| 
		Moja nowa (już stara)  Żona. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2018, 10:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Pewnie kurzy się spod butli, tam gdzie wychodzą rurki i kable. Sprawdź od dołu. | 	  
 
Nie powinno. Jak butla leży to ma dekielek. Tam jest taka rurka do przewietrzania oparów. 
 
A może ta klapa z tylu na boku do powietrza jest otwarta | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WreX  		  
		 
         Mitsumaniak Igrający ze śmiercią
  
  
                  Auto: Galant Avance 2002 2.5l 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2018, 12:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Marcino, jaka klapka? gdzie ją znaleźć? | 
             
						
				_________________ Moja Żona...
 
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2018, 22:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Z tylu z prawej strony. Idzie chyba pod zderzak. Taka guma jakntrzasniesz drzwiami żeby nie bylo efektu jak  w syrenie lub maluchu | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WreX  		  
		 
         Mitsumaniak Igrający ze śmiercią
  
  
                  Auto: Galant Avance 2002 2.5l 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2018, 22:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W międzyczasie udało się zrobić mały "update" butli z LPG, o dziwo samodzielnie i bezpiecznie. Wchodziło mi netto do 55l butli około 39-41l po aktualizacji zatankowałem 49l do całkowicie pustej i 48,5l po wyjeżdżeniu gazu do 0 - ze 3 razy przełączyłem znowu na LPG żeby dopalić wszystko. Jestem zadowolony bo pojemność zdecydowanie bardziej znośna     | 
             
						
				_________________ Moja Żona...
 
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2018, 09:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Git. Mam podobnie 48-48.5 wchodzi do pustej. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WreX  		  
		 
         Mitsumaniak Igrający ze śmiercią
  
  
                  Auto: Galant Avance 2002 2.5l 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-07-2018, 18:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Marcino, miałeś tak od początku czy kombinowałeś z pływakiem?
 
 
W ogóle podciągałem dzisiaj ręczny bo mi łapał od pozycji pionowej dopiero a chciałem tak, żeby na 3 zębie już był "zaciągnięty" na 70-80% i się udało. Ale sprawdzając jak się toczą tylne koła moją uwagę zwrócił "luz" w płaszczyźnie pionowej, w sensie jak złapałem rękami u góry i dołu i poruszałem to poddawało się, bardzo mało ale jednak. Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? | 
             
						
				_________________ Moja Żona...
 
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deejay  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Rav4 Hybrid 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6104 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-07-2018, 19:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | WreX napisał/a: | 	 		  | Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? | 	  
 
 
Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-07-2018, 21:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Hehe, taki sam luz odkryłem dzisiaj w swoim na obu łożyskach. Sprawdzałem, bo zaniepokoiły mnie stuki z zawieszenia tylnego podczas np. zjeżdżania lub wjeżdżania pod krawężnik. Do tego wycie dochodzące z tyłu przy prędkościach 40-70 km/h. Porażka te łożyska kół w Galancie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-07-2018, 10:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak się jeździ bez opon to tak jest. Jakbyś miał balony 195/65 jak fabryka dała to byś nie wiedział, że istnieją. W kombi założyłem całe piasty tyle NTY i zero problemów. A km robi sporo, bo tam LPG jest. W sedanie mam 225/45 a na tyle są łożyska Koyo zakładane lata temu, jeszcze sam mi przysyłałeś piastę, żebym nie musiał się spieszyć z wymianą - ile to lat minęło? 5? 6? - wszystko działa idealnie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-07-2018, 10:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam opony 215/45 R18, więc balon jest nie aż taki mały. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WreX  		  
		 
         Mitsumaniak Igrający ze śmiercią
  
  
                  Auto: Galant Avance 2002 2.5l 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-07-2018, 13:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | deejay napisał/a: | 	 		   	  | WreX napisał/a: | 	 		  | Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? | 	  
 
 
Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm | 	  
 
 
Przekonałeś mnie    
 
 
Przegub muszę zrobić, tamtego nawet nie ratowałem bo i tak strzelał więc wymienia całą półoś. W tym tygodniu ma do mnie dotrzeć. | 
             
						
				_________________ Moja Żona...
 
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-07-2018, 07:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | deejay napisał/a: | 	 		   	  | WreX napisał/a: | 	 		  | Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz? | 	  
 
 
Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm | 	  
 
Racja z tym luzem. Jezdziłem na przodzie i nic się nie działo nie wyło, ale zmienilem profilaktycznie  jak robiłem remont | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WreX  		  
		 
         Mitsumaniak Igrający ze śmiercią
  
  
                  Auto: Galant Avance 2002 2.5l 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-07-2018, 08:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Więc się wstrzymam.
 
 
A tak odbiegając od tematu, ustawiał ktoś z Was poprawnie geometrię po obniżeniu zawieszenia na eibachu? Chodzi głównie o negatyw, który robi się z przodu i wynosi około 1 stopnia i o ile z tyłu można to zniwelować podkładkami przód i tak będzie bardziej "rozkraczony". Czy zostawić przód i tył w negatywie 1 stopień? czy tył zrobić na 0`00 a przód tak jak jest? czy niech rozwiercają przód i ustawiają wszystko na 0? | 
             
						
				_________________ Moja Żona...
 
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vrangsinn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-07-2018, 11:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wrex nie wiem jak u innych ale u mnie bo obniżeniu przodu wcale nei wyszedł taki duży negatyw...nie pamiętam dokładnie jakie to były ilości ale całkowicie dopuszczalne...za pare dni zresztą będe robił ponownie bo sie władowałem w próg zwalniający     to Ci dokładnie powiem ile u mnie jest... | 
             
						
				_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
 
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-07-2018, 14:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | WreX, tył wyreguluj podkładkami a z przodem nic nie rób. U mnie też jest negatyw poza normą z przodu i wszystko jest OK. Opon nie ścina, jedzie jak po sznurku. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |