Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Regeneracja zawieszenia
Autor Wiadomość
Luka90sz 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 108
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 02-01-2017, 07:54   

Mam juz ori gumki z huindaya (w ASO niecałe 27zl/szt) tylko pytanie czy wystarczy je tylko wcisnąć na wahacz czy moze czymś podkleic dla pewności?
Jakim momentem dokręcać nakrętki sworzni i pozostałe śruby?
_________________
Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-01-2017, 08:36   

Momenty dokręcania są w manualu.
Do wciśnięcia gum ja używam specjalnej tulejki (zdaje się 41mm wewnątrz) oraz ścisków stolarskich. Tam jest metalowy pierścień w środku, niczym nie trzeba podklejać.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-01-2017, 10:17   

Marcino napisał/a:
Górne to sie samemu robi.


jak się ma warsztat to można robić ;)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-01-2017, 10:36   

Tomii napisał/a:
Marcino napisał/a:
Górne to sie samemu robi.


jak się ma warsztat to można robić ;)

No tak masz rację , chociaż garaż by się przydał, bo te sworznie to wymienne są.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-01-2017, 12:58   

Tomii napisał/a:
jak się ma warsztat to można robić
da radę bez tego - wystarczy młotek i jakieś podparcie dla wahacza
pierścień segera da się zdjąć wkrętakami
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-01-2017, 07:57   

Na pewno macie rację ale akurat nie interesowałem się tym sworzniem w górnym wahaczu-jak to się wymienia itp, wziąłem go przy okazji regeneracji "banana".
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 20-03-2017, 19:00   

Czy takie pęknięcie nadaje się do spawania czy szukać wahacza?


Wahacz
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-03-2017, 20:13   

szukaj wahacza
jak to pękło to nie ma do czego spawać
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-03-2017, 22:22   

Tu pekniecie widać, a w głębi koło śrub nadwozia pewnie korozja....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 20-03-2017, 22:37   

Na alledrogo prawie same prawe a nowy tylko srl znalazłem.
A taki z wersji na rynek amerykański będzie pasował ?
Od spodu
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-03-2017, 08:39   

Aż strach zaglądać do swojego. Niestety korozja to auto zjada już w oczach...
 
 
Sedini 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT EA5W kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1
Skąd: Luban
Wysłany: 21-03-2017, 11:57   Regeneracja zawieszenia (szukam dobrych części)

Witam
z racji założenia nowego konta (nie mogę odzyskać hasła do starego :/ jest to mój 1 post.

Do rzeczy. Mam w moim galancie kilka rzeczy do zrobienia (zawieszenie):

Wahacz prawy dolny
2 drążki kierownicze
Łożysko lewe przednie (od kierowcy)

Chciał bym się was Panowie poradzić jakie części wybrać ? (najlepszy stosunek jakość/cena)

Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

MITSUBISHI GALANT EA5W 2.5 V6 KOŃCÓWKA 1999 KOMBI SPORT EDITION W AUTOMACIE.
 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 21-03-2017, 12:52   

Zakładał ktoś tylny dolny wahacz NTY? Chodzi mi o to że wydaje się jakby swożeń do końca nie chował się w zwrotnicy a bardziej dokręcić się nieda. Wiem co sądzicie o tej firmie ale taki mi w sklepie zamówili jak powiedziałem że ma być dobry.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-03-2017, 13:23   

Owczar napisał/a:
Aż strach zaglądać do swojego. Niestety korozja to auto zjada już w oczach...

Moje tylne tez były przegniłe a zero luzów.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 21-03-2017, 20:35   

marcinzam napisał/a:
Czy takie pęknięcie nadaje się do spawania czy szukać wahacza?

Dziwne,że ten wahacz się rozleciał.Nie jest to przypadkiem spowodowane założeniem sportowych amortyzatorów KONI?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.