Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
filtr cząstek stałych 2.0 DID vs 2.2 (PSA) koszty i problemy
Autor Wiadomość
marjaz 
Nowy Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-12-2016, 23:11   

Dzis walczylem z FAP'em, masakra, do tej pory wydawalo mi sie iz bedzie sie samoistnie wypalal,lecz srednie spalanie doszlo juz do 12 litow zaczelo mie irytowac. Nawet sie z tym pogodzilem, coz pali tyle, widocznie musi. Z rok temu srednie spalanie wynosilo miedzy 9 a 10. Na trasach staraelm sie wypalac FAP jadac z jednakowa predkoscia z obrotami 2.7.
Dzis podjechalem do warszatu aby sprawdzic poziom plynu (przebieg 148 tys) i uslyszalem za zle go wypalam, Nalezy przez 20 min jechac i trzymac 3.5 tys obrotow, Spobowalem i szok. W drodze powrotnej zamiast sredniego 11 do 12, wyszlo 6.4
Jeszcze nigdy nie widzialem tak niskiego spalania w tym samochodzie.

Czyli aby pozadnie wypalic FAP - 3.5 tys obrotow i 20 min nudnej jazdy (2 bieg i okolo 60 km/h)
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 14-12-2016, 07:00   

Bzdura!
Po to masz FAP z płynem byś nie musiał piłować samochodu! Płyn podnosi temp. wypalania pomimo niższych przelotów dobrze jedynie jest jak juz dojdzie do wypalania ( u mnie objawia sie włączonymi wentylatorami)nie wyłączać silnika tylko poczekać aż proces się zakończy.Najrozsądniej jest podpiąć auto pod kompa i sprawdzić stan filtra i ilość płynu.Piłowanie samochodu w celu wypalenia dotyczy DPF tzwn filtra typu suchego.
_________________

 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 14-12-2016, 08:24   

Aleksander ma racje, nie ma co pilowac auta. W instrukcji wg producenta musza byc spelnione 3 warunki:
- Temp auta(plynu chlodniczego) okolo 90C
- Predkosc powyzej 60km/h
- jazda przez 10min gdy zacznie sie wypalac

Zastosowalem diode wskazujaca kiedy wypalanie sie rozpoczyna i konczy, ulatwia to korzystanie z autka przez damska czesc uzytkownikow 😜
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.