Przesunięty przez: roch_27 24-07-2009, 12:26 |
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-05-2017, 16:30
|
|
|
Bierz zestaw Stara, bardzo dobre podzespoły i w razie czego ogarnie to większość gazowników. |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-07-2017, 10:46
|
|
|
Mogę was prosić o ocenę zaproponowanego zestawu do 2.5V6 sedana?
Cytat: |
wtryskiwacze pojedyncze - takie jak na zdjeciu, jakie Pan przesłał - jest to model AC W03, są szybsze i bardziej precyzyjne niż standardowa listwa.
kompletacja: sterownik STAG 300-6 QMAX PLUS (z podłączeniem pod OBD), reduktor AC Typ R01 model 250 (do 250KM), wtryskiwacze AC W03-3 x2, zawór tankownia obok wlewu paliwa, zbiornik największy jakie wejdzie.
|
Zdjęcie o którym mowa to zdjęcie Krzyzak'a
Za takie graty zapłacę 3k PLN
Macie jakieś sugestie? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-07-2017, 00:25
|
|
|
Z którego roku jest Twoje autko bo funkcja OBD działa w autach od rocznika 2001? Ogólnie podzespoły ok i jeśli wtryski będą zamontowane jak na zdjęciu to będzie chyba najlepsze rozwiązanie w tym silniku. |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-07-2017, 04:23
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Z którego roku jest Twoje autko bo funkcja OBD działa w autach od rocznika 2001? Ogólnie podzespoły ok i jeśli wtryski będą zamontowane jak na zdjęciu to będzie chyba najlepsze rozwiązanie w tym silniku. |
2002 rocznik
Często przewijają się tutaj wtryski hana lub baracudy więc wolę się upewnić czy te graty będą w porządku. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-07-2017, 07:41
|
|
|
Wtryski Barracudy,Yeti, ACW03 i kiedyś Hana to bardzo dobre produkty. Funkcja OBD to w zasadzie tylko bajer głównie dający możliwość podgläfu parametrów OBD w programie LPG. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-07-2017, 16:48
|
|
|
Ja wolę bez obd bo wartość dodana żadna a potem podlaczajac tester trzeba kombinować. |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-07-2017, 22:52
|
|
|
Owczar napisał/a: | Ja wolę bez obd bo wartość dodana żadna a potem podlaczajac tester trzeba kombinować. |
Owczar mógłbyś rozwinąć? Niekumaty jestem w temacie |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-07-2017, 23:14
|
|
|
Sterownik łączy się jako pierwszy z ECU. Żeby więc podłączyć inny kabel trzeba wykonać dodatkowe kroki. Najszybszy i uniwersalny to wyjęcie bezpiecznika sterownika, ale są też jakieś sekwencje czynności do wykonania w zależności od sterownika. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-03-2018, 11:59
|
|
|
Dawno tu nikt nie pisał....
Czy pokaże ktoś zdjęcie albo schemat jak powinny być zrobione wkrętki do LPG w kominku do V6.
Ja mam kolektorze ale jako ze bede montował nowe wtryski to chciałbym to poprawić.
Dzięki |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-03-2018, 15:08
|
|
|
Właściwie to wszystko jedno - problem jest tylko z 6ym cylindrem bo tam jak zrobisz tak samo jak w pozostałych to nie zmieścisz wtryskiwacza tak blisko jak pozostałych bo tam idzie wąż od termostatu do chłodnicy.
U mnie jest tak:
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-03-2018, 17:49
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | U mnie jest tak: |
Pomożesz nawiercić? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-03-2018, 20:00
|
|
|
No pewnie. Masz wiertła czy zabrać? - A może chcesz już komin z nawierconymi dziurami? - Tylko jedną trzeba zaślepić i wywiercić z drugiej strony bo jest ofiarą mojej pierwszej przymiarki do LPG
Właśnie z 6 cylindrem się pomyliłem... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-03-2018, 21:51
|
|
|
Wracam w piatek. Zgadamy sie. Zaslepić to też nie problem. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-03-2018, 21:53
|
|
|
Wystarczy wkręcić śrubę |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-03-2018, 09:19
|
|
|
Owczar napisał/a: | Wystarczy wkręcić śrubę |
Najlepiej nie za długą i dać na klej do gwintów. Tak przecież zrobię z moimi nawiertkami w górnym kolektorze. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|