2015, 10:48 ]
No i niestety wersja Colta CJ0 z kierownicą po prawej stronie ma tą samą pompe hamulcową:
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 30-07-2015, 21:52
|
|
|
Witek vel Mysza napisał/a: |
jacek11 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole
Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.
????????????? |
Sorki za zamieszanie.Nie widzę zdjęcia,i wydawało mi się,że chodzi o odpowietrznik |
_________________
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 02-08-2015, 22:41
|
|
|
Hugo napisał/a: | W Galancie rurki są zakończone takim jakby stożkiem, a w Carismie są spłaszczone | Zależy od dna gniazda w pompie. Dokręcona rurka przyjmuje jego kształt. Powinno się dokręcić jeśli tylko pasuje gwint. Szkoda z coltem. Ja jeszcze wypatrzyłem pompę od hondy jazz (nie może być anglik i najlepiej początek produkcji). Na wygląd podejdzie. W praktyce nie wiem, muszę kupić jedną z alledrogo. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-08-2015, 15:30
|
|
|
Ale czy od Hondy będzie pasowała na serwo... |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 03-08-2015, 17:34
|
|
|
Dlatego chcę kupić z serwem ewentualnie. Ale "na oko" wygląda podobnie. Przejrzałem wiele tych pomp... Za 40 można kupić z komplecie, zaryzykuję i zamawiam. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-08-2015, 17:42
|
|
|
Witek vel Mysza napisał/a: | zaryzykuję i zamawiam | No to trzymam kciuki. Koniecznie napisz czy przypasowała i ewentualnie jakie przeróbki były konieczne. Czekam z niecierpliwością. Jak się nie uda to ja kupuję od Colta CJ0/Lancera CK0 i zobaczymy.
[ Dodano: 03-08-2015, 17:48 ]
http://allegro.pl/honda-j...5150421988.html
Wygląda obiecująco, jak podejdzie to będzie sukces...
http://e-katalog.intercar...scr_dItems.html
Teraz widzę, że ona ma 22,2 mm średnicy, to jest sens kombinować? Gal ma 23,8 mm, to tylko 1,6 mm różnicy. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 03-08-2015, 23:12
|
|
|
Hugo napisał/a: | Teraz widzę, że ona ma 22,2 mm średnicy, to jest sens kombinować? | Jest. W 2002 i 2003 miały średnicę 20,6 i taką zamówiłem. Na odlewie 13/16 czyli 13/16 cala, tj 20,6mm. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-08-2015, 08:22
|
|
|
jestem ciekaw co z tego wyniknie bo faktycznie w galancie lhamulce tępe, nie biją ale i nie hamują jak trzeba w porównaniu np do 307sw gdzie po zmianie tarcz i klocków na ATE staje dębą przy muśnięciu. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 05-08-2015, 20:06
|
|
|
Marcino napisał/a: | jestem ciekaw co z tego wyniknie bo faktycznie w galancie lhamulce tępe | Przyszła dziś pompa od jazza, już przeswapowałem. Różnica kolosalna. Opis na stronie mojego galanta: http://forum.mitsumaniaki...33ad98a978d#top
NIE JEST TO INSTRUKCJA JAK POPRAWIĆ HAMULCE, TO OPIS PRZERÓBEK KTÓRYCH DOKONAŁEM W MOIM SAMOCHODZIE NA WŁASNE RYZYKO. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE PRZERÓBKI W UKŁADACH HAMULCOWYCH ANI SKUTKI TYCH PRZERÓBEK WYKONANE PO PRZECZYTANIU TEGO OPISU. UKŁAD HAMULCOWY ZMIENIASZ NA WŁASNE RYZYKO! |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
|