Słaba moc ,przyśpieszenie od 0 -100 około 18s. 2,0 did 140km |
Autor |
Wiadomość |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-10-2015, 16:21 Słaba moc ,przyśpieszenie od 0 -100 około 18s. 2,0 did 140km
|
|
|
Witam
Tak jak w temacie ,te 18sekund to zdecydowanie za wiele .Co może być przyczyną ? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-10-2015, 19:15
|
|
|
a jak z gruszką sterującą łopatkami turbiny? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-10-2015, 20:22
|
|
|
Nie sprawdzałem bo ciężko się tam dostać. Proszę o wskazówki jak sprawnie się za to zabrać. |
|
|
|
 |
Szef24
Forumowicz
Auto: Outlandel DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 61 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-10-2015, 21:11
|
|
|
Fabrycznie jest chyba kolo 13 sekund ?? To już rewelacji nie robi :/
Orientuje się ktoś jakie przyspieszenie ma 2.0 DID po fabrycznym tuningu na 170 KM ?? |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-10-2015, 21:26
|
|
|
Gruszka szczelna i porusza dzwignią |
|
|
|
 |
kwachu30
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 25 Skąd: Żary
|
Wysłany: 04-10-2015, 21:29
|
|
|
a jakiś dymek zostaje za tobą jak tak to jaki kolor ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-10-2015, 22:43
|
|
|
Brak dymu nawet podczas gwałtownego przyspieszania
Dodaj jeszcze za jak przyspieszam to przy obrotach silnika około 1200-1800 silnik jakby wibrował ,czy to może mieć związek ze słabą mocą?
[ Dodano: 06-10-2015, 17:45 ]
Sprawdziłem dokładnie dymek jest czarny podczas gwałtownego przyspieszania ,ale to chyba norma że troszkę zadymi (niewielka ilość)
Dodam jeszcze że jak przyspieszam to przy obrotach silnika około 1200-1800 silnik jakby wibrował ,czy to może mieć związek ze słabą mocą? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-10-2015, 18:43
|
|
|
Chyba bez kompa, najlepiej na hamowni to się nie obejdzie. Ogarnięty tuner sprawdzi co jest nie tak |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-10-2015, 19:27
|
|
|
kompy nic nie pokazują |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-10-2015, 21:43
|
|
|
Ciśnienie ładowania, czasy wtrysków - wszystko w normie? Czy tylko nie ma błędów? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-10-2015, 23:41
|
|
|
Tak fachowiec połączył się z odpalonym silnikiem i sprawdzał ciśnienie doładowania, prace wtryskiwaczy,obroty jałowe i inne rzeczy . Na koniec stwierdził że jest wszystko jak trzeba i nie może postawić diagnozy co jest uszkodzone. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-10-2015, 10:00
|
|
|
to pozostaje Ci hamownia u ogarniętego tunera |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 07-10-2015, 10:29
|
|
|
Felgi ci się mocno nie nagrzewają
Może masz zapieczone hamulce . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-10-2015, 16:25
|
|
|
Jutro jade na politechnikę na skan auta, może się uda wjechać na hamowanie .
Hamulce się nie grzeją.
Dziś się sytuacja trochę zmieniła szarpie od 2000 obr.objew jest taki że turbina się załącza i rozłącza tak przez cały czas przyśpieszania od 2000 obr. w górę |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 07-10-2015, 21:35
|
|
|
hucker napisał/a: | Jutro jade na politechnikę na skan auta, może się uda wjechać na hamowanie .
Hamulce się nie grzeją.
Dziś się sytuacja trochę zmieniła szarpie od 2000 obr.objew jest taki że turbina się załącza i rozłącza tak przez cały czas przyśpieszania od 2000 obr. w górę |
Gadałem dzisiaj z mechanikiem i to co mi powiedział to:
1. Jeśli szarpie na 1100 - 1200 obrotów przy równej jeździe (bez przyspieszania/hamowania silnikiem) to prawdopodobnie jeden z pompowtrysków nie domaga. Zobaczyć to można na kompie ale podczas jazdy lub na hamowni jak silnik jest obciążony.
2. Jeśli słabo przyspiesza to sprawdzałby filtr paliwa i pompę wstępną paliwa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|