Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wzmocnione zawieszenie + Amortyzatory
Autor Wiadomość
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-11-2015, 11:11   Wzmocnione zawieszenie + Amortyzatory

Witam

Chciał bym w moim miśku wymienić sprężyny na twardsze + jakieś lepsze od serii amortyzatory. Sprężyny mogą też być z liftem -40 mm nie uważam ze to auto do terenu a na leśnych ścieżkach -40 mm nie zrobi dużej różnicy.
Na tą chwile nie jestem zadowolony bo autem strasznie buja nie mówiąc już o przyspieszaniu i hamowaniu wystarczy coś położyć na fotelu pasażera a na 100% znajdzie się na ziemi :( ((
 
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 04-11-2015, 13:18   

Patrz tutaj:
Wątek o sprężynach

i mój wpis tam:
Kupiłem w mad-vetrieb sprężyny dodatkowe (tj. wkładane w oryginalne). Problemy z pokonywaniem spowalniaczy zniknęły, żadnego dobijania nawet przy naładowanym bagażniku. Mniejszy stres przy zjeżdżaniu z wysokiego krawężnika. Załadowane auto stoi prosto, rozładowane mooooże minimalnie wyżej.
W normalnej jeździe brak różnicy. Przy szykanach, czy generalnie ostrych zwrotach mniej buja, ale to jest ledwo wyczuwalne. Załadowane auto jest generalnie sztywniejsze, nie pływa tak.
 
 
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-11-2015, 15:04   

Widziałem te wkładki ale nie bardzo mnie przekonuje one są przeznaczone na załadunek a mi chodzi o to żeby auto było twardsze bez załadunku
_________________
Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe
 
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 04-11-2015, 15:59   

Wiadome że po dołożeniu sprężyn auto będzie troszke sztywniejsze. Na pusto nie będzie siadał przy przyspieszaniu.
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 05-11-2015, 19:44   

qbota napisał/a:
Patrz tutaj:
Wątek o sprężynach

i mój wpis tam:
Kupiłem w mad-vetrieb sprężyny dodatkowe (tj. wkładane w oryginalne). Problemy z pokonywaniem spowalniaczy zniknęły, żadnego dobijania nawet przy naładowanym bagażniku. Mniejszy stres przy zjeżdżaniu z wysokiego krawężnika. Załadowane auto stoi prosto, rozładowane mooooże minimalnie wyżej.
W normalnej jeździe brak różnicy. Przy szykanach, czy generalnie ostrych zwrotach mniej buja, ale to jest ledwo wyczuwalne. Załadowane auto jest generalnie sztywniejsze, nie pływa tak.


Także chciałbym takie coś założyć.
Jakiegoś pogorszenia komfortu (twardości) nie odczuwasz ? Mam koła 18" i jeszcze lubię w nich wysokie ciśnienie więc mam obawy i dlatego pytam. Poza tym jakiś dodatkowych trudności/powikłań przy montażu tej drugiej pary sprężyn mechanik może się spodziewać ?
 
 
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-11-2015, 20:02   

Moody napisał/a:


Także chciałbym takie coś założyć.
Jakiegoś pogorszenia komfortu (twardości) nie odczuwasz ? Mam koła 18" i jeszcze lubię w nich wysokie ciśnienie więc mam obawy i dlatego pytam. Poza tym jakiś dodatkowych trudności/powikłań przy montażu tej drugiej pary sprężyn mechanik może się spodziewać ?


O jakim wysokim ciśnieniu mówisz bo u mnie 2,4 Bara to max powyżej nie da się jeździć stuka że ho ho przy 2,4 jest znośnie ale to też dla mnie zbyt mało dla tego kombinuje żeby coś z tym zrobić bo jeszcze bardziej niż to wkurza mnie bujanie przy hamowaniu i przyspieszaniu ;(. Jak pisałem wyżej nic na fotelu pasażera nie poleży dłużej niż parę minut. a tak źle nie było w żadnym aucie które posiadałem.


/ Wykropkowany, to też wulgaryzm.
_________________
Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe
Ostatnio zmieniony przez Piwor 06-11-2015, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 06-11-2015, 09:37   

Moody napisał/a:

Także chciałbym takie coś założyć.
Jakiegoś pogorszenia komfortu (twardości) nie odczuwasz ? Mam koła 18" i jeszcze lubię w nich wysokie ciśnienie więc mam obawy i dlatego pytam. Poza tym jakiś dodatkowych trudności/powikłań przy montażu tej drugiej pary sprężyn mechanik może się spodziewać ?


Po tych kilku miesiącach czy latach mogę tylko zeznać, że na pustym aucie te sprężyny nie wprowadzają żadnej różnicy (chociaż trudno się odnieść - daj się przejechać swoim to Ci powiem), natomiast na załadowanym jest bardzo duża na plus: mam trójkę dzieci, więc dowolny wyjazd to jest 5 osób (foteliki też swoje ważą) plus bagażnik przy najmniej do poziomu szyb no i flaszka LPG zamiast zapasu. Bez sprężyn musiałem się certolić z każdą hopką, krawężnikiem itd. - ze sprężynami jadę jak pustym.
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 06-11-2015, 17:18   

Czy w autach rejestrowanych jako ciężarowe były sztywniejsze sprężyny?
Moje auto było kupione jako ciężarowy i później zostało "odciężarowione".
Nie mam problemów z "siadaniem" auta.
 
 
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-11-2015, 19:06   

Ja też nigdy nie miałem problemu z siadaniem auta i też mam ciężarowe ;) Mi bardziej chodzi o komfort jazdy i chce wyeliminować bujanie dlatego pójdę w HR - 40mm zobaczymy co z tego wyjdzie :)
_________________
Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.