Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyrzucanie zapłonu
Autor Wiadomość
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
  Wysłany: 05-01-2016, 08:05   

Hugo,dla Ciebie specjalnie się poprawie.Pytanie:jak aplikować wodę na przewody,gdy silnik pracuje?Bezpośrednio na przewody,czy mgiełka ma być w pewnej odległości od przewodów?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-01-2016, 08:18   

Ewcia80 napisał/a:
Bezpośrednio na przewody,czy mgiełka ma być w pewnej odległości od przewodów?
Z odległości kilkunastu cm.
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-01-2016, 08:25   

A jesli wynik będzie negatywny?Pisałeś kiedyś Hugo coś o czujniku temperatury przepływomierzu i spray kontakcie.Zauważyłam też że samochód zaczał mnie czasem "kopać" przy wysiadaniu.Czy to ma zawiązek z masą?Gdzie są te punkty masowe?Co jeszce sprawdzić można domowym sposobem?Może gdzieś są chwilowe straty prądowe?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2016, 08:31   

Dopóki auto nie będzie miało stałego objawu przydławienia to cięzko stwierdzić. Możliwe, że któryś wtrysk gazowy potrafi sie przywiesić, "kopanie" przy wysiadaniu z auta nei ma nic do rzeczy, bo to kwestia ubrania które się elektryzuje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-01-2016, 08:35   

U mnie samochó stał od przed świąt w garażu 7stC, i zaczałem jeżdzić w mrozy, niestety drży na wolnych obrotach na LPG, coś mi się wydaje że wtryski gazowe mówią pa pa...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-02-2017, 13:11   

Palec i kopulka nowe, swiece i kable zmieniane 10 tys temu. Auto duzo lepiej sie zbiera ale na wolnych obrotach co jakis czas lekko szarpnie i wywali P300, nie ma znaczenia czy jest na benzynie czy LPG. Gdzie szukac dalej? Moze cewka? Nie jest to bardzo uciazliwe bo ani nie gasnie, ani nie szarpie teraz w trakcie jazdy ale wkurza mnie to ze auto nie chodzi do konca tak jak powinno. Chyba, ze trzeba bedzie zmienic nastawienie, ze dopiero jak stanie to trzeba bedzie naprawiac :P
_________________

 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-02-2017, 15:55   

No to zostaje tylko cewa albo moduł
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-02-2017, 17:16   

Zauważyłem jeszcze ze czesciej sie to zdarza w wilgotne i chlodne dni. Przy wymianie palca i kopulki zauwazylem tez, ze ten "bolec" co wystaje i na niego zaklada sie palec mial tak jakby lekko rdzawy nalot. Przeczyscilem to delikatnie papierem sciernym ale tylko tyle ile bylo widac. Da sie to jakos wyciagnac bez demontowania calego aparatu zaplonowego czy nie bardzo? Nie wiem jak sie tu zdjecia daje bo bym wkleil jak to wygladalo

[ Dodano: 06-02-2017, 17:25 ]
https://naforum.zapodaj.net/a7dbd15bb5d8.jpg.html
_________________

 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-02-2017, 12:26   

Trzeba wyciągać aparat, ale zdaje się, że to nie jest element funkcyjny. Prąd leci przez bolec cewki, przez kopułkę, grafit, palec i stamtąd dystrybuowany na poszczególne przewody zapłonowe.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-02-2017, 12:30   

Hejka.Ostatnio kupiłam ema327 zeby pogladać parametry korekty itp.dzisiaj przy okazji sprawdzałam błedy i wyszlo ze ecu zarejestrował bład p0306 czyli wyrzucanie zaplonu na 6 tym cylindrze.problem w tym ze wcale nie zaplalil sie check z tego powodu.nie wiem od kiedy jest ten bład.dlaczego check sie nie zapalil pomimo zarejestrowanego bledu?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-02-2017, 12:41   

Bo to może być jakiś stary błąd albo oczekujący.
Skasuj go elmem i pojeźdź trochę i ponownie odczytaj błędy.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-02-2017, 20:00   

Pojezdzilem troche na benzynie, zrobilem jakies 200 km i nie wywala zadnych bledow chociaz na wolnych obrotach wydaje mi sie ze czasami lekko szarpnie chyba ze jestem juz przewrazliwiony... Na LPG po przejechaniu 5-10 km wywala blad. Gazownik twierdzi ze wtryski do wymiany. Nalatane maja 80 tys Hana Gold. Po takim przebiegu moglo je juz trafic? Zauwazylem tez, ze im zimniej na zewnatrz bardziej sie to nasila. Przy temp. powyzej zera bardzo zadko wywala blad
_________________

 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-02-2017, 09:17   

abdul, mi ostatnio jeden wtrysk Hana Gold padł po ok. 70kkm. Drugi już słyszę więc pewnie już niedługo...
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
abdul 
Forumowicz


Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-02-2017, 09:33   

Masakra :( myslalem ze takie wtryski wytrzymuja przynajmniej drugie tyle...
_________________

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-02-2017, 10:17   

Jaki był filtr fazy lotnej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.