Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzenie i regulacja luzu zaworowego - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
Grommit 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer sportback1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-05-2015, 11:53   

Witajcie
Jestem właśnie po sprawdzeniu luzów po przejechaniu na gazie troszkę ponad 40 tyś. Diagnoza - wszystkie w tolerancjach. W jednym cylindrze wylotowy miał najmniejszy luz ale jeszcze w normie. Kolejna wizyta ustalona za 25 tyś.
Poniesione koszty sprawdzenia luzów 90zł
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-05-2015, 14:24   

Jeśli na jednym luz był mniejszy, to proponuję przyjrzeć się wtryskiwaczowi gazowemu obsługującemu ten cylinder. Być może ma trochę mniejszą wydajność względem reszty przez co ten cylinder dostaje mniejszą dawkę gazu co może powodować ubogą mieszankę i wyższą temperaturę spalania.
 
 
Grommit 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer sportback1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-05-2015, 14:27   

W przyszłym tyg wypada mi przegląd instalacji gazowej, podrzucę więc temat.
Bałem się tych luzów po przeczytaniu wszystkich postów :)
A i że głośniejsze auto się stało więc postanowiłem sprawdzić. Teraz wiem że zawory ok, a poszukiwanie większe głośności twrają
 
 
maciekkepa 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 5
Skąd: Z kraju
Wysłany: 08-06-2015, 13:04   

Czy ktoś jest w stanie podać jakie powinny być zakresy na poszczególnych zaworach. Mivec 2.4. Przede mną 1 sprawdzenie po 60kk na gazie.

Z góry dziękuję.

[ Dodano: 16-06-2015, 14:34 ]
Sprawdzone. po 60k km na LPG należy zrobić regulacje :( - szczelina robi się ciasna.. będzie szlifowanie szklanek czy jakoś tak. To będzie z 2-3 razy taniej..
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-06-2015, 09:52   

Obstawiam, że był to pierwszy cylinder - ten z najmniejszym luzem ;) A jeżeli tak to silnik bez LPG miał tak samo - 3 szklanki z luzem o 0,02 mm poza tolerancją fabryczną
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
intruder9 
Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-07-2015, 20:56   Lancer 1.8 jest słaby, muli, nie przyspiesza!!!

Mam problem z moim Lancerem 1.8 benzyna 2009 r.
Oczywiście przeczytałem wszystkie tematy i nie znalazłam pasującego do mojego problemu.
Otóż samochód ogólnie jest słaby ale najbardziej na mniejszych obrotach, np. po wciśnięciu gazu do dechy przy obrotach 2-2,5 tys. muli i nie przyspiesza. Przy ruszaniu trzeba sporo obrotów lub ruszać bardzo delikatnie inaczej przydusi go i rusza bardzo wolno.
Podczas przyspieszania czuć delikatne szarpnięcia.
Może ktoś miała podobne problemy ?
Samochód ma przejechane 70 tys.
Komputer oczywiście nie wykazuje żadnych błędów.

[ Dodano: 17-07-2015, 21:01 ]
Dodam że jest instalacja gazowa i samochód na gazie działa tak samo jak na benzynie co wyklucza chyba kilka spraw np. filtr paliwa itp.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-07-2015, 23:15   Re: Lancer 1.8 jest słaby, muli, nie przyspiesza!!!

intruder9 napisał/a:

Oczywiście przeczytałem wszystkie tematy i nie znalazłam pasującego do mojego problemu.

Witaj - oczywiście nie przeczytałeś.
Przepustnica do czyszczenia? Przerabiane parę razy na Forum.
Może też luzy zaworowe do regulacji?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 18-07-2015, 10:25   

maciekkepa napisał/a:
Sprawdzone. po 60k km na LPG należy zrobić regulacje
Co 20-30 tysięcy, nie rzadziej.

[ Dodano: 18-07-2015, 10:26 ]
intruder9 napisał/a:
Oczywiście przeczytałem wszystkie tematy i nie znalazłam pasującego do mojego problemu.
Juz znalazłeś :wink:
 
 
lurek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan'08 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 422
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-08-2015, 11:05   

Czy przy sprawdzaniu luzów zaworowych ZAWSZE należny wymienić uszczelkę (chyba od pokrywy)?
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-08-2015, 11:09   

powinno się. Uszczelka może się odkształcić i będzie kapał olej (nie jest to reguła ale zdarza się często). Nic groźnego ale uszczelka droga nie jest więc po co ryzykować ;)
 
 
Yorii 
Forumowicz
Metalurg

Auto: LancerX sedan 1.6 117KM invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 53
Skąd: Skopanie/Kraków
Wysłany: 18-08-2015, 08:35   

Witam dodam swoje 5 groszy ASX 1.6 SIlnik po 38tyś km ASO zaleciło robienie luzów zaworowych. (Warszawa Marki) Lancer 60 tyś jak zadzwoniłem się umawiać zdziwieni byli że w Rzeszowie nie sprawdzili mi luzów po 40 tyś (oba auta zagazowane). Po szlifowaniu (stwierdzili ze mogą szlifować) auto lepiej sie zbiera żywsze i spokojniej pracuje. Znikły objawy braku mocy na świeżo odpalonym silniku. Spadło nieznacznie spalanie. Poinformowano mnie także ze na tych samych szklankach się 2 szlifowania nie wykonuje. Więc pewnie gdy pojawią się objawy luzów to już tylko wymiana. To tak tylko z mojej strony jak u mnie było z luzami :)
Druga sprawa czasem zdarzało sie ze na ciepłym/zimnym silniku trzeba było długo kręcić. Zauważyłem ze jak sie tak dzieje trzeba sobie odpuścić kręcenie poczekać 2 sekundy i próbować 2 raz i w 98 % palił za 2 razem na dotyk. W serwisie wymienili koło rozrządu , pomimo ze mojego numery vin nie było wyznaczonego na taka akcje serwisową. problem znikł za wymianę nic nie zapłaciłem. nie wiem czy od luzów znikł czy od tego koła ale jest gicik. te same objawy miałem i w ASX z 2013r i lancerze z połowy 2012 oba auta na gwarancji z instalacja LPG STAG w ASX ustawienie benz lub gaz w lancerze ustawiony benz lub gaz + do 15% benz.
 
 
intruder9 
Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-08-2015, 21:20   

Więc tak:
luzy zaworowe sprawdzone - są ok,
rozrząd sprawdzony - jest ok,
przepływka sprawdzona - jest ok,
czujnik spalania stukowego sprawdzony - jest ok,
świece wymienione - ok.
Samochód nadal szarpie na niskich obrotach i brakuje mu mocy !!!
Ktoś ma jakieś sugestie co mu dolega ?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-08-2015, 21:24   

intruder9 napisał/a:
Ktoś ma jakieś sugestie co mu dolega ?
Kable, świece?
 
 
intruder9 
Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-08-2015, 22:01   

Świece jak pisałem są nowe.
Jutro ma być podmieniona cewka zapłonowa.
Ale to już ostatni pomysł.
Jak to nie pomoże to już nie wiem co.
Oczywiście komputer nic nie pokazuje.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-08-2015, 22:13   

intruder9 napisał/a:
Świece jak pisałem są nowe.
Świece i kable potrafią być felerne. Coś musi być przyczyną. Co spowodowało takie zachowanie? Kiedy to się stało?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.