Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelniacze czy pierścienie?
Autor Wiadomość
dluugi14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 24
Skąd: Nisko
Wysłany: 14-11-2015, 20:44   

tpodsiadlo szczerze nie mam pojecia:) ale chyba wraz ze wzrostem temperatury płyn sie rozszerza i ucieka do wyrównawczego wiec chyba dlatego sie gotował. Jestem juz po remoncie głowicy czyli uszczelniacze z dotartymi zaworami i oczywiscie z planowaniem głowicy, do tego spróbowałem srodka do odblokowania pierscieni i w tym momencie pomiar spręzania wyszedł 14 atm na kazdym z tłoków.Wydaje mi sie ze to dobry wynik ale chciałbym usłyszec Wasze opinie :)
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 16-11-2015, 22:20   

Spróbuj jeszcze bez tego środka, być może uszczelnił trochę pierścienie. U mnie było od 12 do 13 atm. Powyżej 10 jest OK.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
dluugi14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 24
Skąd: Nisko
Wysłany: 17-11-2015, 13:04   

Tyle że ten środek jest do usunięcia nagaru i "brudu" z pierścieni a nie do uszczelnienia. Jest Bardzo płynny i zracy więc raczej nie uszczelnil. A pomiar ciśnienia był po 2 dniach od zastosowania i przejechaniu około 60-70 km. Teraz jest wlany nowy olej i zobaczymy co będzie :) póki co nie widzę żadnego ubytku :)
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 17-11-2015, 20:57   

Czyli środek, pomógł. Myślałem po prostu że zalałeś ten środek i zaraz robiłeś próbę ciśnienia. Pojeździj trochę i zobaczysz czy będzie ubywać, podejrzewam że nie lub niewielkie ilości. A z ciekawości jakie oleum zalałeś.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
dluugi14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 24
Skąd: Nisko
Wysłany: 18-11-2015, 11:43   

Póki co na próbę lotos 10w40 jeżeli wszystko będzie ok to wleje coś lepszego
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 21-11-2015, 00:02   

dluugi14 napisał/a:
lotos 10w40

Tylko nie to :shock: :shock: :shock: :shock:
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-11-2015, 20:01   

No właśnie :) to nie polonez :?
_________________

 
 
 
dluugi14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 24
Skąd: Nisko
Wysłany: 23-11-2015, 15:40   

ok juz rozumiem... a co Panowie polecacie?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-11-2015, 21:21   

Po taniości może być Elf,lub Mobil. Drożej,to Valvoline. Unikaj Castrola.To olej do nowych silników.
_________________

 
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 24-11-2015, 01:36   

Mobila też bym unikał :] Od siebie mogę polecić Midlanda, Eneosa, Petronasa, Gulfa :]
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 24-11-2015, 20:43   

Popieram Jacka, Valvo sam leje do Subarki w Toyce miałem Castrola, widziałem kilka silników po Lotosie dużo nagaru :evil:
Janq, pierwszy raz słyszę takie nazwy.
dluugi14, co byś nie wlał na pewno będzie lepsze od Lotosa, tylko minimum półsyntetyk.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 24-11-2015, 20:54   

Kaczka81s, a o Penrite, Royal Purple, Pennzoil, RedLine, Repsol, Ravenol, Comma, Eni, Xado, Liqui Moly słyszałeś?

castrola to szit jakich mało, i zostawia mnóstwo syfu w silniku, Valvo jest przeciętne.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 07-12-2015, 02:58   

O i Gulf się trafił? Ciekawe, bo u mnie w Dordrechcie go rozlewają :wink: Sam jako tako nie mam większych zastrzeżeń w sumie.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 08-12-2015, 23:58   

Ravenol, Comma, Liqui Moly kupisz w IC ceny nawet znośne. Reszta mało znana. A wg mnie to Valvo wystarczające do subarki, po co przepłacać.
Janq napisał/a:
castrola to szit jakich mało, i zostawia mnóstwo syfu w silniku
który nie zostawia.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 24-01-2016, 14:02   

ja tam jezdze na castrolu i nie zamierzam zmieniac - wlalem raz total i teraz na test zalalem elf 900sxr, ale wiadomo jak nasze silniki (pisze o 6a12) lubia cykac zaworami a na castrolu robie najwiecej km od wymiany zanim znow zaczna cykac.

raz kiedys zalalem motula i cykaly od razu po wymianie a tutaj kazdy go chwali pod niebiosa...

a z ciekawostek, castrol ma na nalepce taka liste "standardow" ktore spelnia, jakies normy itd.
i np kupiony w hurtowni ma moze ze 20 tych norm, a z tesco chyba ze 3... jeden i drugi magnatec 10w40 - wiec czasem castrol a castrol to tez roznica...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.