Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przekładka silnika
Autor Wiadomość
art1208 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer ralliart 2.0/2009/240KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 5
Skąd: Choroszcz
Wysłany: 08-01-2016, 14:55   przekładka silnika

Witam posiadam lancera 2,0 z 2005r w kombi czy może mi ktoś powiedzieć czy da się przełożyć da tej budy silnik z evo i jaki to może być koszt. lub jak dołożyć mu trochę koni (tak chociaż ze 100 ) dzięki
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2016, 15:25   

Tak tylko podrzucę na szybkę parę tematów :) :

Poszukiwania i wymiana silnika 4G63

Podnisienie mocy 2,0 4g63

lancer 2.0 intense - opcje chip tuningu
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-01-2016, 10:27   

Da się włożyć, ten sam model silnika.
Można również założyć soft turbo.
Przy dużym podniesieniu mocy/momentu trzeba wymieć cały układ napędowy oraz układ hamulcowy.
Układ napędowy po prostu nie wytrzyma i się rozleci, a układ hamulcowy nie wyhamuje auta (i tak seryjny układ nie jest najlepszy).
Poza tym z doświadczenia znajomych wiem, że powyżej 220km na przednią oś może tworzyć duże problemy (jak mówili już powyżej 200km/oś to jest kłopot z trakcją).
Już to przechodziłem, uwierz mi. Mam 6A13 2,5 V6 i jakoś daje radę.
Jeśli chcesz więcej mocy, sporo więcej to lepiej zainwestować w EVO. Tam już masz moc i wszystko o razu dostosowane do tej mocy. Wbrew pozorom jest to oszczędność pieniędzy, czasu i nerwów.
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.