Wzmocnione zawieszenie + Amortyzatory |
Autor |
Wiadomość |
NuMeR
Forumowicz
Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-11-2015, 11:11 Wzmocnione zawieszenie + Amortyzatory
|
|
|
Witam
Chciał bym w moim miśku wymienić sprężyny na twardsze + jakieś lepsze od serii amortyzatory. Sprężyny mogą też być z liftem -40 mm nie uważam ze to auto do terenu a na leśnych ścieżkach -40 mm nie zrobi dużej różnicy.
Na tą chwile nie jestem zadowolony bo autem strasznie buja nie mówiąc już o przyspieszaniu i hamowaniu wystarczy coś położyć na fotelu pasażera a na 100% znajdzie się na ziemi (( |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 04-11-2015, 13:18
|
|
|
Patrz tutaj:
Wątek o sprężynach
i mój wpis tam:
Kupiłem w mad-vetrieb sprężyny dodatkowe (tj. wkładane w oryginalne). Problemy z pokonywaniem spowalniaczy zniknęły, żadnego dobijania nawet przy naładowanym bagażniku. Mniejszy stres przy zjeżdżaniu z wysokiego krawężnika. Załadowane auto stoi prosto, rozładowane mooooże minimalnie wyżej.
W normalnej jeździe brak różnicy. Przy szykanach, czy generalnie ostrych zwrotach mniej buja, ale to jest ledwo wyczuwalne. Załadowane auto jest generalnie sztywniejsze, nie pływa tak. |
|
|
|
 |
NuMeR
Forumowicz
Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-11-2015, 15:04
|
|
|
Widziałem te wkładki ale nie bardzo mnie przekonuje one są przeznaczone na załadunek a mi chodzi o to żeby auto było twardsze bez załadunku |
_________________ Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 04-11-2015, 15:59
|
|
|
Wiadome że po dołożeniu sprężyn auto będzie troszke sztywniejsze. Na pusto nie będzie siadał przy przyspieszaniu. |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 05-11-2015, 19:44
|
|
|
qbota napisał/a: | Patrz tutaj:
Wątek o sprężynach
i mój wpis tam:
Kupiłem w mad-vetrieb sprężyny dodatkowe (tj. wkładane w oryginalne). Problemy z pokonywaniem spowalniaczy zniknęły, żadnego dobijania nawet przy naładowanym bagażniku. Mniejszy stres przy zjeżdżaniu z wysokiego krawężnika. Załadowane auto stoi prosto, rozładowane mooooże minimalnie wyżej.
W normalnej jeździe brak różnicy. Przy szykanach, czy generalnie ostrych zwrotach mniej buja, ale to jest ledwo wyczuwalne. Załadowane auto jest generalnie sztywniejsze, nie pływa tak. |
Także chciałbym takie coś założyć.
Jakiegoś pogorszenia komfortu (twardości) nie odczuwasz ? Mam koła 18" i jeszcze lubię w nich wysokie ciśnienie więc mam obawy i dlatego pytam. Poza tym jakiś dodatkowych trudności/powikłań przy montażu tej drugiej pary sprężyn mechanik może się spodziewać ? |
|
|
|
 |
NuMeR
Forumowicz
Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-11-2015, 20:02
|
|
|
Moody napisał/a: |
Także chciałbym takie coś założyć.
Jakiegoś pogorszenia komfortu (twardości) nie odczuwasz ? Mam koła 18" i jeszcze lubię w nich wysokie ciśnienie więc mam obawy i dlatego pytam. Poza tym jakiś dodatkowych trudności/powikłań przy montażu tej drugiej pary sprężyn mechanik może się spodziewać ? |
O jakim wysokim ciśnieniu mówisz bo u mnie 2,4 Bara to max powyżej nie da się jeździć stuka że ho ho przy 2,4 jest znośnie ale to też dla mnie zbyt mało dla tego kombinuje żeby coś z tym zrobić bo jeszcze bardziej niż to wkurza mnie bujanie przy hamowaniu i przyspieszaniu ;(. Jak pisałem wyżej nic na fotelu pasażera nie poleży dłużej niż parę minut. a tak źle nie było w żadnym aucie które posiadałem.
/ Wykropkowany, to też wulgaryzm. |
_________________ Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe |
Ostatnio zmieniony przez Piwor 06-11-2015, 19:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 06-11-2015, 09:37
|
|
|
Moody napisał/a: |
Także chciałbym takie coś założyć.
Jakiegoś pogorszenia komfortu (twardości) nie odczuwasz ? Mam koła 18" i jeszcze lubię w nich wysokie ciśnienie więc mam obawy i dlatego pytam. Poza tym jakiś dodatkowych trudności/powikłań przy montażu tej drugiej pary sprężyn mechanik może się spodziewać ? |
Po tych kilku miesiącach czy latach mogę tylko zeznać, że na pustym aucie te sprężyny nie wprowadzają żadnej różnicy (chociaż trudno się odnieść - daj się przejechać swoim to Ci powiem), natomiast na załadowanym jest bardzo duża na plus: mam trójkę dzieci, więc dowolny wyjazd to jest 5 osób (foteliki też swoje ważą) plus bagażnik przy najmniej do poziomu szyb no i flaszka LPG zamiast zapasu. Bez sprężyn musiałem się certolić z każdą hopką, krawężnikiem itd. - ze sprężynami jadę jak pustym. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 06-11-2015, 17:18
|
|
|
Czy w autach rejestrowanych jako ciężarowe były sztywniejsze sprężyny?
Moje auto było kupione jako ciężarowy i później zostało "odciężarowione".
Nie mam problemów z "siadaniem" auta. |
|
|
|
 |
NuMeR
Forumowicz
Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-11-2015, 19:06
|
|
|
Ja też nigdy nie miałem problemu z siadaniem auta i też mam ciężarowe Mi bardziej chodzi o komfort jazdy i chce wyeliminować bujanie dlatego pójdę w HR - 40mm zobaczymy co z tego wyjdzie |
_________________ Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe |
|
|
|
 |
|