Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] kreci,odpala ale nie ma sily jechac?
Autor Wiadomość
mateuszek2088 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.6 98km 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: pruszcz gdański
Wysłany: 22-02-2018, 18:09   [CS3A 1.6] kreci,odpala ale nie ma sily jechac?

Walcze z moim lancerkiem 1.6 98km problem jaki z nim jest to ze ladnie odpala ,na postoju wkreca sie na obroty ale gdy jade nie ma sily jechac moge wcisnac pedal w podloge i sie powoli rozpedza?

Zostalo w nim wymienione pomka paliwa i filtr,nowe pierscienie(bral olej),nowa uszczelka pod glowice i wszystkie uszczelki glowicy,nawet zalozona jest druga listwa wtryskowa(uzywana zeby sprawdzic czy jest lepiej)
Moze mial ktos podobny problem ,bede wdzieczny za pomoc.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2018, 18:14   

Może sprzęgło się ślizga :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 22-02-2018, 18:26   

mateuszek2088, obstawiam luzy zaworowe. :wink:
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2018, 18:31   

Ale tam chyba nie ma regulacji na śrubkę a są popychacze hydrauliczne :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 22-02-2018, 19:45   

Ale to nie ma znaczenia :wink:
 
 
mateuszek2088 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.6 98km 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: pruszcz gdański
Wysłany: 22-02-2018, 20:10   

Tez o tym myslalem, a da sie jakos sprawdzic te hydrauliczne popychacze?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-02-2018, 12:46   

mateuszek2088, tylko warsztat i to dobry.
Z tego co piszesz już masz nadłubane, wiec problem może być wszędzie - od przestawionego rozrządu, przez nieszczęsne popychacze, przestawiony zapłon, lewe powietrze itp. itd.
Nawet elektrody w świecach możesz mieć zaklepane.

Mogłeś nawet chrzczone paliwo zatankować - wtedy też odpali, ale już jechać nie chce :wink:
 
 
systalon 
Nowy Forumowicz
SysTalon

Auto: carisma 1.6 SOHC @ 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 25
Skąd: Pomorza
Wysłany: 23-02-2018, 21:11   

Witam Mateuszek2088, też jestem z pomorza, jako coś to mam podstawowy interfejs i moglibyśmy go podłączyć. Tylko, że jestem z okolic Wejherowa, więc troszkę daleko pewnie dla Ciebie. Ogólnie to tak:
sprawdzałeś/czyściłeś przepływomierz? często i gęsto to on jest uszkodzony/ zasyfiony, podaje złą ilość dostającego się powietrza do kolektora, a na jego podstawie komputer dawkuje za mało paliwa. Możesz odkręcić świecę zapłonową i zapodać fotkę. Jeśli będzie cała biała to przybliżałoby tylko do potwierdzenia mojej tezy, choć to nie zasada.
A czy na wolnych pracuje równo? nie trzęsie się? i sprawdź jeszcze 1 rzecz, w trakcie jazdy daj na luz i sprawdź jak spada prędkość. Może masz zapieczone któryś z hamulców.

Pozdrawiam
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 03-04-2018, 20:31   

podepnę się pod temat. Jak autor poradził sobie z autem?

moje 1.6 4g18 też nie ma siły jechać. na 50 kilometrów 30 jedzie ładnie 20 mnie denerwuje i to nie etapami tylko naprzemiennnie...
sprawdzałem dziś ciśnienie sprężania na cylindrach bo myślałem że może silnik pada- świece po wykręceniu ładne(kable nowe) a sprężanie....
na wszystkich garnkach 14,9-15 barów...nie mogłem uwierzyć- mierzone normalnym manometrem wkręcanym zamiast świecy nie żadnymi gumowymi ciulami...

Nie wiem co mu się dzieje czy to te cewki zapłonowe? mam jakieś stare już i na jednej iskra wędruje ale czy to może dawać aż taki spadek mocy?
Tak jakby go coś dławiło...
Dodam tylko że ma trochę pierdzący już wydech jakby trochę z przodu trochę z tyłu. Nie wiem dokładnie gdzie na wiosne zamierzałem się za to zabrać.

Czy to może być przestawiony rozrząd?

Może to sonda?sondy?
A gdzie ten przepływomierz jest usytuowany? nie sprawdzałem tego?
Ostatnio zmieniony przez mani3kmzks 03-04-2018, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-04-2018, 19:10   

mani3kmzks napisał/a:
A gdzie ten przepływomierz jest usytuowany? nie sprawdzałem tego?

W naszych 4G18 nie ma przepływomierza.
CE ci się nie zapalił ?
 
 
mani3kmzks 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 95
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 04-04-2018, 19:53   

zapala sie czasem i gaśnie.
kilka razy się zapalał potem gasnął 3-4 razy. jak zczytywałem błąd to było wypadanie zapłonu. tylko zczytywane było dziadostwem oczywiście jakimś.


Ogólnie moje myśli trochę kierują się teraz w stronę sondy bo jak kupowałem to auto to miało 146 tyś przebiegu a ma 217 a sonda ponoć wytrzymuje 160tkm. (ale czy to by pokazywało wypadanie zapłonu?)

I też wydaje się że pali litre/półtorej więcej gazu.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-04-2018, 21:11   

Pewnie podpinałeś się interfejsem ELM327, tak do końca to nie jest dziadostwo i jeśli chodzi o silnik to powinien pokazać co trzeba. Samo sprawdzenie błędów to podstawa, warto jeszcze sprawdzić działanie sondy lambda i wartości korekt paliwowych bo te dane mogą sporo podpowiedzieć co do przyczyny problemu.
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 04-04-2018, 23:34   

Jak najbardziej może być cewka walnięta. Błąd pokazał na którym cylindrze jest problem z zapłonem?
 
 
mateuszek2088 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1.6 98km 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: pruszcz gdański
Wysłany: 05-04-2018, 21:46   

Moj problem juz rozwiazany wtryski sie przytykaly,wystarczylo wyczyscic bak,oczywiscie wymienilem filtr paliwa i wyciągnąłem listwe wtryskową każdy wtrysk wyczyściłem metodą garażową i dałem filterek taki uniwersalny przed listwą wtryskową
 
 
Sal 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 06-04-2018, 16:30   

Hej, mam identyczną sytuację jak Ty tylko w 2.0. Gdzie kupiłeś filtr paliwa? Każdy mechanik mi mówi, że ten rodzaj filtra się tylko czyści...
Duży jest kłopot z czyszczeniem baku?
Zdejmowałeś zbiornik, czy wyciągałeś tylko pompę paliwa i przez otwór czyściłeś?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.