[CS3A 1.6] kreci,odpala ale nie ma sily jechac? |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek2088
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.6 98km 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 5 Skąd: pruszcz gdański
|
Wysłany: 22-02-2018, 18:09 [CS3A 1.6] kreci,odpala ale nie ma sily jechac?
|
|
|
Walcze z moim lancerkiem 1.6 98km problem jaki z nim jest to ze ladnie odpala ,na postoju wkreca sie na obroty ale gdy jade nie ma sily jechac moge wcisnac pedal w podloge i sie powoli rozpedza?
Zostalo w nim wymienione pomka paliwa i filtr,nowe pierscienie(bral olej),nowa uszczelka pod glowice i wszystkie uszczelki glowicy,nawet zalozona jest druga listwa wtryskowa(uzywana zeby sprawdzic czy jest lepiej)
Moze mial ktos podobny problem ,bede wdzieczny za pomoc. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-02-2018, 18:14
|
|
|
Może sprzęgło się ślizga . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-02-2018, 18:26
|
|
|
mateuszek2088, obstawiam luzy zaworowe. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-02-2018, 18:31
|
|
|
Ale tam chyba nie ma regulacji na śrubkę a są popychacze hydrauliczne . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-02-2018, 19:45
|
|
|
Ale to nie ma znaczenia |
|
|
|
 |
mateuszek2088
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.6 98km 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 5 Skąd: pruszcz gdański
|
Wysłany: 22-02-2018, 20:10
|
|
|
Tez o tym myslalem, a da sie jakos sprawdzic te hydrauliczne popychacze? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 23-02-2018, 12:46
|
|
|
mateuszek2088, tylko warsztat i to dobry.
Z tego co piszesz już masz nadłubane, wiec problem może być wszędzie - od przestawionego rozrządu, przez nieszczęsne popychacze, przestawiony zapłon, lewe powietrze itp. itd.
Nawet elektrody w świecach możesz mieć zaklepane.
Mogłeś nawet chrzczone paliwo zatankować - wtedy też odpali, ale już jechać nie chce |
|
|
|
 |
systalon
Nowy Forumowicz SysTalon
Auto: carisma 1.6 SOHC @ 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 25 Skąd: Pomorza
|
Wysłany: 23-02-2018, 21:11
|
|
|
Witam Mateuszek2088, też jestem z pomorza, jako coś to mam podstawowy interfejs i moglibyśmy go podłączyć. Tylko, że jestem z okolic Wejherowa, więc troszkę daleko pewnie dla Ciebie. Ogólnie to tak:
sprawdzałeś/czyściłeś przepływomierz? często i gęsto to on jest uszkodzony/ zasyfiony, podaje złą ilość dostającego się powietrza do kolektora, a na jego podstawie komputer dawkuje za mało paliwa. Możesz odkręcić świecę zapłonową i zapodać fotkę. Jeśli będzie cała biała to przybliżałoby tylko do potwierdzenia mojej tezy, choć to nie zasada.
A czy na wolnych pracuje równo? nie trzęsie się? i sprawdź jeszcze 1 rzecz, w trakcie jazdy daj na luz i sprawdź jak spada prędkość. Może masz zapieczone któryś z hamulców.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mani3kmzks
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 95 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 03-04-2018, 20:31
|
|
|
podepnę się pod temat. Jak autor poradził sobie z autem?
moje 1.6 4g18 też nie ma siły jechać. na 50 kilometrów 30 jedzie ładnie 20 mnie denerwuje i to nie etapami tylko naprzemiennnie...
sprawdzałem dziś ciśnienie sprężania na cylindrach bo myślałem że może silnik pada- świece po wykręceniu ładne(kable nowe) a sprężanie....
na wszystkich garnkach 14,9-15 barów...nie mogłem uwierzyć- mierzone normalnym manometrem wkręcanym zamiast świecy nie żadnymi gumowymi ciulami...
Nie wiem co mu się dzieje czy to te cewki zapłonowe? mam jakieś stare już i na jednej iskra wędruje ale czy to może dawać aż taki spadek mocy?
Tak jakby go coś dławiło...
Dodam tylko że ma trochę pierdzący już wydech jakby trochę z przodu trochę z tyłu. Nie wiem dokładnie gdzie na wiosne zamierzałem się za to zabrać.
Czy to może być przestawiony rozrząd?
Może to sonda?sondy?
A gdzie ten przepływomierz jest usytuowany? nie sprawdzałem tego? |
Ostatnio zmieniony przez mani3kmzks 03-04-2018, 21:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-04-2018, 19:10
|
|
|
mani3kmzks napisał/a: | A gdzie ten przepływomierz jest usytuowany? nie sprawdzałem tego? |
W naszych 4G18 nie ma przepływomierza.
CE ci się nie zapalił ? |
|
|
|
 |
mani3kmzks
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 95 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 04-04-2018, 19:53
|
|
|
zapala sie czasem i gaśnie.
kilka razy się zapalał potem gasnął 3-4 razy. jak zczytywałem błąd to było wypadanie zapłonu. tylko zczytywane było dziadostwem oczywiście jakimś.
Ogólnie moje myśli trochę kierują się teraz w stronę sondy bo jak kupowałem to auto to miało 146 tyś przebiegu a ma 217 a sonda ponoć wytrzymuje 160tkm. (ale czy to by pokazywało wypadanie zapłonu?)
I też wydaje się że pali litre/półtorej więcej gazu. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-04-2018, 21:11
|
|
|
Pewnie podpinałeś się interfejsem ELM327, tak do końca to nie jest dziadostwo i jeśli chodzi o silnik to powinien pokazać co trzeba. Samo sprawdzenie błędów to podstawa, warto jeszcze sprawdzić działanie sondy lambda i wartości korekt paliwowych bo te dane mogą sporo podpowiedzieć co do przyczyny problemu. |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 04-04-2018, 23:34
|
|
|
Jak najbardziej może być cewka walnięta. Błąd pokazał na którym cylindrze jest problem z zapłonem? |
|
|
|
 |
mateuszek2088
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.6 98km 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 5 Skąd: pruszcz gdański
|
Wysłany: 05-04-2018, 21:46
|
|
|
Moj problem juz rozwiazany wtryski sie przytykaly,wystarczylo wyczyscic bak,oczywiscie wymienilem filtr paliwa i wyciągnąłem listwe wtryskową każdy wtrysk wyczyściłem metodą garażową i dałem filterek taki uniwersalny przed listwą wtryskową |
|
|
|
 |
Sal
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2016 Posty: 61 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 06-04-2018, 16:30
|
|
|
Hej, mam identyczną sytuację jak Ty tylko w 2.0. Gdzie kupiłeś filtr paliwa? Każdy mechanik mi mówi, że ten rodzaj filtra się tylko czyści...
Duży jest kłopot z czyszczeniem baku?
Zdejmowałeś zbiornik, czy wyciągałeś tylko pompę paliwa i przez otwór czyściłeś? |
|
|
|
 |
|