| 
		[EAxx] Regeneracja zawieszenia | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Luka90sz  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 07:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam juz ori gumki z huindaya (w ASO niecałe 27zl/szt) tylko pytanie czy wystarczy je tylko wcisnąć na wahacz czy moze czymś podkleic dla pewności?
 
Jakim momentem dokręcać nakrętki sworzni i pozostałe śruby? | 
             
						
				_________________ Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 08:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Momenty dokręcania są w manualu.
 
Do wciśnięcia gum ja używam specjalnej tulejki (zdaje się 41mm wewnątrz) oraz ścisków stolarskich. Tam jest metalowy pierścień w środku, niczym nie trzeba podklejać. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomii  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: C4, BX, Espace 3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 10:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Górne to sie samemu robi. | 	  
 
 
jak się ma warsztat to można robić    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 10:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Tomii napisał/a: | 	 		   	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Górne to sie samemu robi. | 	  
 
 
jak się ma warsztat to można robić    | 	  
 
No tak masz rację , chociaż garaż by się przydał, bo te sworznie to wymienne są. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 12:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Tomii napisał/a: | 	 		  | jak się ma warsztat to można robić | 	  da radę bez tego - wystarczy młotek i jakieś podparcie dla wahacza
 
pierścień segera da się zdjąć wkrętakami | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomii  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: C4, BX, Espace 3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-01-2017, 07:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Na pewno macie rację ale akurat nie interesowałem się tym sworzniem w górnym wahaczu-jak to się wymienia itp, wziąłem go przy okazji regeneracji "banana". | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcinzam  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec 
                  Kraj/Country: Ireland 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2017, 19:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy takie pęknięcie nadaje się do spawania czy szukać wahacza? 
 
 
 
 
Wahacz  | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2017, 20:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               szukaj wahacza
 
jak to pękło to nie ma do czego spawać | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2017, 22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tu pekniecie widać, a w głębi koło śrub nadwozia pewnie korozja.... | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcinzam  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec 
                  Kraj/Country: Ireland 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-03-2017, 22:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na alledrogo prawie same prawe a nowy tylko srl znalazłem.
 
A taki z wersji na rynek amerykański będzie pasował ?
 
Od spodu  | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2017, 08:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Aż strach zaglądać do swojego. Niestety korozja to auto zjada już w oczach... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sedini  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: MITSUBISHI GALANT EA5W kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1 Skąd: Luban 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2017, 11:57   Regeneracja zawieszenia (szukam dobrych części)
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
z racji założenia nowego konta (nie mogę odzyskać hasła do starego :/ jest to mój 1 post.
 
 
Do rzeczy. Mam w moim galancie kilka rzeczy do zrobienia (zawieszenie):
 
 
Wahacz prawy dolny
 
2 drążki kierownicze
 
Łożysko lewe przednie (od kierowcy)
 
 
Chciał bym się was Panowie poradzić jakie części wybrać ? (najlepszy stosunek jakość/cena)
 
 
Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
 
 
MITSUBISHI GALANT EA5W 2.5 V6 KOŃCÓWKA 1999 KOMBI SPORT EDITION W AUTOMACIE. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojbud  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2017, 12:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zakładał ktoś tylny dolny wahacz NTY? Chodzi mi o to że wydaje się jakby swożeń do końca nie chował się w zwrotnicy a bardziej dokręcić się nieda. Wiem co sądzicie o tej firmie ale taki  mi w sklepie zamówili jak powiedziałem że ma być dobry. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2017, 13:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Aż strach zaglądać do swojego. Niestety korozja to auto zjada już w oczach... | 	  
 
Moje tylne tez były przegniłe a zero luzów. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrkor1  		  
		 
         Forumowicz piotrkor1
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2017, 20:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | marcinzam napisał/a: | 	 		  Czy takie pęknięcie nadaje się do spawania czy szukać wahacza?
 
 | 	  
 
Dziwne,że ten wahacz się rozleciał.Nie jest to przypadkiem spowodowane założeniem sportowych amortyzatorów KONI? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |