[Z34A 1.3] Problem po wymianie łożysk amortyzatora |
Autor |
Wiadomość |
maciek_r
Nowy Forumowicz
Auto: COLT Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2017 Posty: 6 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 16-10-2017, 10:57 [Z34A 1.3] Problem po wymianie łożysk amortyzatora
|
|
|
Witam
Zacznę od początku, po zakupie auta okazało się że do wymiany są łożyska amortyzatora, przy kręceniu kierownicą strzelało także zostały wymienione, a druga rzecz to nie odbijająca kierownica. Jakie było moje zdziwienie,że ta wymiana nic nie dała, (kierownica dalej nie odbija) no może tylko nie słychać tych łożysk(tego strzelania) przy kręceniu ale za to słychać bardzo dziwne dźwięki tak jak jak na filmiku ( z obydwu stron tak samo) film youtube
Dodam że przy mnie był ponownie ściągany cały mcpherson i składane wszystko na nowo, o co tu chodzi? pomóżcie coś |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 16-10-2017, 11:57
|
|
|
Coś jest źle złożone lub brakuje jakiegoś elementu (podkładka dystansowa czy coś?) A może łożyska trzeba odpowiednio ustawić na sprężynie. Raz tak miałem w Cari, trzeba złożyć to osiowo, bo wtedy łożysko kantuje i można nawet zepsuć. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
darcun4
Forumowicz
Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 216 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 16-10-2017, 17:38
|
|
|
W tym temacie opisałem co prawda naprawę w MSS ale...........po pierwszym złożeniu miałem podobnie. Może nie tak mocno ale też stukało. Okazało się, że nie ustawiłem prawidłowo "talerzyka" górnego mocowania, w stosunku do zwrotnicy.
http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=101957 |
|
|
|
 |
maciek_r
Nowy Forumowicz
Auto: COLT Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2017 Posty: 6 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 16-10-2017, 18:37
|
|
|
W Colcie jest inaczej, nie da rady odwrotnie ustawić tej poduszki ponieważ jest różny rozstaw tych trzech śrub, także nie tędy droga Tak jak pisałem demontowane było dwa razy, może muszę wymienić te poduszki po prostu. Tylko dlaczego przed wymianą tak nie było? no i na dwóch kołach to samo, masakra |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 16-10-2017, 22:53
|
|
|
Koledze wyżej chodziło o ustawienie górnego talerza, który bezpośrednio styka się ze sprężyną, a łożysko jest powyżej niego. Jeżeli on nie będzie w osi z dolnym talerzem (przy kole) to taki właśnie efekt możesz mieć. Czy w tym modelu jest amor centralnie w środku sprężyny? Bo choćby troszkę będzie odsunięty od środka i już ustawienie między dołem a górą będzie istotne. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
maciek_r
Nowy Forumowicz
Auto: COLT Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2017 Posty: 6 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 06-11-2017, 09:59
|
|
|
Wymieniłem całe Mc phersony i po problemie |
|
|
|
 |
mxx_rs
Nowy Forumowicz
Auto: CZ5 1.3 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2017, 23:28
|
|
|
po problemie czyli, że zaczęła kierownica wracać?
i co masz na myśli mówiąc "całe mcpersony"? |
|
|
|
 |
|