[II 2.0 DID] ...::: Problem z Odpaleniem :::... |
Autor |
Wiadomość |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-12-2009, 11:18
|
|
|
jak przekrecasz kluczyk w pozycje on to pojawiaja sie kontrolki wsrod nich rzeczona swiec zarowych - onzacza ze swiece sa podgrzewane jak gasnie znaczys ie ze sa gotowe do uzycia |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
|
|
|
 |
koniu12
Forumowicz
Auto: Outek 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 84 Skąd: Miasto
|
Wysłany: 25-12-2009, 21:43
|
|
|
Witam,
ile razy rozgrzewacie swiecami zarowymi przed startem silnika ? Przy mrozie -15 stopni przekrecam stacyjke 5-6 razy, mimo to po odpaleniu silnik przez pierwsza chwile robi wraznie jakby sie zatrzymywal co chwile, halas okropny, ciekaw jestem jak to szkodzi silnikowi (2.2 HDI). Poprzedni 1.9 TDi, halasowal ale nie spadaly az tak obroty...
Pozdrawiam
Adam |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 26-12-2009, 01:03
|
|
|
Ja od początku grzałem tylko 1 raz przy odpalaniu i nigdy nie mialem problemów z falujacymi obrotami nawet na największych mrozach. Co prawda przy -16 st. C. silnik brzmiał przez pierwsza chwilę jakby wrzucil mu garść gwoździ, ale zaraz wszystko sie normowało i chodził jak bajka. Dobre paliwko to podstawa braku syfu w przewodach paliwowych i w filtrze paliwa, co może też być powodem nierównej pracy silnika.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Dziaders [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2009, 16:19
|
|
|
koniu12 napisał/a: | Przy mrozie -15 stopni przekrecam stacyjke 5-6 razy, mimo to po odpaleniu silnik przez pierwsza chwile robi wraznie jakby sie zatrzymywal co chwile, halas okropny |
Jeśli przy tym dymi bardziej niż zwykle to ja bym sprawdził świece żarowe. |
|
|
|
 |
Grzesiek_o
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 52 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-06-2016, 22:44
|
|
|
Witam wszystkich.
Ta zima dała się mojemu 2.0 DiD we znaki. Niby długo nie trwała, ale kilka dni mrozu było.
I tu problem z rozruchem po mroźnej nocy. Kręci kręci kręci - 20 sekund trzeba trzymać żeby zaskoczył. Tak jakby zimą się skurczył i rozszczelnił... Jest źle. Przegląd był w grudniu, wymieniony olej, filtr powietrza i paliwa. Paliwo to niby dobre zimowe ze Statoila. Teraz, gdy lato - od pyknięcia.
Macie jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-06-2016, 08:29
|
|
|
sprawdzał ktoś świece żarowe? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grzesiek_o
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 52 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-06-2016, 14:01
|
|
|
Nie. Takie miałem podejrzenia.
A czy komputer to wykrywa? Bo kontrolki działają tak, jakby nic się nie działo. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-06-2016, 16:57
|
|
|
u mnie wyszło w czasie przeglądu - po za ASO. Gdyby nie wykrywał komp to zawsze można podłączyć omomierz i sprawdzić. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Grzesiek_o
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 52 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-06-2016, 21:37
|
|
|
Można to sprawdzić w domowych warunkach? |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-06-2016, 23:29
|
|
|
Komputer pokazuje niesprawne świece. |
|
|
|
 |
tomaszb7887
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2016 Posty: 16 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 10-06-2016, 12:34
|
|
|
Jezeli trzesie silnikiem, przerywa po odpaleniu to któras swieca nie grzeje i jescze diesel musi miec dobry rozrusznik,akumulator zeby miał uderzenie z rozrusznika to nie benzyna ze odpali z lekkiego kręcenia |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-06-2016, 18:11
|
|
|
http://forum-mechanika.pl...y-zarowej.5860/
ale spokojnie sprawdzisz omomierzem. Znajdź kabel zasilający świece żarowe i podepnij omomierz. Najczęściej są spalone czyli nie ma przepływu prądu. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|