Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap hamulcy na dwutłoczkowe z polifta galant eao
Autor Wiadomość
Koucz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 16
Skąd: Toporzysko
Wysłany: 08-02-2016, 22:18   Swap hamulcy na dwutłoczkowe z polifta galant eao

Witam jak w temacie zmieniam zaciski mam galanta 2.5v6 98rok zaciski jednotłoczkowe 256mm w automacie to porażka
zakupiłem zaciski dwutłoczkowe z jarzmami kupiłem zwrotnice niby z polifta a jedno do drugiego nie gra...
Jak ktoś może to niech rzuci okiem na zdjęcia czy zwrotnice mam złe czy może jarzma od innego modelu a może było pare rodzai??
help :p





 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-02-2016, 06:20   

Tu masz temat opisujacy Twój problem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3704
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Koucz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 16
Skąd: Toporzysko
Wysłany: 09-02-2016, 11:00   

No tak wiem czytałem ten temat który sie ciągnie i nikt nic konkretnego nie poda ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie, ktoś powie o co chodzi? jarzma złe?
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-02-2016, 13:03   

Generalnie są dwa rozstawy mocowania na zwrotnicy 129mm lub 159mm.
Zaciski 2 tłoczkowe występowały i w jednym, i w drugim rozstawie.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Koucz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 16
Skąd: Toporzysko
Wysłany: 09-02-2016, 13:53   

I Wychodzi tutaj że mam 129mm tak samo na jarzmie i na zwrotnicy ale odsadzenie nie pasuje blokuje mnie.. coś czytałem o przycinaniu ale chyba to jest zbędne wolał bym nie ingerować w osłabienie materiału, chyba że to jarzmo mam od innego modelu mitsu??
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-02-2016, 14:06   

Szczerze mówiąc to nie wiem...wydaje się, że powinno wszystko pasować :roll: Może coś źle przymierzasz?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Koucz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 16
Skąd: Toporzysko
Wysłany: 09-02-2016, 14:38   

Spójrz na zdjęcie nr.3 na pewno dobrze lewy i prawy próbowałem więc nie pomyliłem na pewno
Pytanie czy to na pewno te zwrotnice poliftowe?? może ktoś po czujnikach pozna?
Znajomy ma galanta na 2tłoczkowych ale dopiero w sob moge na to zobaczyć
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-02-2016, 19:11   

Na zdjęciu widać, że rozstaw na jarzmie i zwrotnicy jest ten sam. Tak jak wyżej napisano, były 2 rozstawy, przed liftem 129 mm od środka do środka otworu, po lifcie 159 mm. I tyle. Być może zaciski pochodzą z Mitsubishi 3000GT lub innego starszego Mitsu, bo zaciski dwutłoczkowe MMC wprowadziło już w latach 80-tych w sportowych modelach. Być może były wtedy inne jarzma.
Czujniki ABS-u były te same w przed i poliftach.
 
 
Koucz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 16
Skąd: Toporzysko
Wysłany: 10-02-2016, 11:14   

No i o to chodziło tak mi się wydaje że jarzma właśnie będą z innego modelu bo nie pasuje odsadzenie..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.