Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja nowa (już stara) Żona.
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-07-2018, 11:23   

Hugo napisał/a:
Pewnie kurzy się spod butli, tam gdzie wychodzą rurki i kable. Sprawdź od dołu.

Nie powinno. Jak butla leży to ma dekielek. Tam jest taka rurka do przewietrzania oparów.
A może ta klapa z tylu na boku do powietrza jest otwarta
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 01-07-2018, 13:01   

Marcino, jaka klapka? gdzie ją znaleźć?
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-07-2018, 23:36   

Z tylu z prawej strony. Idzie chyba pod zderzak. Taka guma jakntrzasniesz drzwiami żeby nie bylo efektu jak w syrenie lub maluchu
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 25-07-2018, 23:48   

W międzyczasie udało się zrobić mały "update" butli z LPG, o dziwo samodzielnie i bezpiecznie. Wchodziło mi netto do 55l butli około 39-41l po aktualizacji zatankowałem 49l do całkowicie pustej i 48,5l po wyjeżdżeniu gazu do 0 - ze 3 razy przełączyłem znowu na LPG żeby dopalić wszystko. Jestem zadowolony bo pojemność zdecydowanie bardziej znośna :mrgreen:
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-07-2018, 10:27   

Git. Mam podobnie 48-48.5 wchodzi do pustej.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 28-07-2018, 19:49   

Marcino, miałeś tak od początku czy kombinowałeś z pływakiem?

W ogóle podciągałem dzisiaj ręczny bo mi łapał od pozycji pionowej dopiero a chciałem tak, żeby na 3 zębie już był "zaciągnięty" na 70-80% i się udało. Ale sprawdzając jak się toczą tylne koła moją uwagę zwrócił "luz" w płaszczyźnie pionowej, w sensie jak złapałem rękami u góry i dołu i poruszałem to poddawało się, bardzo mało ale jednak. Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz?
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-07-2018, 20:01   

WreX napisał/a:
Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz?


Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-07-2018, 22:52   

Hehe, taki sam luz odkryłem dzisiaj w swoim na obu łożyskach. Sprawdzałem, bo zaniepokoiły mnie stuki z zawieszenia tylnego podczas np. zjeżdżania lub wjeżdżania pod krawężnik. Do tego wycie dochodzące z tyłu przy prędkościach 40-70 km/h. Porażka te łożyska kół w Galancie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-07-2018, 11:40   

Jak się jeździ bez opon to tak jest. Jakbyś miał balony 195/65 jak fabryka dała to byś nie wiedział, że istnieją. W kombi założyłem całe piasty tyle NTY i zero problemów. A km robi sporo, bo tam LPG jest. W sedanie mam 225/45 a na tyle są łożyska Koyo zakładane lata temu, jeszcze sam mi przysyłałeś piastę, żebym nie musiał się spieszyć z wymianą - ile to lat minęło? 5? 6? - wszystko działa idealnie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-07-2018, 11:48   

Mam opony 215/45 R18, więc balon jest nie aż taki mały.
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 29-07-2018, 14:23   

deejay napisał/a:
WreX napisał/a:
Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz?


Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm


Przekonałeś mnie :D

Przegub muszę zrobić, tamtego nawet nie ratowałem bo i tak strzelał więc wymienia całą półoś. W tym tygodniu ma do mnie dotrzeć.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-07-2018, 08:56   

deejay napisał/a:
WreX napisał/a:
Czy to może być wyjechane łożysko z tyłu? czy jakiś wahacz?


Luz na łożysku , dopóki nie szumi itp to nie ruszaj , bo może jeszcze pożyje z 20-30 tkm

Racja z tym luzem. Jezdziłem na przodzie i nic się nie działo nie wyło, ale zmienilem profilaktycznie jak robiłem remont
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 31-07-2018, 09:40   

Więc się wstrzymam.

A tak odbiegając od tematu, ustawiał ktoś z Was poprawnie geometrię po obniżeniu zawieszenia na eibachu? Chodzi głównie o negatyw, który robi się z przodu i wynosi około 1 stopnia i o ile z tyłu można to zniwelować podkładkami przód i tak będzie bardziej "rozkraczony". Czy zostawić przód i tył w negatywie 1 stopień? czy tył zrobić na 0`00 a przód tak jak jest? czy niech rozwiercają przód i ustawiają wszystko na 0?
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
vrangsinn 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 522
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 31-07-2018, 12:25   

Wrex nie wiem jak u innych ale u mnie bo obniżeniu przodu wcale nei wyszedł taki duży negatyw...nie pamiętam dokładnie jakie to były ilości ale całkowicie dopuszczalne...za pare dni zresztą będe robił ponownie bo sie władowałem w próg zwalniający :roll: to Ci dokładnie powiem ile u mnie jest...
_________________
Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-07-2018, 15:33   

WreX, tył wyreguluj podkładkami a z przodem nic nie rób. U mnie też jest negatyw poza normą z przodu i wszystko jest OK. Opon nie ścina, jedzie jak po sznurku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.