Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 20-10-2017, 00:42   

plecho1 napisał/a:
Ktoś kiedyś na forum miał podobny problem z zamulona nagrzewnicą, nie demontował jej a podłączył do jednego króćca wąż ogrodowy a do drugiego kawałek węża i tak płukał co w jego przypadku pomogło.


Też tak robiłem z dwa lata wstecz. Wtedy to co raz lałem świeży płyn przez przygody z silnikami. Pozbierało muły ze starej chłodnicy i całe rdzawe coś osiadło w nagrzewnicy. Nie wiem jak w Cari, ale w E5 nagrzewnica jest miedziano-mosiężna, pewnie lepiej oddaje temperature niż alu.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-10-2017, 06:32   

polek, na obudowie termostatu jest odpowietrznik w formie śruby na klucz 12.
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 31-10-2017, 20:41   

Nagrzewnica drożna!!!! Wężyk do nagrzewnicy: lewy gorący, prawy zimny. Jak jadę z niskimi obrotami przestaje mi grzać. Jak mu trochę pogazuję to trochę, przez chwilę leci ciepłe i zaraz przestaje. Zaczynam dostawać białej gorączki. Powiedzcie mi, ale to już na marginesie, który wąż przy chłodnicy jest dochodzący, a który odchodzący (ten od termostatu?). I takie samo pytanie co do wężyków przy nagrzewnicy. Plecho u mnie nie ma tej śruby na obudowie termostatu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-11-2017, 08:12   

Nie odłączałeś ostatnio węży od nagrzewnicy? Może masz je zamienione miejscami?
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 01-11-2017, 11:51   

Nie odłączałem. A nawet jakby były źle to myślisz że nie działałaby nagrzewnica?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-11-2017, 12:50   

Myslę, że tak. W końcu przepływ płynu przez nią byłby zaburzony.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 04-11-2017, 15:23   

Moim zdaniem układ zapowietrzony.
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 05-11-2017, 21:11   

Dolałem może ze 100 ml. i zaczęła grzać jak głupia. Zrobiłem z 200km i znów lipa. W zbiorniczku płyn jest to chyba by sobie zaciągnął jakby ubyło? Czy są jakieś czujniki temperatury wewnątrz kabiny. Muszę jeszcze sprawdzić to. Dziś ustawiłem temp. na max a on nie dość że zimnym to jeszcze obroty wiatraka na połowę. Tak jakby zwalniał bo w kabinie już cieplutko.

[ Dodano: 18-11-2017, 18:41 ]
Panowie widzę, że trudny temat z tym moim ogrzewaniem.
Na dzień dzisiejszy, po płukaniu nagrzewnicy, grzeje dobrze i to już jest duży sukces.
Ale niestety ogrzewanie nie zawsze grzeje. Są momenty, gdy nagle przestaje, po czym znów zaczyna grzać jak należy ( dosłownie w przeciągu) 5 min. Znalazłem jeszcze jedne czujnik z angielskiego : heater water temperature sensor. Znajduje się on mniej więcej tam gdzie cięgno od klapy mieszania powietrza (za boczną osłoną przy lewej nodze pasażera) - to wg manuals 55-73, ale ja go jak na razie znaleźć nie mogę. Moje pytanie: do czego on jest? Może on wariuje?

[ Dodano: 26-11-2017, 20:46 ]
I co? Nikt nie wiem co to za czujnik?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.