Moja nowa (już stara) Żona. |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10715 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-07-2018, 11:23
|
|
|
Hugo napisał/a: | Pewnie kurzy się spod butli, tam gdzie wychodzą rurki i kable. Sprawdź od dołu. |
Nie powinno. Jak butla leży to ma dekielek. Tam jest taka rurka do przewietrzania oparów.
A może ta klapa z tylu na boku do powietrza jest otwarta |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 01-07-2018, 13:01
|
|
|
Marcino, jaka klapka? gdzie ją znaleźć? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10715 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-07-2018, 23:36
|
|
|
Z tylu z prawej strony. Idzie chyba pod zderzak. Taka guma jakntrzasniesz drzwiami żeby nie bylo efektu jak w syrenie lub maluchu |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 25-07-2018, 23:48
|
|
|
W międzyczasie udało się zrobić mały "update" butli z LPG, o dziwo samodzielnie i bezpiecznie. Wchodziło mi netto do 55l butli około 39-41l po aktualizacji zatankowałem 49l do całkowicie pustej i 48,5l po wyjeżdżeniu gazu do 0 - ze 3 razy przełączyłem znowu na LPG żeby dopalić wszystko. Jestem zadowolony bo pojemność zdecydowanie bardziej znośna |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10715 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-07-2018, 10:27
|
|
|
Git. Mam podobnie 48-48.5 wchodzi do pustej. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 28-07-2018, 19:49
|
|
|
Marcino, miałeś tak od początku czy kombinowałeś z pływakiem?
W ogóle podciągałem dzisiaj ręczny bo mi łapał od pozycji pionowej dopiero a chciałem tak, żeby na 3 zębie już był "zaciągnięty" na 70-80% i się udało. Ale sprawdzając jak się toczą tylne koła moją uwagę zwrócił "luz" w płaszczyźnie pionowej, w sensie jak złapałem rękami u góry i dołu i poruszałem to poddawało się, bardzo mało ale jednak. Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2018, 20:01
|
|
|
WreX napisał/a: | Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? |
Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-07-2018, 22:52
|
|
|
Hehe, taki sam luz odkryłem dzisiaj w swoim na obu łożyskach. Sprawdzałem, bo zaniepokoiły mnie stuki z zawieszenia tylnego podczas np. zjeżdżania lub wjeżdżania pod krawężnik. Do tego wycie dochodzące z tyłu przy prędkościach 40-70 km/h. Porażka te łożyska kół w Galancie. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2018, 11:40
|
|
|
Jak się jeździ bez opon to tak jest. Jakbyś miał balony 195/65 jak fabryka dała to byś nie wiedział, że istnieją. W kombi założyłem całe piasty tyle NTY i zero problemów. A km robi sporo, bo tam LPG jest. W sedanie mam 225/45 a na tyle są łożyska Koyo zakładane lata temu, jeszcze sam mi przysyłałeś piastę, żebym nie musiał się spieszyć z wymianą - ile to lat minęło? 5? 6? - wszystko działa idealnie. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-07-2018, 11:48
|
|
|
Mam opony 215/45 R18, więc balon jest nie aż taki mały. |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 29-07-2018, 14:23
|
|
|
deejay napisał/a: | WreX napisał/a: | Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? |
Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm |
Przekonałeś mnie
Przegub muszę zrobić, tamtego nawet nie ratowałem bo i tak strzelał więc wymienia całą półoś. W tym tygodniu ma do mnie dotrzeć. |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10715 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-07-2018, 08:56
|
|
|
deejay napisał/a: | WreX napisał/a: | Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? |
Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm |
Racja z tym luzem. Jezdziłem na przodzie i nic się nie działo nie wyło, ale zmienilem profilaktycznie jak robiłem remont |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 31-07-2018, 09:40
|
|
|
Więc się wstrzymam.
A tak odbiegając od tematu, ustawiał ktoś z Was poprawnie geometrię po obniżeniu zawieszenia na eibachu? Chodzi głównie o negatyw, który robi się z przodu i wynosi około 1 stopnia i o ile z tyłu można to zniwelować podkładkami przód i tak będzie bardziej "rozkraczony". Czy zostawić przód i tył w negatywie 1 stopień? czy tył zrobić na 0`00 a przód tak jak jest? czy niech rozwiercają przód i ustawiają wszystko na 0? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 31-07-2018, 12:25
|
|
|
Wrex nie wiem jak u innych ale u mnie bo obniżeniu przodu wcale nei wyszedł taki duży negatyw...nie pamiętam dokładnie jakie to były ilości ale całkowicie dopuszczalne...za pare dni zresztą będe robił ponownie bo sie władowałem w próg zwalniający to Ci dokładnie powiem ile u mnie jest... |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-07-2018, 15:33
|
|
|
WreX, tył wyreguluj podkładkami a z przodem nic nie rób. U mnie też jest negatyw poza normą z przodu i wszystko jest OK. Opon nie ścina, jedzie jak po sznurku. |
|
|
|
 |
|