Czarny TURBOLOT-O1T |
Autor |
Wiadomość |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 11-06-2018, 22:01
|
|
|
Hmm ja jak szukałem to kojarzę bardzo duży wybór😁
Jakby ci wpadł pomysł montowania opony 215/55 r18 to nawet nie próbuj. Trze tył i przód 😁musisz zachować średnicę oryginału. Oczywiście szerokością możesz manewrować. I odradzam opony z tzw rantem ochronnym. Ochydnie to wygląda. Teraz mam toyo proxes r40 215/50 I nie czuć różnicy jeżeli chodzi o komfort. Tak samo twardo jak wcześniej 🤣A opona wygląda bajka. Nie zdawałem sobie sprawy ile w wyglądzie może robić opona. |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 11-06-2018, 22:31
|
|
|
Hugo napisał/a: | Twardy napisał/a: | w naszym rozstawie śrub bida z nędzą... | Chyba zatrzęsienie Poszukaj 18-tek na rozstaw 4x114,3... |
Sprecyzuję swoją wypowiedź, od groma OEMowskich felg w tym rozstawie... także nie ma w czym wybierać
Pawel1988 napisał/a: | Hmm ja jak szukałem to kojarzę bardzo duży wybór😁
Jakby ci wpadł pomysł montowania opony 215/55 r18 to nawet nie próbuj. Trze tył i przód 😁musisz zachować średnicę oryginału. Oczywiście szerokością możesz manewrować. I odradzam opony z tzw rantem ochronnym. Ochydnie to wygląda. Teraz mam toyo proxes r40 215/50 I nie czuć różnicy jeżeli chodzi o komfort. Tak samo twardo jak wcześniej 🤣A opona wygląda bajka. Nie zdawałem sobie sprawy ile w wyglądzie może robić opona. |
Opony raczej będę zakładał o profilu 40-45. Wcześniej miałem w byłym aucie 235/35 to i tak będzie spora róźnica |
_________________ Było tego sporo
Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-06-2018, 07:45
|
|
|
Twardy, a jeszcze więcej zamienników |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 24-07-2018, 16:48
|
|
|
Ostatnim czasy przebieg rośnie 😁już ponad 182 tyś. I cały czas bezawaryjnie. 😎ostatnim czasy byliśmy w Pradze A teraz na urlopie nad morzem. Fmic dalej czeka no ale co zrobić. Hamulce tył już niedługo będę gotowe. Przed urlopem zrobił się luz na prawym drążku kierowniczym. Wymieniłem obydwa + końcówki znajac moje szczęście za miesiąc drugi by złapał luz choć był sztywny. Także można powiedzieć że wymieniłem już wszystko prócz amortyzatorów. Ale nic nie jest tak ważne jak to żeby nic nie pukało i stukało😂nie wiem czy też tak macie ale nic mnie tak nie wkurza jak jakieś pukanie stukanie itp. No i jeszcze łączniki bo uszkodzilem sobie gumę przy zmianie hamulcy. Nad morze jechałem z trumną ale powiem że mimo wszystko gdy tir zajechał drogą to nic nie szło tak jak outlander od 90 do 150. Wiem wiem nie trafiłem na godnego przeciwnika. Ale beemki były 😂 Po powrocie może wreszcie uda się zamontowac fmic i hamulce.
Sorry za jakość zdjęcia zacisku ale takie dostałem.
 |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 24-07-2018, 16:52
|
|
|
Aha i jeszcze jedno. Muszę zmienić nakrętki kół na wąskootorowe bo te które mam to jakiś żart i pokrywa je rdzawy nalot ale są metalowe. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z d1 spec ( oczywiście oryginał). Nie chodzi mi o to czy kolor się będzie trzymał tylko o materiał z którego są wykonane bo to jakieś aluminium czy coś. A co stal to stal. |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 24-07-2018, 17:54
|
|
|
mam wąskie czarne oryginalne....kolor nie złazi ku niepocieszeniu niektórych mega lekkie, stabilne, gwint wytrzymuje, mam 2 lata i nie narzekam...cenowo drogie...no ale...wiadomo ..co japońskie...jedyny minusik jeszcze ze trzeba kupic nasadke pod klucz dynamometryczne le to akurat nie zabija cenowo... |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 26-07-2018, 17:47
|
|
|
Pawel1988, nie mogę się doczekać kiedy poskładasz te heble z tyłu do kupy ponownie będziesz musiał kombinować z nowymi przewodami hamulcowymi, to prosiłbym namiar na tego magika bo u mnie w mieście a nawet w województwie nie ma nikogo kto robi to na zamówienie |
_________________ Było tego sporo
Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 26-07-2018, 23:35
|
|
|
Przewod generalnie będzie pasować ale raczej ( że tak powiem na oko ) będzie za krótki. Jak już będzie gotowe to dopiero będę wiedzieć na 100% . Wtedy też poszukam jakiejś firmy od przewodów bo owszem magik ogarnia przewody ale strasznie długo się czeka bo zamawia tylko większe ilości nigdy pojedynczo. Ale to wszystko wyjdzie w praniu. Jestem przyzwyczajony że zawsze coś wyskakuje po drodze. |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 06-08-2018, 12:28
|
|
|
Wczoraj wymieniona chłodnica wody . Stara rozszczelniła się na całej długości u góry. Wybór padł na nissens-a. Jedyne co mogę narazie powiedzieć to że jest idealnie zwymiarowana. Wszystko pięknie pasowało. Został również zrobiony otwór na drugi kubeczek gdzie będzie temperatura oleju. Zastanawiam się tylko czy te słupki flokować czy do tapicera i materiał.
 |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5358 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-08-2018, 12:36
|
|
|
Idzie temat do przodu staraj się Paweł bo poprzeczka wiesz gdzie jest już się nie mogę doczekać jak wrzucisz kocurowi FMIC, piękny będzie 😍 |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 07-08-2018, 23:41
|
|
|
Słupki oddane do flokowania. Dziury po cięciu zostaną zaszpachlowane i stworzy to ładną całość przynajmniej w teorii. Mają być w następnym tygodniu. Jak nic nie wyskoczy to w poniedziałek będzie intercooler w zderzaku 🤗 |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 14-08-2018, 08:29
|
|
|
Jak powiedziałem tak zrobiłem. Intercooler jest A dziś drugi dzień walki i może koniec . Jedyny co zrobiłem inaczej to wyjście turbo. Zostawiłem samą flansze i przyspawałem do niej kawałek prostej rury fi45 i króciec. Na to kolanko 180 stopni, kawałek prostej rurki a potem to już evo.
😁
 |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5358 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
|