Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] ...::: Problem z Odpaleniem :::...
Autor Wiadomość
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-12-2009, 11:18   

jak przekrecasz kluczyk w pozycje on to pojawiaja sie kontrolki wsrod nich rzeczona swiec zarowych - onzacza ze swiece sa podgrzewane jak gasnie znaczys ie ze sa gotowe do uzycia ;-)
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
koniu12 
Forumowicz

Auto: Outek 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 84
Skąd: Miasto
Wysłany: 25-12-2009, 21:43   

Witam,

ile razy rozgrzewacie swiecami zarowymi przed startem silnika ? Przy mrozie -15 stopni przekrecam stacyjke 5-6 razy, mimo to po odpaleniu silnik przez pierwsza chwile robi wraznie jakby sie zatrzymywal co chwile, halas okropny, ciekaw jestem jak to szkodzi silnikowi (2.2 HDI). Poprzedni 1.9 TDi, halasowal ale nie spadaly az tak obroty...

Pozdrawiam
Adam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 26-12-2009, 01:03   

Ja od początku grzałem tylko 1 raz przy odpalaniu i nigdy nie mialem problemów z falujacymi obrotami nawet na największych mrozach. Co prawda przy -16 st. C. silnik brzmiał przez pierwsza chwilę jakby wrzucil mu garść gwoździ, ale zaraz wszystko sie normowało i chodził jak bajka. Dobre paliwko to podstawa braku syfu w przewodach paliwowych i w filtrze paliwa, co może też być powodem nierównej pracy silnika.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Dziaders
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2009, 16:19   

koniu12 napisał/a:
Przy mrozie -15 stopni przekrecam stacyjke 5-6 razy, mimo to po odpaleniu silnik przez pierwsza chwile robi wraznie jakby sie zatrzymywal co chwile, halas okropny

Jeśli przy tym dymi bardziej niż zwykle to ja bym sprawdził świece żarowe.
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-06-2016, 22:44   

Witam wszystkich.

Ta zima dała się mojemu 2.0 DiD we znaki. Niby długo nie trwała, ale kilka dni mrozu było.

I tu problem z rozruchem po mroźnej nocy. Kręci kręci kręci - 20 sekund trzeba trzymać żeby zaskoczył. Tak jakby zimą się skurczył i rozszczelnił... Jest źle. Przegląd był w grudniu, wymieniony olej, filtr powietrza i paliwa. Paliwo to niby dobre zimowe ze Statoila. Teraz, gdy lato - od pyknięcia.

Macie jakieś pomysły?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-06-2016, 08:29   

sprawdzał ktoś świece żarowe?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-06-2016, 14:01   

Nie. Takie miałem podejrzenia.

A czy komputer to wykrywa? Bo kontrolki działają tak, jakby nic się nie działo.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-06-2016, 16:57   

u mnie wyszło w czasie przeglądu - po za ASO. Gdyby nie wykrywał komp to zawsze można podłączyć omomierz i sprawdzić.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-06-2016, 21:37   

Można to sprawdzić w domowych warunkach?
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-06-2016, 23:29   

Komputer pokazuje niesprawne świece.
 
 
tomaszb7887 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 16
Skąd: Kalisz
Wysłany: 10-06-2016, 12:34   

Jezeli trzesie silnikiem, przerywa po odpaleniu to któras swieca nie grzeje i jescze diesel musi miec dobry rozrusznik,akumulator zeby miał uderzenie z rozrusznika to nie benzyna ze odpali z lekkiego kręcenia
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-06-2016, 18:11   

http://forum-mechanika.pl...y-zarowej.5860/
ale spokojnie sprawdzisz omomierzem. Znajdź kabel zasilający świece żarowe i podepnij omomierz. Najczęściej są spalone czyli nie ma przepływu prądu.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.