 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
KIlka pytan :) jakie swiece itp |
Autor |
Wiadomość |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 15-09-2017, 15:53
|
|
|
szydlos napisał/a: | na zimnym |
Ustawianie czy też sprawdzanie luzu zaworowego w Outlanderach sprawdza się na gorącym silniku, tam mówi manual i tylko wtedy mamy pewność poprawnego sprawdzenia
Co do słabego odpalania to mam nadzieję, że masz oryginalny dolot? Co do aku to sprawdź jakie ma napięcie, jeśli poniżej 12,5 V w stanie "spoczynku" to już zaczyna go brać i będziesz musiał na pewno się rozglądać za nowym. Ale najważniejsze to sprawdzenie luzów tylko raz jeszcze zaznaczam, że na w pełni rozgrzanym silniku. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
szydlos
Forumowicz Szef w swoim życiu

Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-09-2017, 11:57
|
|
|
Koledzy czy też macie tak obroty w swoich outkach? czy są zdecydowanie za niskie, bo dla mnie to wygladało bby na ok 650-700.Zaraz ide spróbuję zrobić adaptację, po odłączeniu Akumulatora może to coś pomoże.
 |
_________________ Outlander 2,4 Mivec i jedziemy |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 18-09-2017, 12:38
|
|
|
Podepnij się do OBD i sprawdź dokładnie jakie są obroty. W 2.0 optymalne obroty po rozgrzaniu silnika to 800-850/min tutaj u Ciebie nie wiem jakie powinny być. Może użytkownicy się wypowiedzą. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
bedn@r
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 2002 -> O1 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2016 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-01-2023, 19:05
|
|
|
Hejka.
Chciałbym trochę odgrzać kotleta ponieważ nigdzie na forum nie znalazłem oznaczenia tych świec.
Wszyscy piszą i stosują świece NGK IGR6A11, stety niestety poprzedni właściciel zamontował świece od Evo o oznaczeniu IGR7A-G.
1. Czy ktoś to stosował i czy to dobry wybór???
2. Co może być przyczyną że na 1 i 3 świecy na części gwintu jest olej, na gwincie który jest w cylindrze oleju nie widać tuleje przelotowe przez głowice są czyste. Ktoś jakiś pomysł? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 24-01-2023, 20:58
|
|
|
bedn@r napisał/a: | Wszyscy piszą i stosują świece NGK IGR6A11 | wskaż, którzy wszyscy? Katalogi podają te świece do 2.0, ale niestety, nie precyzują, że do 2.0 N/A i może dlatego kazdy z nas kiedyś je miał, ale musiał regulować na 0,7 mm
Do 4G63T wskazanie jest do używania iGR6A lub IGR7ag - i te drugie większość z użytkowników Outków turbo stosuje
AD.2. Oleju tam nie powinno być, więc jeśli się pojawią to może być oznaką, że puszczają uszczelki kanałów olejowych.
P.S. gwint świec kończy się w głowicy i nie ma szans żeby dochodził do cylindrów, chyba, że chodziło Ci o komorę spalania |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|