[EAxx] Regeneracja zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
Luka90sz
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 (EA5A) '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 108 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 02-01-2017, 07:54
|
|
|
Mam juz ori gumki z huindaya (w ASO niecałe 27zl/szt) tylko pytanie czy wystarczy je tylko wcisnąć na wahacz czy moze czymś podkleic dla pewności?
Jakim momentem dokręcać nakrętki sworzni i pozostałe śruby? |
_________________ Zobacz mojego EA5A >> Galant V6 z beżem na 18" <<
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-01-2017, 08:36
|
|
|
Momenty dokręcania są w manualu.
Do wciśnięcia gum ja używam specjalnej tulejki (zdaje się 41mm wewnątrz) oraz ścisków stolarskich. Tam jest metalowy pierścień w środku, niczym nie trzeba podklejać. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-01-2017, 10:17
|
|
|
Marcino napisał/a: | Górne to sie samemu robi. |
jak się ma warsztat to można robić |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-01-2017, 10:36
|
|
|
Tomii napisał/a: | Marcino napisał/a: | Górne to sie samemu robi. |
jak się ma warsztat to można robić |
No tak masz rację , chociaż garaż by się przydał, bo te sworznie to wymienne są. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-01-2017, 12:58
|
|
|
Tomii napisał/a: | jak się ma warsztat to można robić | da radę bez tego - wystarczy młotek i jakieś podparcie dla wahacza
pierścień segera da się zdjąć wkrętakami |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-01-2017, 07:57
|
|
|
Na pewno macie rację ale akurat nie interesowałem się tym sworzniem w górnym wahaczu-jak to się wymienia itp, wziąłem go przy okazji regeneracji "banana". |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 20-03-2017, 19:00
|
|
|
Czy takie pęknięcie nadaje się do spawania czy szukać wahacza?
Wahacz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-03-2017, 20:13
|
|
|
szukaj wahacza
jak to pękło to nie ma do czego spawać |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-03-2017, 22:22
|
|
|
Tu pekniecie widać, a w głębi koło śrub nadwozia pewnie korozja.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 20-03-2017, 22:37
|
|
|
Na alledrogo prawie same prawe a nowy tylko srl znalazłem.
A taki z wersji na rynek amerykański będzie pasował ?
Od spodu |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-03-2017, 08:39
|
|
|
Aż strach zaglądać do swojego. Niestety korozja to auto zjada już w oczach... |
|
|
|
 |
Sedini
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT EA5W kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1 Skąd: Luban
|
Wysłany: 21-03-2017, 11:57 Regeneracja zawieszenia (szukam dobrych części)
|
|
|
Witam
z racji założenia nowego konta (nie mogę odzyskać hasła do starego :/ jest to mój 1 post.
Do rzeczy. Mam w moim galancie kilka rzeczy do zrobienia (zawieszenie):
Wahacz prawy dolny
2 drążki kierownicze
Łożysko lewe przednie (od kierowcy)
Chciał bym się was Panowie poradzić jakie części wybrać ? (najlepszy stosunek jakość/cena)
Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
MITSUBISHI GALANT EA5W 2.5 V6 KOŃCÓWKA 1999 KOMBI SPORT EDITION W AUTOMACIE. |
|
|
|
 |
wojbud
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 90 Skąd: Łobżenica
|
Wysłany: 21-03-2017, 12:52
|
|
|
Zakładał ktoś tylny dolny wahacz NTY? Chodzi mi o to że wydaje się jakby swożeń do końca nie chował się w zwrotnicy a bardziej dokręcić się nieda. Wiem co sądzicie o tej firmie ale taki mi w sklepie zamówili jak powiedziałem że ma być dobry. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-03-2017, 13:23
|
|
|
Owczar napisał/a: | Aż strach zaglądać do swojego. Niestety korozja to auto zjada już w oczach... |
Moje tylne tez były przegniłe a zero luzów. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 21-03-2017, 20:35
|
|
|
marcinzam napisał/a: | Czy takie pęknięcie nadaje się do spawania czy szukać wahacza?
|
Dziwne,że ten wahacz się rozleciał.Nie jest to przypadkiem spowodowane założeniem sportowych amortyzatorów KONI? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|