Wyrzucanie zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-01-2016, 08:05
|
|
|
Hugo,dla Ciebie specjalnie się poprawie.Pytanie:jak aplikować wodę na przewody,gdy silnik pracuje?Bezpośrednio na przewody,czy mgiełka ma być w pewnej odległości od przewodów? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-01-2016, 08:18
|
|
|
Ewcia80 napisał/a: | Bezpośrednio na przewody,czy mgiełka ma być w pewnej odległości od przewodów? | Z odległości kilkunastu cm. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-01-2016, 08:25
|
|
|
A jesli wynik będzie negatywny?Pisałeś kiedyś Hugo coś o czujniku temperatury przepływomierzu i spray kontakcie.Zauważyłam też że samochód zaczał mnie czasem "kopać" przy wysiadaniu.Czy to ma zawiązek z masą?Gdzie są te punkty masowe?Co jeszce sprawdzić można domowym sposobem?Może gdzieś są chwilowe straty prądowe? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2016, 08:31
|
|
|
Dopóki auto nie będzie miało stałego objawu przydławienia to cięzko stwierdzić. Możliwe, że któryś wtrysk gazowy potrafi sie przywiesić, "kopanie" przy wysiadaniu z auta nei ma nic do rzeczy, bo to kwestia ubrania które się elektryzuje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-01-2016, 08:35
|
|
|
U mnie samochó stał od przed świąt w garażu 7stC, i zaczałem jeżdzić w mrozy, niestety drży na wolnych obrotach na LPG, coś mi się wydaje że wtryski gazowe mówią pa pa... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-02-2017, 13:11
|
|
|
Palec i kopulka nowe, swiece i kable zmieniane 10 tys temu. Auto duzo lepiej sie zbiera ale na wolnych obrotach co jakis czas lekko szarpnie i wywali P300, nie ma znaczenia czy jest na benzynie czy LPG. Gdzie szukac dalej? Moze cewka? Nie jest to bardzo uciazliwe bo ani nie gasnie, ani nie szarpie teraz w trakcie jazdy ale wkurza mnie to ze auto nie chodzi do konca tak jak powinno. Chyba, ze trzeba bedzie zmienic nastawienie, ze dopiero jak stanie to trzeba bedzie naprawiac |
_________________
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-02-2017, 17:16
|
|
|
Zauważyłem jeszcze ze czesciej sie to zdarza w wilgotne i chlodne dni. Przy wymianie palca i kopulki zauwazylem tez, ze ten "bolec" co wystaje i na niego zaklada sie palec mial tak jakby lekko rdzawy nalot. Przeczyscilem to delikatnie papierem sciernym ale tylko tyle ile bylo widac. Da sie to jakos wyciagnac bez demontowania calego aparatu zaplonowego czy nie bardzo? Nie wiem jak sie tu zdjecia daje bo bym wkleil jak to wygladalo
[ Dodano: 06-02-2017, 17:25 ]
https://naforum.zapodaj.net/a7dbd15bb5d8.jpg.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-02-2017, 12:26
|
|
|
Trzeba wyciągać aparat, ale zdaje się, że to nie jest element funkcyjny. Prąd leci przez bolec cewki, przez kopułkę, grafit, palec i stamtąd dystrybuowany na poszczególne przewody zapłonowe. |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-02-2017, 12:30
|
|
|
Hejka.Ostatnio kupiłam ema327 zeby pogladać parametry korekty itp.dzisiaj przy okazji sprawdzałam błedy i wyszlo ze ecu zarejestrował bład p0306 czyli wyrzucanie zaplonu na 6 tym cylindrze.problem w tym ze wcale nie zaplalil sie check z tego powodu.nie wiem od kiedy jest ten bład.dlaczego check sie nie zapalil pomimo zarejestrowanego bledu? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-02-2017, 12:41
|
|
|
Bo to może być jakiś stary błąd albo oczekujący.
Skasuj go elmem i pojeźdź trochę i ponownie odczytaj błędy. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 15-02-2017, 20:00
|
|
|
Pojezdzilem troche na benzynie, zrobilem jakies 200 km i nie wywala zadnych bledow chociaz na wolnych obrotach wydaje mi sie ze czasami lekko szarpnie chyba ze jestem juz przewrazliwiony... Na LPG po przejechaniu 5-10 km wywala blad. Gazownik twierdzi ze wtryski do wymiany. Nalatane maja 80 tys Hana Gold. Po takim przebiegu moglo je juz trafic? Zauwazylem tez, ze im zimniej na zewnatrz bardziej sie to nasila. Przy temp. powyzej zera bardzo zadko wywala blad |
_________________
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-02-2017, 09:17
|
|
|
abdul, mi ostatnio jeden wtrysk Hana Gold padł po ok. 70kkm. Drugi już słyszę więc pewnie już niedługo... |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16-02-2017, 09:33
|
|
|
Masakra myslalem ze takie wtryski wytrzymuja przynajmniej drugie tyle... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-02-2017, 10:17
|
|
|
Jaki był filtr fazy lotnej? |
|
|
|
 |
|