Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Szarpanie, przerywanie podczas przyśpieszania
Autor Wiadomość
erhelm 
Nowy Forumowicz

Auto: Evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 01-03-2016, 09:48   

Może szykuje się już regeneracja wtryskiwaczy warszawa? Mogą być już trochę zużyte i nie sa wystarczająco wydajne.
 
 
Michał94 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 37
Skąd: Wieleń
Wysłany: 21-03-2016, 17:00   

Już wiem, że padnięte są dwie poduszki, przednia i tylna.
Jakiej firmy wybrać, żebym nie był rozczarowany, NTY i Febest są coś warte czy ich unikać?
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 21-03-2016, 19:13   

Michał94, czyli miałem rację?
Przednia i tylna w sensie zespołu napędowego? przy rozrządzie i tylnej (lewej) obudowie skrzyni?
Czy te przednia i tyla na skrzyni?
Ba jak masz do wymiany tą przy przegrodzie to szczerze współczuję.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-03-2016, 20:00   

NTY i febest to nic nie warte śmieci.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-03-2016, 20:51   

Hugo napisał/a:
NTY i febest to nic nie warte śmieci.

Oj tam oj tam - mam febesta przy rozrządzie, nic mu się nie dzieje :D
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Michał94 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 37
Skąd: Wieleń
Wysłany: 21-03-2016, 23:20   

Do wymiany idzie ta przy chłodnicy (czyt, przednia) i ta przy grodzi, czyli tylna.
Znalazłem poduszki firmy Yamato, za przód około 130zł, tył około 175zł. To coś lepszego niż wyżej podałem czy jedno i to samo?
Niestety ne znam się na firmach do japońców :(
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-03-2016, 08:37   

yamato to obecnie to samo co chiński sh, czyli taki sam szajs jak w/w firmy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-03-2016, 08:48   

Hugo napisał/a:
chiński sh
SH jest koreański i jest to bdb jakości zamiennik.
 
 
irekkczek 
Forumowicz


Auto: EA5A 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Lubin
Wysłany: 22-03-2016, 09:23   

no i ja się dołączę... też mam problem z "dławieniem" się, ale na zimnym silniku. 99r. 2,5 + LPG. Sytuacja tak wygląda, że jak jest zimny to przy pierwszym zakresie obrotów tak do 2 tys. przy dodawaniu gazu, auto nie wie co robić, tak jakby odcinało mu dawkę paliwa, a za chwile już idzie jakby załączyła się turbina:) Na LPG autko szarpie, więc problem leży gdzieś po stronie zapłonu, nie tylko pompy paliwa czy wtrysków.
Wymieniłem palec kopułke, świece też nie za wiele pomogły.
Po rozgrzaniu już wszystko jest dobrze.
Ja mam takie wrażenie, że jak autko jest zimne i chodzi na "ssaniu" to wtedy reakcja na pedał gazu jest spowolniona i właśnie dlatego to mulenie, czy nawet drżenie auta przy dodawaniu gazu.

A co powiecie na temat sondy za katalizatorem?
Czy czasem wypalający się katalizator nie powoduje złych odczytów sondy, lub ew. uszkodzenie sondy. Check się nie świeci.

Jesli ma ktoś dostęp to poproszę o numery fabryczne obydwóch sond w galancie, bo może to ich wina?
_________________
"Miały być drogi a jest...drogi cukier"
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-03-2016, 09:59   

irekkczek napisał/a:
też mam problem z "dławieniem" się, ale na zimnym silniku. 99r. 2,5 + LPG. Sytuacja tak wygląda, że jak jest zimny to przy pierwszym zakresie obrotów tak do 2 tys. przy dodawaniu gazu, auto nie wie co robić, tak jakby odcinało mu dawkę paliwa, a za chwile już idzie jakby załączyła się turbina:)
Standard :mrgreen: Ja nie mam LPG, więc nie wiem jakby zachowywał się na gazie, ale w wolnej chwili będę zmieniał na inny regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i zobaczymy. Pompę paliwa zamieniałem na inną i bez zmian.
 
 
Michał94 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 37
Skąd: Wieleń
Wysłany: 22-03-2016, 16:15   

To jakiej firmy poduszek szukać? :|
 
 
Grom 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 16v 133 km 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2016, 13:08   

Podepne sie, od pewnego czasu mam problem z "dlawieniem", wczesniej to bylo sporadycznie ale teraz jest prawie caly czas, gdy obroty sa ponizej 2000 i dodaje szybko gazu to az trzesie calym miskiem, na wyzszych obrotach wszystko jest w porzadku. Wymienilem juz wszystkie filtry, kable, cewki, fajki, swiece maja 2500 km wiec ok, slyszalem ze to moze przepustnica pada albo katalizator zapchany co myslicie ?

Silnik 2.0 16v bez gazu
_________________

 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 13-04-2016, 14:46   

Ja sprawdzałem poduszki i są ok - podejrzewam że sprężyny na sprzęgle już mówią papa
_________________

 
 
Grom 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 16v 133 km 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2016, 13:00   

Niestety podmianka przepustnicy nic nie dala :(
_________________

 
 
Andre72 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 15-04-2016, 13:21   spadek mocy

Koledzy i koleżanki proszę o pomoc
Od jakiegoś czasu mój Galant 2,5 V6 ( 2000 r ) automat ma jakby spadek mocy przy wyższych biegach, jakby go coś dławiło, ale "od dołu " ciągnie dobrze, czuć że coś go dławi. Przy redukcji z 4 na 3 słabo przyspiesza. Wymieniłem już świece, kable aparat i kopułkę z palcem, katalizator sprawdzony, rozrząd w porządku, być może wymiana sondy coś pomoże, będe wdzięczny za ewentualne podpowiedzi.
_________________
Grzegorz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.