Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Obroty jałowe silnika V6
Autor Wiadomość
xyn 
Nowy Forumowicz


Auto: ea5w 2.5 v6, lpg, 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 23
Skąd: skarżysko-kamienna
Wysłany: 20-10-2015, 15:32   

cześć.
jako że pojawił się (ew. nasilił, ale jeśli zdarzało się wcześniej, to na tyle sporadycznie, aby nie zwrócić na to uwagi) problem z regularnością obrotów, również podepnę się ze swoim pytaniem pod ten temat.

po ostatniej wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów oraz oleju i filtra (wreszcie!) pojawił się problem szarpiącego auta podczas jazdy na biegu bez gazu (stopniowe hamowanie silnikiem). otóż począwszy od 1. po 5. bieg, gdy obroty spadają poniżej 2000 zaczyna mi szarpać auto (na niższych biegach bardziej, na najwyższym - słabo odczuwalne). przy przyspieszaniu lub jeździe na równych obrotach problem nie występuje. czy może mieć na to wpływ szczelność uszczelek kolektora dolotowego?

p.s.
przy rozgrzewaniu mój silnik też zaczyna od obrotów rzędu 1.5k, aby sukcesywnie spadać wraz z rosnącą temperaturą.
_________________
bądź człowiekiem łaskawym tak i od czasu do czasu wciśnij prawy alt.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-10-2015, 16:00   

xyn napisał/a:
zy rozgrzewaniu mój silnik też zaczyna od obrotów rzędu 1.5k, aby sukcesywnie spadać wraz z rosnącą temperaturą.

Tak mam i ja...:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-10-2015, 16:10   

xyn, może zapomniano o podłączeniu jakiegoś wężyka podciśnienia podczas montażu kolektora ssącego.
 
 
misza116 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 638
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-11-2015, 16:42   

fj_mike napisał/a:
misza116 napisał/a:
obwód podgrzewacza czujnika 02, zespół 1, czujnik 1 - to jest sonda od strony grodzi, dostępna od góry?

Pierwsza sonda na wydechu, od strony grodzi.
Więcej w temacie: http://forum.mitsumaniaki...14908&start=585


Pomęczę dalej temat.. Pierwsza = ta dostępna od góry, tak? Jest szansa na jakiś numer katalogowy?
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 16-11-2015, 18:58   

misza116 napisał/a:
Pomęczę dalej temat.. Pierwsza = ta dostępna od góry, tak? Jest szansa na jakiś numer katalogowy?

http://forum.mitsumaniaki...1032470#1032470
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
adipaw 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 99r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 31
Skąd: WWY
Wysłany: 20-03-2016, 12:11   

Trmat zbliżony wiec nie ma sensu nowego dawać.

Pytanko jakie macie obroty na ssaniu 2.5 v6??
Zaraz po odpaleniu??
_________________
Ja tu nie jestem nowy :) może ktos mi pomoże odzyskać dawny profil?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-03-2016, 18:27   

z 1500 rpm jak jest zimno
 
 
adipaw 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 99r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 31
Skąd: WWY
Wysłany: 20-03-2016, 19:32   

Bo u mnie na 2000 lecą
_________________
Ja tu nie jestem nowy :) może ktos mi pomoże odzyskać dawny profil?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-03-2016, 21:23   

U mnie tylko jak silnik odpali wskoczą na ok. 2000 obr./min., ale w tym samym momencie spadają na ok. 1500 obr./min. i powoli spadają.
 
 
adipaw 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 99r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 31
Skąd: WWY
Wysłany: 21-03-2016, 22:06   

chyba musiał się rozregulować u niemiaszka.
zaczyna już odpuszczać czyli 2000 i zaraz spada na 1500
_________________
Ja tu nie jestem nowy :) może ktos mi pomoże odzyskać dawny profil?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.