Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
24-07-2009, 12:26
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-05-2017, 16:30   

Bierz zestaw Stara, bardzo dobre podzespoły i w razie czego ogarnie to większość gazowników.
 
 
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-07-2017, 10:46   

Mogę was prosić o ocenę zaproponowanego zestawu do 2.5V6 sedana?

Cytat:

wtryskiwacze pojedyncze - takie jak na zdjeciu, jakie Pan przesłał - jest to model AC W03, są szybsze i bardziej precyzyjne niż standardowa listwa.

kompletacja: sterownik STAG 300-6 QMAX PLUS (z podłączeniem pod OBD), reduktor AC Typ R01 model 250 (do 250KM), wtryskiwacze AC W03-3 x2, zawór tankownia obok wlewu paliwa, zbiornik największy jakie wejdzie.


Zdjęcie o którym mowa to zdjęcie Krzyzak'a :)



Za takie graty zapłacę 3k PLN

Macie jakieś sugestie?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-07-2017, 00:25   

Z którego roku jest Twoje autko bo funkcja OBD działa w autach od rocznika 2001? Ogólnie podzespoły ok i jeśli wtryski będą zamontowane jak na zdjęciu to będzie chyba najlepsze rozwiązanie w tym silniku.
 
 
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-07-2017, 04:23   

plecho1 napisał/a:
Z którego roku jest Twoje autko bo funkcja OBD działa w autach od rocznika 2001? Ogólnie podzespoły ok i jeśli wtryski będą zamontowane jak na zdjęciu to będzie chyba najlepsze rozwiązanie w tym silniku.


2002 rocznik

Często przewijają się tutaj wtryski hana lub baracudy więc wolę się upewnić czy te graty będą w porządku.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-07-2017, 07:41   

Wtryski Barracudy,Yeti, ACW03 i kiedyś Hana to bardzo dobre produkty. Funkcja OBD to w zasadzie tylko bajer głównie dający możliwość podgläfu parametrów OBD w programie LPG.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2017, 16:48   

Ja wolę bez obd bo wartość dodana żadna a potem podlaczajac tester trzeba kombinować.
 
 
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-07-2017, 22:52   

Owczar napisał/a:
Ja wolę bez obd bo wartość dodana żadna a potem podlaczajac tester trzeba kombinować.


Owczar mógłbyś rozwinąć? Niekumaty jestem w temacie :(
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2017, 23:14   

Sterownik łączy się jako pierwszy z ECU. Żeby więc podłączyć inny kabel trzeba wykonać dodatkowe kroki. Najszybszy i uniwersalny to wyjęcie bezpiecznika sterownika, ale są też jakieś sekwencje czynności do wykonania w zależności od sterownika.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-03-2018, 11:59   

Dawno tu nikt nie pisał....
Czy pokaże ktoś zdjęcie albo schemat jak powinny być zrobione wkrętki do LPG w kominku do V6.

Ja mam kolektorze ale jako ze bede montował nowe wtryski to chciałbym to poprawić.
Dzięki
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-03-2018, 15:08   

Właściwie to wszystko jedno - problem jest tylko z 6ym cylindrem bo tam jak zrobisz tak samo jak w pozostałych to nie zmieścisz wtryskiwacza tak blisko jak pozostałych bo tam idzie wąż od termostatu do chłodnicy.
U mnie jest tak:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-03-2018, 17:49   

Krzyzak napisał/a:
U mnie jest tak:

Pomożesz nawiercić?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-03-2018, 20:00   

No pewnie. Masz wiertła czy zabrać? - A może chcesz już komin z nawierconymi dziurami? - Tylko jedną trzeba zaślepić i wywiercić z drugiej strony bo jest ofiarą mojej pierwszej przymiarki do LPG :)
Właśnie z 6 cylindrem się pomyliłem...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-03-2018, 21:51   

Wracam w piatek. Zgadamy sie. Zaslepić to też nie problem.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-03-2018, 21:53   

Wystarczy wkręcić śrubę :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-03-2018, 09:19   

Owczar napisał/a:
Wystarczy wkręcić śrubę :)

Najlepiej nie za długą i dać na klej do gwintów. Tak przecież zrobię z moimi nawiertkami w górnym kolektorze.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.