 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zakup Lancera RalliArt |
Autor |
Wiadomość |
krystian_j
Nowy Forumowicz
Auto: Seat Leon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2018 Posty: 2 Skąd: Krosno (okolice)
|
Wysłany: 03-02-2018, 12:20 Zakup Lancera RalliArt
|
|
|
Witam koleżanki i koledzy rozważam zakup Lancera w wersji RalliArt. Rocznik 2009 w górę
Mam pytania odnośnie zalet i wad:
SILNIK - jedną z wad będzie pewnie spalanie ale z tym się jakoś pogodzę , jak z jego dynamiką silnik uturbiony to powinien ciągnąć ładnie od samego dołu, czy jest coś na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie jakieś wady fabryczne
SKRZYNIA - z tego co znalazłem to występuje tylko automat dwusprzęgłowy coś jak DSG w vag-u, jak współpracuje z tym silnikiem nie blokuje jego mocy, czy posiada jakieś wady na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, nigdy nie jeździłem z automatem, jak wygląda obsługa serwisowa wymiana oleju filtrów jestem to w stanie zrobić sam w garażu mechanikę trochę znam i nie boję się jej przy obecnym samochodzie większość rzeczy robię sam.
NAPĘD 4x4 - w jaki sposób jest rozwiązane przeniesienie napędu znalazłem info na forum że mechanizm centralny jest chyba z EVO a przedni i tylny mechanizm wielopłytkowy czyżby haldex czy rozwiązanie własne mitsubishi, jak jest załączany, jak wygląda jego obsługa serwisowa,
Kwota jaką chcę wydać to 45k PLN
Jeżeli są jeszcze jakieś elementy na które warto zwrócić uwagę to z góry dziękuję za dodatkowe info. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-02-2018, 12:59
|
|
|
Tutaj masz broszurę i tam znajdziesz podstawowe informacje techniczne. http://australiancar.revi...hure_200902.pdf
Tu masz dyskusje o Ralliarcie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85544 i https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17848
A tutaj masz moje porównanie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1484422#1484422
W expresowym skrócie i przy założeniu normalnej eksploatacji bez szaleństw i toru:
Silnik - spalanie przy trybie normal około 10,5 l/100 km bez wariacji. poza tym radzi sobie.
Skrzynia - tak tylko automat, nie stwarza problemów we współpracy z silnikiem, spokojnie sam ogarniesz, interwały wymian są dostępne. Raz tylko zawiesiłem skrzynię (były tylko biegi parzyste) ale po restarcie silnika wróciło do normy.
4X4 - zmiana trybu za pomocą przełącznika, reszta broszura.
Ja jestem zadowolony z samochodu dynamiczniejszego od wiekszości zwykłych aut. Jeżeli nie będziesz wykorzystywał go na torze to ci posłuży.
O wadach trudno coś powiedzieć w większości to mity opowiadane przez osoby nie majace tego samochodu i z dodaniem "podobno".
Za 45 tyś coś znajdziesz ale musisz sie liczyć, że dobre i zadbane egzemplarze to koszt powyżej 50 tyś. Poniżej to słabe wyposażenie dodatkowe, duży przebieg, wyeksploatowane wnętrze lub uszkodzony. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
|
|