Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 21-09-2015, 11:10   

RalfPi, sprawdzałeś wtryskiwacze gazu? Jak Ci puszcza, to masz po prostu nieszczelność w obie strony. Albo puszcza gaz alo benzynę, zależy, gdzie się zablokuje, czy w górnym czy w dolnym położeniu. . :wink:
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-09-2015, 11:11   

Co do benzyny - na pewno nie mam syfu w baku (patrz wiek) poza tym mam system dolewania benki do połowy (10 litrów) i wypalania do 1/4 i tak co miesiąc - dwa, w zależności od pory roku. Benzyna jest świeża, a z faktu mniejszej ilości w baku- każdy zakręt itp powoduje wymieszanie, więc nic się nie powinno osadzać. Kiedys tankowałem cały bak i stwierdziłem, że po co wozić starą benzynę.

Co do zapachu, owszem, bardzo czuję jak cofam, ale to normalne, bo na początku masz bardziej bogatą mieszankę na ssaniu. Ale na postoju nic nie wyczuję, bo auto stoi w parkingu podziemnym pod blokiem. Więc nic nie czuję. Ale zauważyłem, że jak jest bardzo ciepło (a w podziemnym mam powyżej 20 stopni), to auto lepiej odpalało. Moze wina castrola 5w40, to żelazo mnie zastanawia- olej który zlałem miał też taki delikatnie brunatny odcień :[ a gaz tankuje na jednej stacji od początku - pod blokiem - na BP. I gaz jest dobrej jakości, bo w filtrach czyściutko aż gaziarz był zaskoczony.
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-09-2015, 11:59   

mjsystem napisał/a:
RalfPi, sprawdzałeś wtryskiwacze gazu? Jak Ci puszcza, to masz po prostu nieszczelność w obie strony. Albo puszcza gaz alo benzynę, zależy, gdzie się zablokuje, czy w górnym czy w dolnym położeniu. . :wink:

Jutro jadę do gazownika - jak dobrze pójdzie, to jeszcze dzisiaj. Dzięki Sławek.

[ Dodano: 21-09-2015, 12:01 ]
Golotheman napisał/a:
Co do benzyny - na pewno nie mam syfu w baku (patrz wiek) poza tym mam system dolewania benki do połowy (10 litrów) i wypalania do 1/4 i tak co miesiąc - dwa, w zależności od pory roku.

Ten sam system co u mnie - no chyba, że waha po taniości, to leję więcej :P
Może z tą benzyną to przesadzam, ale podjadę do gazownika i pomyślim.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 21-09-2015, 13:49   

Golotheman napisał/a:
Moze wina castrola 5w40,
Przy nastepniej wymianie zmień lepiej producenta. :wink:
http://forum.mitsumaniaki...1396081#1396081
Golotheman napisał/a:
gaz tankuje na jednej stacji od początku - pod blokiem - na BP. I gaz jest dobrej jakości, bo w filtrach czyściutko aż gaziarz był zaskoczony.
:wink: Kiedyś BP miało najgorszy gaz, ale z czasem chyba poszli po rozum do głowy i mają chyba najlepszy :)
RalfPi napisał/a:
Może z tą benzyną to przesadzam, ale podjadę do gazownika i pomyślim.
Być może czujesz zapach benzyny z układu wydechowego. Jak napisał kolega Golotheman, zawsze przy cofaniu jest czuć jej zapach. :lol:
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-09-2015, 09:08   

Diagnoza gazownika - reduktor przepuszcza gaz do kolektora (ssącego?) i silnik jest "zalany" - dlatego słabiej odpadal z rana. Wymiana jutro.
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 22-09-2015, 09:16   

RalfPi napisał/a:
reduktor przepuszcza gaz do kolektora (ssącego?) i silnik jest "zalany" - dlatego słabiej odpadal z rana. Wymiana jutro.
Jakie koszty takiej operacji :?:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-09-2015, 09:23   

RalfPi napisał/a:
Diagnoza gazownika - reduktor przepuszcza gaz do kolektora (ssącego?) i silnik jest "zalany" - dlatego słabiej odpadal z rana. Wymiana jutro.
Pomiędzy reduktorem a kolektorem ssącym są właśnie wtryskiwacze. :twisted: Jakoś Ten Twój mechanik pominął fakt? 8)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-09-2015, 09:41   

Coś mówił o podciśnieniu- może ja pomyliłem kolektor.. koszt 500zł z diagnozą, robocizną i częściami - roboty około 1h-2h. Jest tam taki mały wężyk i kruciec u góry i to faktycznie idzie do silnika.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-09-2015, 10:32   

RalfPi, wypytaj go dobrze o to, co wymienił. :wink: Wtryskiwacze nie są takie drogie :wink:
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-09-2015, 10:48   

mjsystem napisał/a:
RalfPi, wypytaj go dobrze o to, co wymienił. Wtryskiwacze nie są takie drogie

Mówił o redukotrze:
https://www.youtube.com/watch?v=fO-4Ys6UN2k
Na powyższym filmie 6:00.
"króciec podciśnienia reduktora" - i to mi się tam gaz ulatnia.
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-09-2015, 11:57   

RalfPi napisał/a:
Na powyższym filmie 6:00.
"króciec podciśnienia reduktora" - i to mi się tam gaz ulatnia.
Aaaaaaaaa, no to OK. :mrgreen: I stąd szalały kontroli ciśnienia/stanu pojemności gazu 8)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-09-2015, 12:04   

mjsystem napisał/a:
RalfPi napisał/a:
Na powyższym filmie 6:00.
"króciec podciśnienia reduktora" - i to mi się tam gaz ulatnia.
Aaaaaaaaa, no to OK. :mrgreen: I stąd szalały kontroli ciśnienia/stanu pojemności gazu 8)

Dzięki Sławek za wszelką pomoc i podpowiedź - dam znać po wymianie.
Pozdrowienia.
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 23-09-2015, 00:05   

Mocno zastanawiam się nad zagazowaniem Lancelota. Czy możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie ewentualnie w Rodomiu?
_________________

 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-09-2015, 14:44   

RalfPi napisał/a:
Diagnoza gazownika - reduktor przepuszcza gaz do kolektora (ssącego?) i silnik jest "zalany" - dlatego słabiej odpadal z rana. Wymiana jutro.

I po wymianie - robota trwała 10min - chłodzenie silnika małą godzinkę. Za wszystko 500zł.
Wydaje mi się, że lepiej pracuje przy puszczaniu sprzęgła (nie przygasa), no ale to się zobaczy z czasem.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 23-09-2015, 16:25   

RalfPi napisał/a:
I po wymianie - robota trwała 10min - chłodzenie silnika małą godzinkę. Za wszystko 500zł.
Wydaje mi się, że lepiej pracuje przy puszczaniu sprzęgła (nie przygasa), no ale to się zobaczy z czasem.
Oby było dobrze. Jaki masz reduktor?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.