Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Piwor
11-09-2016, 17:28
Twardy pedał hamulca
Autor Wiadomość
irek73 
Nowy Forumowicz
MK1

Auto: Pajero MK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Połczyn-Zdrój
Wysłany: 08-09-2016, 12:05   Twardy pedał hamulca

Witam kolegów.
Jak w temacie mam twardy pedał hamulca. Auto hamuje ale trzeba dobrze cisnąć. Na zgaszonym silniku wciskam pedał, odpalam i lekko pedał wpada. Chyba za lekko.
Mitsubishi Pajero MK1. MOże ktos ma pomysl?
Pompa podcisnienia serwo? jak sprawdzic i szybko odnalezc przyczyne?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-09-2016, 18:08   

Napisz jaki masz silnik, napisz czy sprawdzałęś układ vacum, jeżeli nie to przejrzyj węzyki vacum i zmierz wartośc podciśśnienia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-09-2016, 21:09   

irek73 napisał/a:
Auto hamuje ale trzeba dobrze cisnąć.

Słabe wspomaganie trzeba sprawdzić podcisnienie i zaworek zwrotny - kierunkowy w przewodzie do serwa
irek73 napisał/a:
jak sprawdzic i szybko odnalezc przyczyne?

Utrzymaj obroty powyżej 2000 i nacisnij pedał hamulca powinien łapac jak brzytwa jesli nie to cos z podcisnieniem
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
irek73 
Nowy Forumowicz
MK1

Auto: Pajero MK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Połczyn-Zdrój
Wysłany: 12-09-2016, 07:50   

milo napisał/a:
irek73 napisał/a:
Auto hamuje ale trzeba dobrze cisnąć.

Słabe wspomaganie trzeba sprawdzić podcisnienie i zaworek zwrotny - kierunkowy w przewodzie do serwa
irek73 napisał/a:
jak sprawdzic i szybko odnalezc przyczyne?

Utrzymaj obroty powyżej 2000 i nacisnij pedał hamulca powinien łapac jak brzytwa jesli nie to cos z podcisnieniem


Jak juz pisalem hamulce dzialaja. Jednak ten skok jest krotki i dosc twardo dzialaja.
Z serwa zdjalem przewod podcisnienia i z niego wylal sie olej

Chyba pojade na zlom z tym autem
Mam jeszcze jeden problem (procz rdzy)
po nacisnieciu pedalu gazu linka ciagnie taka wajhe ktora wciska taki czujnik z dwoma przewodami ale jest on rozlaczony. Nie wiem do czego sluzy i skad go wziac. Gdzie kupic nie mam pojecia. Bo zakladam ze popsuty skoro nie podlaczony.
A zaworek zwrotny jednokierunkowy czyscilem. jak nacisnalem kiedy byl z
amontowany uciekalo powietrze.

Dodatkowo przestala dzialac kontrolka cisnienia oleju. Nie swieci juz po przekreceniu kluczyka w stacyjce. Wczesnioej dzialala bez problemu.

stanowczo za duzo zaplacilem za to auto :/

[ Dodano: 12-09-2016, 08:17 ]
robertdg napisał/a:
Napisz jaki masz silnik, napisz czy sprawdzałęś układ vacum, jeżeli nie to przejrzyj węzyki vacum i zmierz wartośc podciśśnienia


Silnik 2325 cm3 TD

Pompka podcisnienia o ile nie mowie bzdur jest na alternatorze bo nigdzie indziej nic takiego nie widzialem.
Z przewodu od serwa wyplynal olej. WYczyscilem, zaworek tez.
Bez wiekszych zmian.
Podcisnienie niby jest zasysa palec jak przyloze i albo jest za male albo cos szwankuje.
Albo ten typ tak ma. W innych autach hamulec po prostu jest bardziej miekki i jest wiekszy skok.

[ Dodano: 13-09-2016, 13:10 ]
Pomoze ktos z tym czujnikiem na pompie?
Za cholere nie wiem co to jest do czeo sluzy i gdzie to kupic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.