Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] drgania po wymianie rozrządu
Autor Wiadomość
Redwave2701 
Nowy Forumowicz
2468

Auto: 2.0 16V 136KM 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 6
Skąd: Słubice
Wysłany: 19-03-2018, 20:29   [EA2A/W 2.0] drgania po wymianie rozrządu

Witam

po wymianie rozrządu w moim galu (pękł pasek balansowy) auto chodzi głosniej przy 3,5 tys obr drgania przenoszą sie do kabiny zas przy 5 tys silnik buczy jakby chciał z ramy wyskoczyc

oddałem auto z powrotem do warsztatu opisałem im problem powiedzieli ze sprawdzą to

na forum wyczytałem ze jest to spowodowane złym ustawieniem balansu pompy olejowej wiec jedno pytanie : Gdzie jest dokładnie zaslepka(śruba ?) w którą wkłada sie sróbokręt aby sprawdzić połozenie wału
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-03-2018, 20:40   

Pod rozrusznikiem

[ Dodano: 19-03-2018, 20:45 ]
Podobnie jak tutaj https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1295332#1295332
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Redwave2701 
Nowy Forumowicz
2468

Auto: 2.0 16V 136KM 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 6
Skąd: Słubice
Wysłany: 19-03-2018, 20:54   

dzięki

[ Dodano: 19-03-2018, 20:55 ]
po wsunieciu sróbokręt ma wchodzić na 60 mm tak jak w 2.4GDI ?

[ Dodano: 19-03-2018, 21:08 ]
po wsunieciu sróbokręt ma wchodzić na 60 mm tak jak w 2.4GDI ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-03-2018, 21:41   

Wszystko ustawia sie tak samo poza walkiem rozrzadu
Prawda jest taka ze jak bedzie zle ustawiony balans to pret wejdzie doslownie kilkanascie milimetrow, zatem te 60mm to takie normatywne dla tych silnikow rzedowych ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Redwave2701 
Nowy Forumowicz
2468

Auto: 2.0 16V 136KM 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 6
Skąd: Słubice
Wysłany: 20-03-2018, 19:06   

działa wkońcu jak należy dzieki za pomocne rady
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.