Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
Autor Wiadomość
VodkaSobieski 
Forumowicz


Auto: Galant 2.4 GDI,2.0 V6,Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 113
Skąd: Banie
Wysłany: 23-08-2016, 22:20   

Siemka
wiecie jak zdobyć kompletny układ wydechowy do gala 2.0 v6 i czy w ogóle taki istnieje do kupna, bo z mojego już niewiele zostało a znaleźć nigdzie nie mogę albo źle szukam.
pozdro
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-08-2016, 07:50   

Z zamiennika dostepny jest jedynie końcowy, możesz jeszcze pokusić się o pełną manufakture - czyli znależć warsztat który zrobi Ci tłumiki od podstaw, albo przerobić tłumik z nowszego Galanta:
http://allegro.pl/listing...ce-mot-1-5-0713
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kredan 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-08-2016, 15:01   

Panowie mam pytanie. Oddałem samochód do mechanika- galant 2.0 V6 e54a z ubywającym płynem ze zbiorniczka wyrównawczego. Diagnoza- nieszczelna pompa wody. Jak wiadomo trzeba zrzucić rozrząd, więc czeka mnie też jego wymiana. Mechanik policzył mnie około 800 za rozrząd+ 260 pompa wody, robocizna 600 do tego wymiana uszczelniaczy, płynu. Ogółem około 1800. Przyznam szczerze, że trochę sporo, zwłaszcza że nie byłem przygotowany na taki wydatek. Pytanie dotyczy napinacza hydraulicznego rozrządu. Czy konieczna jest jego wymiana przy zmianie rozrządu? Samochód kupiłem niedawno, poprzedni własciciel twierdził, że był wymieniany kompletny rozrząd i że jeszcze 50 tyś spokojnie na nim zrobie
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 25-08-2016, 05:40   

Rozrząd kompletny z pompą wody i nowym napinaczem hydraulicznym kosztuje średnio 800-1000 zależy gdzie i jakie części :wink: Za samą robotę to ciut dużo według mnie.
Napinacz z reguły lepiej wymienić, ale jeżeli jest suchy i ciężko jest wcisnąć trzpień w imadle to nie powinien sprawiać problemów w dalszej eksploatacji. Zależy ile też chcesz tym autem jeździć bo zakładam, że rdza na kielichach jest i z tyłu podwozie nie lepsze.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Kredan 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Zabrze
Wysłany: 25-08-2016, 17:32   

Auto niedawno kupiłem, więc nie rozstane się z nim conajmniej przez najbliższe 2 lata. Co do rozrządu nie zamierzam zakładać najtańszych części. Bardziej zastanawiam się nad tym czy standardowy warsztat mechaniki pojazdowej poradzi sobie bez problemu z wymianą rozrządu i pompy w tym modelu. Naczytałem się trochę, że nie jest to takie łatwe, stąd też kwota 600zł jaką usłyszałem u dwóch mechaników. Co do blacharki o dziwo kielichy zdrowe, niestety podłużnice z tyłu i podłoga w bagażniku do zrobienia na już, ale z tym to juz poradzę sobie sam :wink:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-09-2016, 21:16   

Żyjecie jeszcze? Które e5 jeszcze żyje łapka w góre u mnie stan galantow 7g dalej wynosi dwa :P dwa pomniki przyrody xD
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-09-2016, 06:50   

U mnie jeszcze jeden jest. Notabene przyjeżdżam na weekend do Gdyni więc o jakimś spontanie można pomyśleć.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-09-2016, 08:03   

Ja akurat w tym czasie bylem w Zakopanym na pierwszym w zyciu urlopie :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-09-2016, 08:16   

Wszyc napisał/a:
mnie stan galantow 7g dalej wynosi dwa dwa pomniki przyrody xD

Dlatego ja boję się ze jak kupię drugego co prawda EA to też tak u mnie będzie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Soner 
Mitsumaniak
02137/KMM

Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 761
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-11-2016, 22:07   

No i stało się - sprzedałem gala z jedyną mi znaną lotką z VR4. Na pocieszenie lub nie (zależy jak do tego podejść) widuje go prawie codziennie. Odkupił sąsiad. Podejrzewam, iż nowy użytkownik kiedyś się zarejestruje i pochwali.
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-12-2016, 08:30   

Dopiero teraz tu zajzalem szkoda Soner ze juz E54A nie masz :( U mnie dalej bez zmian bo mam garaz do remontu zanim sie wezme za motoryzacyjne sprawy musze zrobic posadzke i oswietlenie ale mam nadzieje ze jeszcze w marcu karol'owy bordowy galant zawisnie na kolysce ( zbudowanej z dwoch standow dla silnikow ). Losy drugiego granatowego galanta uzaleznione sa od stawki OC jaka bedzie w nadchodzacym roku do zaplacenia jak przekroczy 1k od samochodu to chyba jednemu galantowi bedziemy mowic pa pa bo jeszcze w planach jest male autko dla mojej drugiej polowki.
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 04-02-2017, 23:48   

Ja to chyba nie muszę się przypominać że mój brzydal lata :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 12-02-2017, 19:18   

To ja się jeszcze przypomnę, niedługo temat moich Galantów wraca do życia, więc możecie dopisać "moje" auta do listy jeszcze istniejących 7g==> e54a m/t, e52a m/t, e52a a/t, e88a "dawca" ,miejmy nadzieję niedługo e54a a/t oraz colt ca0
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-02-2017, 09:12   

No to troche Galantow jeszcze jest u mnie duzo to ogarniecia przed ruszeniem moich 7g

Musze wylac posadzke w moim nowym garazu zanim wsadze silnik do E54A ( juz probowalem jezdzic zurawiem po nie rownej nigdy wiecej )

Drugiego Galanta musze sprowadzic z garazu w ktorym nie ma pradu bedzie ciezko gdyz auto nie ma nawet sanek zawieszenia zamontowanych pewnie bede musial mu jakis wozek transportowy zrobic mam logistyczna masakre.
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-03-2017, 13:17   

Z tego co wiem to mój były Galant E54A został rozbity :( (dostał w przód i tył), ale za to jeździ i dobrze się ma jeszcze wcześniejszy mój Galant E56A Amerykaniec z jedynym silnikiem w Polsce 2,4 DOHC 160 km :P
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.