Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A 1.3] Problem po wymianie łożysk amortyzatora
Autor Wiadomość
maciek_r 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 16-10-2017, 10:57   [Z34A 1.3] Problem po wymianie łożysk amortyzatora

Witam
Zacznę od początku, po zakupie auta okazało się że do wymiany są łożyska amortyzatora, przy kręceniu kierownicą strzelało także zostały wymienione, a druga rzecz to nie odbijająca kierownica. Jakie było moje zdziwienie,że ta wymiana nic nie dała, (kierownica dalej nie odbija) no może tylko nie słychać tych łożysk(tego strzelania) przy kręceniu ale za to słychać bardzo dziwne dźwięki tak jak jak na filmiku ( z obydwu stron tak samo) film youtube
Dodam że przy mnie był ponownie ściągany cały mcpherson i składane wszystko na nowo, o co tu chodzi? pomóżcie coś
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 16-10-2017, 11:57   

Coś jest źle złożone lub brakuje jakiegoś elementu (podkładka dystansowa czy coś?) A może łożyska trzeba odpowiednio ustawić na sprężynie. Raz tak miałem w Cari, trzeba złożyć to osiowo, bo wtedy łożysko kantuje i można nawet zepsuć.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
darcun4 
Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 216
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-10-2017, 17:38   

W tym temacie opisałem co prawda naprawę w MSS ale...........po pierwszym złożeniu miałem podobnie. Może nie tak mocno ale też stukało. Okazało się, że nie ustawiłem prawidłowo "talerzyka" górnego mocowania, w stosunku do zwrotnicy.
http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=101957
 
 
maciek_r 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 16-10-2017, 18:37   

W Colcie jest inaczej, nie da rady odwrotnie ustawić tej poduszki ponieważ jest różny rozstaw tych trzech śrub, także nie tędy droga :( Tak jak pisałem demontowane było dwa razy, może muszę wymienić te poduszki po prostu. Tylko dlaczego przed wymianą tak nie było? no i na dwóch kołach to samo, masakra
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 16-10-2017, 22:53   

Koledze wyżej chodziło o ustawienie górnego talerza, który bezpośrednio styka się ze sprężyną, a łożysko jest powyżej niego. Jeżeli on nie będzie w osi z dolnym talerzem (przy kole) to taki właśnie efekt możesz mieć. Czy w tym modelu jest amor centralnie w środku sprężyny? Bo choćby troszkę będzie odsunięty od środka i już ustawienie między dołem a górą będzie istotne.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
maciek_r 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT Z30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 06-11-2017, 09:59   

Wymieniłem całe Mc phersony i po problemie
 
 
mxx_rs 
Nowy Forumowicz

Auto: CZ5 1.3 '06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2017, 23:28   

po problemie czyli, że zaczęła kierownica wracać?
i co masz na myśli mówiąc "całe mcpersony"?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.